• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна передніх пружин Чері Тіго

Основною ланкою, що зв'язує кузов автомобіля з його колесами, є його підвіска.

Це ціла система ричагів, шарнірів, амортизаторів і цілого ряду інших елементів, що складають окремі її складові частини.

У каталозі запчастин Чері Тіго в частині його пружних елементів підвіски основне місце займають пружини.

Їх основним призначенням є утримування кузова автомашини на певній висоті від землі.

Крім того, цей елемент згладжує удари, одержувані автомобілем від контакту його коліс з нерівностями дорожнього полотна.

Тим самим пружина робить пересування на автотранспортному засобі комфортним і більш плавним.

Існує кілька різних видів автомобільних пружин.

У підвісці автомобіля Chery Tiggo встановлені кручені пружини циліндричної форми.

Разом з амортизаторами вони забезпечують згладжування поштовхів, ударів і коливань, одержуваних передньою незалежною підвіскою типу McPherson.

В силу особливостей своєї конструкції, а також у зв'язку з особливим видом сталі, використовуваної для виготовлення, пружини підвіски дуже рідко виходять з ладу і вимагають заміни.

Однак, з плином часу вони можуть втрачати свою пружність, що також неминуче призводить до заміни

Щоб уникнути перекосу по висоті кузова автомобіля пружини підвіски, як задньої, так і передньої завжди замінюються попарно, навіть якщо з ладу виходить лише одна з них.

Сама процедура заміни пружини на одному передньому колесі займає близько однієї години часу.

Однак, для цього потрібно мати певний рівень знань і навичок у проведенні подібного виду ремонту, а також і відповідний інструмент.

Міняємо самостійно пружини передньої підвіски автомобіля Chery Tiggo

У нашій черговій статті ми хочемо розповісти про порядок заміни самостійно пружини передньої підвіски Чері Тіго.

хотим рассказать о порядке замены самостоятельно пружины передней подвески Чери Тиго.

  • Для того, щоб замінити пружину на передньому колесі передньої підвіски, перш за все, необхідно зірвати три гайки кріплення опорного підшипника, а також гайки штока амортизатора.

необходимо сорвать три гайки крепления опорного подшипника, а также гайки штока амортизатора.

  • Всі ці кріплення розташовані під капотом автомобіля.
  • Гайки кріплення опорного підшипника ми можемо зірвати за допомогою головки на 14, а для гайки штока амортизатора, яка прихована під гумовою заглушкою потрібна буде вже головка на 19.
  • Звичайно, для того, щоб полегшити виконання цієї процедури, необхідно попередньо обробити всі ці гайки з їх болтами аерозольною рідиною WD-40 і дати деякий час постояти.
  • За цей час всі з'єднання повинні відкиснути, що значно полегшить відкручування гайок.
  • Якщо ж гайка штока амортизатора все ж не відкисне і зірвати її за допомогою головки не вдасться, тоді можна використовувати для цього накидний ключ на 19.

можно использовать для гайки штока накидной ключ на 19.

  • Правда, він може не одягатися щільно на гайку, тому для цього доведеться зсередини вигину його трошки проточити.
  • Крім того, в цьому випадку вам не обійтися без шестигранника на 7.

в этом случае вам не обойтись без шестигранника на 7.

  • Він потрібен буде для того, щоб утримувати при цьому сам шток амортизатора від провертання.
  • Цілком зрозуміло, що крім зазначених головок потрібно і потужний вороток, а може навіть і труба для створення відповідного ричага.
  • Однак, в нашому випадку все відкрутилося без особливих проблем, завдяки завчасній обробці, тому ніяких додаткових пристосувань нам не було потрібно.
  • В зв'язку з цим ми відпустили в достатній мірі всі гайки, щоб їх можна було далі відкручувати вже рукою.
  • І після цього, гайки зовсім не відкручуємо, перебираємося в оглядову яму, оскільки подальша робота буде виконуватися вся внизу.
  • Відразу хочемо заміряти висоту кліренсу нашого кросовера ще до заміни пружин.

 замерить высоту клиренса нашего кроссовера ещё до замены пружин

  • Як виявилося, вона становить всього 13, 9см, в той час, як проектна висота передбачена на рівні 17,8 см.
  • Ясна річ, що з таким дорожнім просвітом далеко не заїдеш і заміна пружин просто необхідна.
  • Тому, для зручності виконання робіт, це в тому випадку, коли у вас немає оглядової ями, необхідно зняти колесо.
  • Але, при наявності ями або підйомника цього можна і не робити.
  • У будь-якому випадку, в першу чергу на стійці амортизатора необхідно відкрутити і вийняти болт, що утримує провід АБС.

необходимо открутить и вынуть болт, удерживающий провод АБС

  • Дальше, здесь же рядом с помощью пассатижей нужно вынуть скобу, удерживающую тормозной шланг.
  • Далі, тут же поруч за допомогою пасатижів потрібно вийняти скобу, що утримує гальмівний шланг.

вынуть скобу, удерживающую тормозной шланг.

