Заміна шарової опори Чері Тіго

У підвісках сучасних автомобілів, одним з яких є китайський позашляховик Chery Tiggo, є один універсальний шарнір, що отримав назву шарова опора.

Цей вузол замінив добре відомі всім шкворня і став надалі ледь не самим основним елементом ричажної підвіски автотранспортного засобу.

Основним призначенням цієї універсальної опори є з'єднання ступиці ведучого колеса машини з її ричагом.

Застосування такого типу вузла дозволило виконувати поворот ступиці в той час, як колесо її залишається в тому ж положенні в горизонтальній площині. 

А можливість обертання пальця і нахилятися під невеликими кутами цієї опори дає можливість при цьому змінювати положення колеса щодо осі вертикальної площини. 

Іншими словами, водій управляє ступицею, яка повертається в ту чи іншу сторону завдяки застосуванню такого шарніра, але при цьому колесо продовжує перебувати в строго вертикальному положенні.

В силу свого специфічного місця установки шарова опора знаходиться постійно в зоні впливу бруду, пилу і вологи. 

Крім того, цей вузол постійно приймає на себе всі удари, які отримує автомобіль від контакту колеса з нерівностями дорожнього полотна. 

Не дивно, що цей елемент підвіски досить часто виходить з ладу. 

А основними ознаками, ща свідчать про те, що шарнір став несправним, може бути поява стукотів при їзді на великій швидкості по нерівних ділянках дороги, нерівномірний знос гуми на шинах, погіршення керованості автомобіля і ряд інших несправностей. 

У таких випадках шарові опори, що вийшли з ладу, просто замінюють. Відновленню ці вузли не підлягають.

Міняємо самостійно шарову опору Chery Tiggo

У нашій черговій статті мова піде про те, як можна самому замінити шарову опору, що вийшла з ладу, кросовера Чері Тіго.

як можна самому замінити шарову опору, що вийшла з ладу, кросовера Чері Тіго.

  • Отже, для того, щоб демонтувати несправну шарову опору, необхідно, перш за все, очистити щіткою по металу різьбове з'єднання і по можливості скропити аерозолю WD-40. 
  • Це у багато разів полегшить вам завдання і прискорить саму процедуру заміни. 
  • Після цього необхідно розігнути вусики шплінта за допомогою пасатижів і витягнути його з пальця самої опори.

розігнути вусики шплінта за допомогою пасатижів і витягнути його з пальця самої опори

  • Потім за допомогою накидного ключа відкручуємо вже расшплінтовану гайку пальця опори.

відкручуємо вже расшплінтовану гайку пальця опори.

  • Після цього послаблюємо дві гайки болтів кріплення цієї шарової опори до ричага передньої підвіски.

послаблюємо дві гайки болтів кріплення цієї шарової опори до ричага передньої підвіски.

  • Вони розташовані внизу під ричагом поперечної стійкості авто.
  • Також відпускаємо і верхні гайки кріплення шарової опори до ричага.

відпускаємо і верхні гайки кріплення шарової опори до ричага

  • Для цих цілей дуже добре підійде відповідна головка з карданчиком і воротком.
  • Варто зауважити, що всі ці роботи виконуються ще коли автомобіль стоїть на колесах. 
  • Після їх виконання, встановлюємо під колеса упори, піднімаємо передню частину автомобіля і знімаємо колесо. 
  • Також відкручуємо нижнє кріплення стійки амортизатора Чері Тіго до ступиці.

відкручуємо нижнє кріплення стійки амартизатора Чері Тіго до ступиці

  • І тепер отримуємо вільний доступ до ступиці колеса і до всіх її елементів. 
  • Крім того, тепер нам набагато легше буде і випресовувати шарову опору.
  • Сама шарова прийшла в непридатність, пройшовши буквально одну тисячу кілометрів. 
  • Після такого пробігу в цій опорі по всьому колу лопнув пильник.

в цій опорі по всьому колу лопнув пильник

  • Саме це і послужило причиною того, що ми вирішили замінити всю опору. 
  • Далі встановлюємо на шарову опору знімач і приступаємо до її випрессовки.

