Аналоги задніх пружин Чері Тіго, як замінити задні пружини

Автомобіль став помітно просідати і кліренс його у зв'язку з цим значно зменшився.

Тому питання постало про заміну пружин і амортизаторів задньої підвіски.

Так як раніше ми вже міняли на Чері Тіго основні елементи задньої підвіски на такі ж оригінальні, то тепер вирішили замінити їх на аналогові, в даному випадку японського виробництва.

Артикули деяких елементів задньої підвіски Чері Тіго:

Самостійна заміна оригінальних задніх пружин і амортизаторів Chery Tiggo на аналогові

У цій статті ми розповімо про те, як ми замінили своїми руками пружини і амортизатори задньої підвіски Чері Тіго.

как мы заменили своими руками пружины и амортизаторы задней подвески Чери Тиго.

  • Як вже говорилося, раніше ми вже міняли ці деталі задньої підвіски.
  • Тоді були встановлені такі ж оригінальні пружини і амортизатори.
  • На сьогоднішній день вони пройшли вже практично 50 тис. кілометрів.
  • А так як автомобіль часто використовується для перевезення різних важких предметів і поїздок на великі відстані, то задня частина автомашини вже помітно просіла.
  • Все це автоматично призвело до зменшення кліренсу.
  • Перераховані вище обставини, плюс стукіт в підвісці на нерівностях дороги змусили нас замінити пружини і амортизатори задньої підвіски, що вийшли з ладу.
  • Правда, на цей раз вирішили не ставити свої оригінальні, виготовлені в Китаї.
  • А було прийнято рішення замінити пружини і амортизатори на аналогові виробництва Японії або якої-небудь європейської країни.
  • В результаті демонтували ми старі амортизатори і пружини задньої підвіски Чері Тіго.

демонтировали мы старые амортизаторы и пружины задней подвески

  • А для їх заміни придбали нові амортизатори виробництва компанії JD.

приобрели новые амортизаторы производства компании JD.

  • Це хоч і китаєць, але все ж з японським корінням.
  • Крім того, купили і дві пружини шведської компанії Kilen.

купили и две пружины шведской компании Kilen

  • Правда при установці з цими пружинами трапилася оказія.
  • Справа в тому, як пізніше з'ясувалося, ці пружини, незважаючи на те, що позиціонуються, як аналогові, за фактом трохи не відповідають розмірам оригіналу.
  • Мало того, що діаметр їх буквально трошки, але менше оригіналу. Так ще й довше набагато.
  • Тому довелося приблизно півтора витка кожної з пружин відрізати.

пришлось примерно полтора витка каждой из пружин отрезать.

  • В результаті ці пружини практично встали на їх установчі місця автомобіля Чері Тіго.
  • Багато власників почнуть стверджувати, що це все – справжній «колгосп». Але ми і не збираємося оскаржувати таке твердження.
  • Справа в тому, що ми змушені йти свідомо на такий крок, тому, що наше авто експлуатується постійно з навантаженням.
  • Нам весь час практично доводиться перевозити різні тяжкості, причому нерідко на тривалі відстані.
  • Тому, в тому, що зад автомобіля часто просідає, немає абсолютно нічого дивного.
  • У зв'язку з цим нам постійно доводиться міняти пружини на задній підвісці, а також використовувати і автобафери.

постоянно приходится менять пружины на задней подвеске, а также использовать и автобаферы

  • Заради справедливості потрібно сказати, що толку від цих проставок в результаті виявилося дуже мало.
  • Вся справа в тому, що ці бафери дуже швидко виходять з ладу, їх вистачає без малого буквально на 20 тис.кілометрів пробігу.
  • При порівнянні різниці в діаметрі пружин нових і старих візуально майже не видно.

 разница в диаметре пружин новых и старых визуально почти не видна

  • Так вийшло, що спочатку ми замінили тільки одні пружини на Чері Тіго. В результаті проїздили майже тисячу кілометрів.
  • Поки все нормально, хоча пружини дещо просіли вже.
  • Тому сьогодні замінили і амортизатори, знявши на початку старі з пластмасовими кожухами.

сняли в начале старые амортизаторы с пластмассовыми кожухами

  • Корпус, що одного, що іншого з них вже мокрий. Мало того, повертаються після стиснення вони також дуже повільно.
  • Іншими словами, за всіма параметрами ці пристрої дійсно вже підлягають заміні.
  • Тут також доречно буде сказати про одну особливість амортизаторів.
  • Справа в тому, що старі амортизатори на Чері Тіго влаштовані таким чином, що в нижньому їх вушку встановлена металева втулка, запресована всередині за допомогою гуми.

