• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт рульової рейки Шевроле Авео Шанхайка

Система рульового управління будь-якого автомобіля є однією з головних, що відповідають за комфорт і безпеку пересування.

Саме тому до неї завжди пред'являються підвищені вимоги.

Ця система завжди повинна працювати безвідмовно і бути зручною в експлуатації, що також важливо.

Одним з основних елементів системи керування авто є рульова рейка.

Це спеціальний механізм, за допомогою якого сигнали обертання водієм рульового колеса передаються через рульову колонку на передні колеса.

Саме завдяки наявності рульової рейки сьогодні можна швидко і легко здійснювати поворот коліс в горизонтальній площині.

Наявність такого пристрою зробило керування автомобілем комфортним і більш безпечним.

Адже добре відомо, що перші автомобілі випускалися без цього пристрою.

Керування автомобілем Шевроле Авео, який був розроблений фахівцями відомої автомобільної компанії GM Daewoo, також здійснюється за допомогою рульової рейки.

Мало того, в рульовому управлінні даного авто використовується і гідравлічний підсилювач керма (ГУР), що робить в результаті поворот коліс легким і швидким.

А в останніх моделях авто вже використовуються електричні підсилювачі керма. Не за горами застосування і електронних.

Однак, незважаючи на це рульова рейка як і раніше є основним і найбільш зручним пристроєм для виконання повороту коліс будь-якого автомобіля і зміни напрямку його руху.

 

Виконуємо самостійно ремонт рульової рейки Chevrolet Aveo

В представленій черговій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самостійно виконати ремонт рульової рейки автомобіля Шевроле Авео.

як правильно самостійно виконати ремонт рульової рейки автомобіля Шевроле Авео.

  • Так вийшло, що в нашому авто потекла рульова рейка. Тому довелося знімати її, щоб визначити проблему і відремонтувати.
  • Для виконання цього ремонту піднімаємо передню частину автомобіля і знімаємо передні колеса.
  • Після цього відпускаємо і виймаємо рульові наконечники.

відпускаємо і виймаємо кермові наконечники

  • Далі нам потрібно відкрутити і опустити нижче підрамник. Для цього відкручуємо нижню опору двигуна.

відкручуємо нижню опору двигуна

  • Потім також потрібно відкрутити на днищі один болт.

також потрібно відкрутити на днище один болт.

  • І на тій же лінії ще один болт відкручуємо.
  • А також необхідно відпустити ще одну гайку на шпильці, яка розташована всередині зліва (якщо дивитися на авто спереду).

необхідно відпустити ще одну гайку на шпильці, яка розташована всередині зліва

  • А перед цим з боку салону автомобіля необхідно відкрутити також карданчик на рульовій спиці від рейки Шевроле Авео.
  • І після цього опускаємо підрамник вниз.
  • Далі відкручуємо і опускаємо балку, при цьому не забуваємо відключити шланг подачі рідини і шланг обратки.

відкручуємо і опускаємо також балку

  • Після цього відкручуємо рейку з двох подушок праворуч і ліворуч.

відкручуємо рейку з двох подушок праворуч і ліворуч.

  • Кожна з них тримається на двох болтах, які потрібно відкрутити.
  • І тільки після цього можна буде витягувати саму рульову рейку.
  • Для цього її потрібно буде подати трохи вправо і потім витягнути вліво.
  • Наступним етапом є перенос рейки на операційний стіл, де і приступаємо до розбирання її.
  • Знімаємо два стопорних кільця, що розташовані посередині корпусу.
  • Потім відкручуємо і знімаємо трубки, по яких проходить рідина.

відкручуємо і знімаємо трубки

  • На кінцях кожної трубки є ущільнювальні кільця і тому їх важливо не втратити.
    • Далі знімаємо дві подушки, які ми раніше відкручували, і відкладаємо їх поки що в сторону.
    • Потім розпускаємо хомути і знімаємо пильники з обох сторін рейки. А під ними знімаємо також наконечники.

    знімаємо також наконечники.