  • Правда, витягнути її не завжди просто.
  • Тому, якщо зробити це відразу не вдається, то потрібно пасатижами провернути цю скобу вниз і потім взяти наставку з молотком і просто вибити цю скобу вниз.

взять наставку с молотком и просто выбить эту скобу вниз.

  • В результаті звільняємо передню амортизаторну стійку Чері Тігго від проводу АБС і гальмівного шланга.
  • Після цього переходимо на іншу сторону стійки, де нам буде потрібно відкрутити верхню гайку кріплення стійки стабілізатора поперечної стійкості.

открутить верхнюю гайку крепления стойки стабилизатора

  • Для цього нам буде потрібно накидний ключ на 15 і шестигранник на 5.
  • При цьому, якщо гайка прикипіла, то однією рукою притримуємо за шестигранник, а іншою рукою молотком постукуємо по накинутому ключу.
  • І таким чином поступово зриваємо гайку.
  • Після того, як гайку відкрутили, потрібно вийняти болт з вуха кріплення стійки стабілізатора.
  • Однак, часто буває так, що цей болт витягнути не виходить, оскільки він прикипів.
  • Тому, щоб його можна було витягнути, підніміть за допомогою домкрата трохи ступицю колеса.

приподнимите с помощью домкрата немного ступицу колеса

устанавливаете упор под трубку стабилизатора и приподнимаем её вверх

  • В результаті стійка стабілізатора також піднімається і болт її кріплення стає вільним.
  • Тому його вже без проблем можна витягнути.
  • Далі нам буде потрібно відкрутити дві гайки на болтах кріплення стійки амортизатора до поворотного кулака.

открутить две гайки на болтах крепления стойки амортизатора к поворотному кулаку

  • Ці гайки також дуже часто закисають і відкрутити їх буває ох як не просто.
  • Тому, в обов'язковому порядку потрібно заздалегідь обробити ці сполуки аерозолю WD-40.
  • У нашому випадку ця рідина закінчилася і обробити кріплення на поворотному кулаці не вдалося.
  • Тому, щоб полегшити собі роботу і швидше відкрутити дві гайки на болтах цих ми взяли балонний ключ, яким відкручують колеса і одягли його головку на 19 на гайку.
  • І після цього в нижній кінець можемо вставляти монтування або ломик і таким чином провертати ключ.

 в нижний конец можем вставлять монтировку или ломик и таким образом проворачивать ключ

  • Можна використовувати і шматок труби, як перехідник для монтування.
  • Тут головне зірвати гайки, а потім їх можна вже відкручувати звичайним ключем.
  • При огляді стійки амортизатора нашого Чері Тігго виявили, що пильник на ній вже порваний, тому попутно його доведеться також замінити.

 пыльник на стойке амортизатора уже порван

  • Сам амортизатор у нас встановлений новий, тому міняти його поки не варто.
  • В результаті відкрутили ми дві гайки і від'єднали стійку амортизатора від поворотного кулака.

открутили мы две гайки и отсоединили стойку амортизатора от поворотного кулака

  • І тепер більше її тут вже нічого не утримує, а залишилося лише одне кріплення вгорі.
  • Тому знову перебираємося під капот автомобіля, де відкручуємо повністю три недокручених нами раніше гайки.

откручиваем полностью три недокрученных нами ранее гайки

  • Потім витягуємо стійку амортизатора в зборі вниз.
  • Далі стискаємо за допомогою стяжок пружину, закріплюємо стійку в лещата нижнім кінцем і розбираємо.
  • Після цього послаблюємо пружину, знявши стяжки з неї.
  • В результаті виявилося, що в цій стійці розбитий зовсім відбійник.

в этой стойке разбитый совсем отбойник

  • У зв'язку з цим його також доведеться замінити.
  • Підшипник опорний також тут вже досить пом'ятий і достатньо походив, тому не завадило б замінити і його.

Подшипник опорный также здесь уже достаточно помят

  • А ще краще замінити опору в зборі з підшипником на таку ж нову.
  • Ну, а ми поки займемося пружиною.
  • Дістаємо нову пружину і ставимо її поруч зі старою, яку ми тільки що зняли. Після цього перевіряємо їх розміри.
  • По висоті нова пружина значно вище старої, що нам і потрібно.

По высоте новая пружина значительно выше старой

  • Товщина прута, що нової, що старої пружини однакова і становить 14,5 мм.
  • Крім того, вимірюємо і діаметр самої пружини.
  • По висоті нова пружина значно вище старої і дорівнює 18,7 мм.

По высоте новая пружина значительно выше старой

  • Тому приходимо до висновку, що дана пружина підходить на цей автомобіль і ми можемо сміливо її встановлювати замість старої.
  • Збирати будемо все в зворотній послідовності.
  • Точно також і будемо встановлювати зібрану стійку амортизатора назад на автомобіль.
  • А розповідь наш про самостійну заміну пружини передньої підвіски Чері Тігго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх пружин Чері Тіго"

Відгуки: 0




.