эти амортизаторы устроены таким образом, что в нижней их проушине установлена металлическая втулка, запрессованная внутри с помощью резины

  • У нових же виробах в комплект поставки крім самих амортизаторів окремо входять гайки, втулки, а також гумки: дві верхні і дві нижні.

в комплект поставки помимо самих амортизаторов отдельно входят гайки, втулки, а также резинки: две верхние и две нижние.

  • Так ось, під час демонтажу старих амортизаторів саме через ці гумки у нас і виникли проблеми.
  • У той час, коли один амортизатор вдалося зняти в принципі без особливих проблем, то другий вибити в нижньому кріпленні ніяк не вдавалося.
  • В результаті нам довелося зняти амортизатор разом з кронштейном, на якому він кріпиться на нашому Чері Тіго.

пришлось снять амортизатор вместе с кронштейном, на котором он крепится

  • І тільки потім, затиснувши все це в лещата, нам насилу вдалося вирвати буквально амортизатор з цього кронштейна.

удалось вырвать буквально амортизатор с этого кронштейна

  • У нових же виробах все набагато простіше.
  • Тут встановлюєш амортизатор, в нижнє його вушко вставляєш гумку, в неї втулку і все це затягуєш болтом.

устанавливаешь амортизатор, в нижнюю его проушину вставляешь резинку, в неё втулку и всё это затягиваешь болтом

  • Головне при установці не забудьте змастити вушко амортизатора всередині, а також саму гумку і зовнішню стінку втулки.
  • Ну і сам болт, природно.
  • Зате потім, під час демонтажу ви без зайвих зусиль зможете від'єднати і зняти свій амортизатор на Чері Тіго.
  • Що стосується пружин нових, то якщо знизу подивитися, можна побачити, що така пружина трохи, але не сідає на нижню тарілку або опору.

 пружина чуть-чуть, но не садится на нижнюю тарелку или опору.

  • Хоча це зовсім некритично, але все ж.
  • Але, якщо взяти в загальному, то нові пружини встали на посадочні місця і працюють непогано.

новые пружины встали на посадочные места и работают неплохо

  • У всякому разі поки нарікань ніяких немає у нас.
  • В нових амортизаторах, які ми встановили, крім усього іншого ще й металеві чохли, а не пластикові.

в новых амортизаторах кроме всего прочего ещё и металлические чехлы, а не пластиковые

  • У будь-якому випадку, після заміни цих деталей задньої підвіски наш Чері Тіго став значно вище.
  • Особливо добре це видно на колісних арках.

Особенно хорошо видно возросший клиренс на колёсных арках

  • Правда, автомашина в даний момент зовсім не завантажена. Ну, а скільки ці деталі виходять після заміни, це вже час покаже.
  • Що стосується верхніх кріплень амортизаторів і стійок амортизаторів, то тут також все підійшло ідеально.
  • Яким чином виглядає верхнє кріплення стійок амортизаторів добре видно в спеціальних люках багажника автомобіля Чері Тіго.

 крепление стоек амортизаторов хорошо видно в специальных люках багажника

  • Тобто, все, що йшло в комплекті з амортизаторами, ми тут встановили. Точно така ж картина і на протилежному боці.

 такая же картина и на противоположной стороне

  • Там також все ідеально підійшло. Тому залишається тільки поставити тут заглушки на місце і експлуатувати авто далі.
  • А на скільки вистачить нових деталей, далі подивимося.
  • Ну і на цьому нашу розповідь про самостійну заміну оригінальних пружин і амортизаторів задньої підвіски на аналогові в автомобілі Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Аналоги задніх пружин Чері Тіго, як замінити задні пружини"

Відгуки: 0




Пружина для ремонту Чері Тіго:

Амортизатори для ремонту Чері Тіго:

Пружина задня для ремонту Чері Тіго:

Амортизатор задній для ремонту Чері Тіго:

Проставки для ремонту Чері Тіго:

Корпус для ремонту Чері Тіго:

Втулка для ремонту Чері Тіго:

Гайка для ремонту Чері Тіго:

Кріплення для ремонту Чері Тіго:

Кронштейн для ремонту Чері Тіго:

.