    • Далі відкручуємо за допомогою головки регулювальний упор, щоб можна було зняти навантаження. Там під гайкою є пружина.
    • Тепер знімаємо стопорне кільце з-під сальника за допомогою зворотних кутових круглогубців.
    • Після цього відкручуємо нижню пробку.

     відкручуємо нижню пробку

    • А за цією пробкою потрібно відкрутити упорну гайку вала рульового управління.

    за цією пробкою потрібно відкрутити упорну гайку вала рульового управління.

    вибиваємо цей вал, на кінці якого знаходиться підшипник.

    • Там же знаходиться і сальник, але якщо його зняти раніше, то залишиться вибити тільки підшипник з валом.

     залишиться вибити тільки підшипник з валом

    • При огляді ми виявили, що був прорваний сальник і тому рульова рейка нашого Шевроле Авео потекла.

    виявили, що був прорваний сальник і тому рульова рейка нашого Шевроле Авео потекла

    • Люфту в самій рейці не спостерігається, тому далі її розбирати немає вже сенсу.
    • Будемо шукати нові запчастини і міняти ті, що вийшли з ладу.
      • Хіба що прошліфуємо ще трохи сам вал рульового управління.

      прошлифуем ще трохи сам вал рульового управління.

      • Сальник, який нам потрібно знайти і замінити, має 20мм внутрішнього діаметра, зовнішній діаметр становить 30мм, а висота 5мм. 
        • Також будемо міняти і гумове колечко, що тут же встановлюється.

        будемо міняти і гумове колечко, що тут же встановлюється

        • Після ретельного огляду вузла ми прийшли до висновку, що варто також змінювати і внутрішній сальник, а також і підшипник.
        • Вал за цей час нам прошліфували і повернули назад.

        Вал за цей час нам прошлифовали і повернули назад

        • Тут у нас виникли серйозні проблеми з пошуком необхідних підшипників на вал.
        • По-перше, не так просто було знайти в продажу саме такого розміру, а по-друге, коли ми і знайшли їх, все одно вони відрізнялися по товщині, то за способом або матеріалах виготовлення.
        • Але, насилу, нам все ж вдалося підібрати необхідні підшипники.
        • Перш, ніж приступити до складання виробу, ми ретельно промили всі його деталі, особливо тільки що прошліфований вал управління.
          • І тільки після цього ми приступили до зворотного збирання.
          • Перш за все, в кришку  вала вставляємо сальник і підшипник. Після цього пробуємо одягнути їх на вал з метою перевірки.
            • Далі запресовуємо в корпус рейки внутрішній підшипник і сальник.

            запрессовываем в корпус рейки внутрішній підшипник і сальник.

            • Потім збираємо вал: одягаємо на нього нові тефлонові кільця, які теж виявилося не просто дістати, а також кришку з підшипником і сальником.

            Потім збираємо вал

            • Тепер змащуємо вал спеціальним мастилом.

            Тепер змащуємо вал спеціальним мастилом.

            • І акуратно вставляємо вал управління в корпус рейки, щоб не пошкодити сальники.

            І акуратно вставляємо вал управління в корпус рейки, щоб не пошкодити сальники.

            • Після цього перевертаємо рейку і одягаємо на хвостовик вала нижній підшипник.

             перевертаємо рейку і одягаємо на хвостовик вала нижній підшипник.

            • І зверху закручуємо і затягуємо гайку на валу рейки Шевроле Авео.
            • Потім змащуємо трохи сам вал, після чого беремо кришку з сальником, змащуємо і їх небагато.
            • Після цього акуратно одягаємо кришку на вал управління рульової рейки.

            акуратно одягаємо кришку на вал управління рульової рейки.

            • Після цього закріплюємо цю кришку стопорним кільцем.
            • Потім знову перевертаємо рейку і зі зворотнього боку набиваємо підшипник вала мастилом і змащуємо також кришку.

            набиваємо підшипник вала мастилом і змащуємо також кришку.

            • Ми використовуємо спеціальне мастило вітчизняного виробництва, яке нагадує вазелін за своєю консистенцією.
              • Потім встановлюємо на місце другу кришку.
              • Після чого закручуємо нижню пробку спочатку рукою, а потім і за допомогою головки.