встановлюємо на шарову опору знімач

  • Шарові шарніри, які встановлюються з заводу китайськими виробниками – це найбільш бюджетний варіант.
  • Вони виходжують буквально кілька тисяч кілометрів, після чого пильник у них рветься і всередину шарніра надходить пил і бруд. 
  • В результаті замість мастила всередині утворюється абразивна речовина, що стирає обертові поверхні. 
  • Таким чином зазор між сферичною частиною пальця і корпусом збільшується. 
  • Що в свою чергу призводить до того, що палець в корпусі починає просто бовтатися.

палець в корпусі починає просто бовтатися

  • Саме в зв'язку з цим ми і вирішили встановити замість дешевого вироби більш дорогі.

вирішили втсановити замість дешевого вироби більш дорогі

  • Це шарові опори виробництва корейської компанії CTR, які за багатьма відгуками виходжують трохи більше кілометраж, ніж дешеві китайські варіанти.
  • Поставляються такі опори з уже запресованими шпильками.

поставляються такі опори з уже запресованими шпильками

  • Тому нам необхідно їх вибити. 
  • Для цього накручуємо на шпильки майже до самого кінця гайки зі шпильок старої опори.

накручаємо шпильки майже до самого кінця гайки зі шпильок старої опори

  • Необхідно, щоб верхній край був буквально на кілька міліметрів вище, ніж верхній край шпильки опори.
  • Потім беремо головку по діаметру трохи більше капелюшка шпильки.

беремо головку по діаметру трохи більше капелюшка шпильки

  • Це робиться для того, щоб вона вільно одягалася на головку шпильки опори.
  • Після цього ставимо обрану головку на рівну і тверду поверхню. А зверху в неї вставляємо капелюшком однієї зі шпильок саму опору. 
  • І потім молотком, завдаючи ударів по накручених гайках, вибиваємо таким чином шпильку.

завдаючи ударів по накручених гайках, вибиваємо таким чином шпильку

  • Таким же чином вибиваємо і другу шпильку. 
  • Тепер у нас виникає несподівана проблема. 
  • Справа в тому, що посадочне місце нової шпильки виявилося на один міліметр більше, ніж на старій.

посадоне місце нової шпильки виявилося на один міліметр більше, ніж на старій

  • Якщо говорити точно, то 14 і 13мм відповідно.
  • Мало того, в оригінальних ричагах передньої підвіски Чері Тіго, які виготовлялися на Череповецькому автозаводі, шпильки запресовані безпосередньо в ричаг.

 в оригинальних ричагах шпильки запресовані безпосередньо в ричаг.

  • У зв'язку з цим шарову опору встановлювали не зверху ричага, а знизу його.

шарову опору встановлювали не зверху ричага, а зверху

  • Тому нам нічого не залишається більше, як залишати старі шпильки в ричазі і на них знизу встановлювати нову шарову опору.

залишаємо старі шпильки в ричазі і на них знизу встановємо нову шарову опору

  • Саме тому нам і знадобилося вибивати раніше шпильки з нової опори.
  • Хтось може сказати, а чому не встановити знизу шарову і також знизу забити нові шпильки.

а чому не встановити знизу шарову і також знизу забити нові шпильки

  • Цілком резонне питання, але тут справа вся в тому, що в цьому випадку і болт кріплення шарової, і гайки на шпильках будуть заважати ступиці. 
  • При здійсненні повороту вона просто буде в них упиратися і не зможемо таким чином повернути колесо. 
  • Тому встановлюємо нову шарову опору на старі шпильки. 
  • При цьому в ричазі заодно встановили нові сайлентблоки з поліуретановими вставками.
  • І на цьому нашу розповідь про самостійну заміну шарової опори Чері Тіго закінчено
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна шарової опори Чері Тіго"

Відгуки: 0




Шарова опора для ремонту Чері Тіго:

Ступиця для ремонту Чері Тіго:

Ричаг для ремонту Чері Тіго:

Палець для ремонту Чері Тіго:

Гайка для ремонту Чері Тіго:

Кріплення для ремонту Чері Тіго:

Амортизатори для ремонту Чері Тіго:

Пильники для ремонту Чері Тіго:

Корпус для ремонту Чері Тіго:

Шпилька для ремонту Чері Тіго:

.