              закручуємо нижню пробку спочатку рукою, а потім і за допомогою головки.

              • Під час закручування періодично прокручуємо вал при цьому, щоб його не перекосило і не закусило.
              • Справа тут в тому, що пробка в міру закручування підпирає підшипник і вал відповідно буде підніматися в верх.
              • Після того, як закрутили кришку повністю, не зайвим буде накернити її по колу.
                • Потім перевіряємо вал, який повинен обертатися легко і не мати ніякого люфту.
                • Тепер, з метою регулювання рейки вставляємо пружину в отвір регулювального упору.

                вставляємо пружину в отвір регулювального упору.

                • Зверху ставимо гумове кільце ущільнювача, після чого закручуємо регулювальний упор.

                 закручуємо регулювальний упор.

                • При цьому, закручуємо його до упору. Вал після цього не повинен провертатися взагалі.
                • Після цього знову встановлюємо ключ на цей упор і провертаємо його назад рівно на 90 градусів.
                  • Перевіряємо тепер вал – він повинен крутитися і не мати при цьому люфту.
                  • Якщо ж і буде невеликий люфт, то це не страшно, оскільки після установки рейки на автомобіль цей люфт можна буде усунути.
                  • Ми ж далі встановлюємо на місце трубки для рідини, наконечники з пильниками і подушки на рульову рейку.
                  • Перед тим, як встановлювати рейку на автомобіль нам потрібно встановити її в середнє положення. 
                  • Для цього провертаємо вал черв'яка на півтора обороту в зворотну сторону.
                    • Далі встановлюємо рейку безпосередньо на автомобіль у зворотному розбиранні послідовності.
                    • Після цього встановлюємо на місце підрамник, одягаємо колеса, але при цьому не опускаємо автомобіль на землю.
                    • Тепер заливаємо в бачок рідину.

                    заливаємо в бачок рідину.

                    • Причому, заливаємо повний бачок. Після цього запускаємо двигун Шевроле Авео.
                    • Рідина в бачку відразу сходить, і ми доливаємо ще.
                      • Потім вимикаємо двигун, даємо повітрю вийти з бачка про що говорить те, що рідина знову йде і доливаємо знову.
                      • Після цього знову запускаємо двигун і потроху доливаємо рідину в міру її зменшення в бачку.
                      • Для виконання такої процедури краще скористатися послугами помічника.
                      • Далі, поки двигун працює, повертаємо колеса в одну сторону до упору, а потім в іншу точно також.

                      поки двигун працює, повертаємо колеса в одну сторону до упору, а потім в іншу

                      • Потім кілька разів поспіль повертаємо кермо то в одну сторону, то в іншу.
                      • При цьому насос ГУР може працювати занадто голосно, а рідина в бачку спінюватися. 
                      • Але в цьому немає нічого страшного, тому боятися цього не варто. Причиною всьому є наявність повітря в системі.
                      • Коли воно все вийде назовні, все це повинно припинитися.
                      • При цьому, двигун потрібно ще два-три рази вимикати, почекати поки піна в бачку зійде і запускати знову.
                      • По завершенню цієї процедури опускаємо машину на підлогу і знову проводимо таку ж процедуру.
                      • При цьому колеса вивертаємо то вправо, то вліво приблизно 6-7 разів.
                      • Після цього можна вже виїжджати з гаража. Але, перш ніж вирушати в дорогу, перевірте правильність затягування рульової рейки. Для цього зверніть увагу на те, чи повертається рульове колесо у вихідне положення після виконання повороту.
                      • Якщо воно повертається повністю або трохи не доходить до кінця, і ви йому допомагаєте рукою, то це говорить про те, що рейка затягнута правильно.
                      • В іншому випадку необхідно підрегулювати за допомогою регулювального болта.
                      • Крім того, через кілька днів експлуатації автомобіля, перевірте ще раз рівень рідини в бачку. Можливо вам доведеться ще трохи долити її.
                        • А нашу розповідь на цьому про ремонт рульової рейки Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рульової рейки Шевроле Авео Шанхайка"

Відгуки: 0




.