Заміна стійки стабілізатора Шевроле Кобальт 1.5 л.

Підвіска автомобіля складається з безлічі елементів, які, як правило, рідко виходять з ладу.

Однак, з'єднання більшості з них такого ресурсу, на жаль, не мають.

До таких деталей підвіски відносяться і стійки стабілізатора.

З числа багатьох запчастин Равон Р4, він же Шевроле Кобальт, з двигуном об'ємом 1,5 л стійки стабілізатора виділяються тим, що мають в своєму складі шарові з'єднання.

Саме вони часто виходять з ладу, що призводить до заміни виробів.

Артикул стійки стабілізатора переднього Равон Р4-95299172-Yulim (Korea).

Міняємо самостійно стійки стабілізатора на Ravon R4 Chevrolet Cobalt 1,5

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити стійки стабілізаторів на Равон Р4 або Шевроле Кобальт 1,5 л.

каким образом можно самому заменить стойки стабилизаторов на Равон Р4 или Шевроле Кобальт 1,5л.

  • Відразу потрібно відзначити, що даним автомобілем ми володіємо вже чотири роки і за цей час він пройшов вже 52 тис.кілометрів.
  • Тому не дивно, що за цей час вишили з ладу стійки стабілізаторів.
  • І коли постало питання про їх заміну, то було вирішено купувати для цього нові, але аналогові деталі.
  • Як свідчить статистика, ресурс оригінальних стійок становить близько 40 тис.кілометрів при їзді по нормальних автошляхах.
  • По поганих дорогах цей показник знижується до 30 тисяч. Аналогові ж вироби можуть прослужити також 30 тис. кілометрів.
  • А враховуючи той факт, що вартість аналогових деталей набагато нижче оригіналу, ми придбали для заміни якраз аналогові стійки.

приобрели для замены как раз аналоговые стойки.

  • Однак, придбанням стійок стабілізатора справа не обмежилася.
  • Як виявилося, щоб відкрутити старі стійки, а на нашому авто Равон Р4 стоять ще заводські, необхідно мати ріжковий або накидний ключ на 18.
  • А він, як відомо, далеко не у кожного власника є вдома.
  • Крім того, вам буде потрібно зірочка або Torx Т40 з перехідником від цієї шестигранної зірочки на чотиригранник головки.

потребуется звёздочка или Torx Т40

  • Не маючи в своєму господарстві подібного роду інструментів, вам навряд чи вдасться зняти, та й встановити нові стійки стабілізаторів.
  • Хіба що старі ви просто зріжете болгаркою.
  • До речі, в придбаних нами стійках на торці їх болтів є поглиблення в формі шестигранника.

на торце их болтов имеются углубления в форме шестигранника

  • В оригінальних же виробах цей отвір виконується у формі зірочки. Саме тому нам і буде потрібно Torx зірочка.
  • Отже, перш, ніж приступити до демонтажу встановлених на Равон Р4 стійок стабілізатора, необхідно щіткою по металу гарненько почистити їх різьбові з'єднання.
  • Після цього скропити їх аерозолем WD - 40 або її аналогом і дати трохи постояти.

сбрызнуть соединения аэрозолью WD-40 или её аналогом

  • Пов'язано це з тим, що стійки постійно знаходяться в агресивному середовищі і тому гайки і болти їх кріплень можуть грунтовно покритися іржею і брудом.
  • Після цього вставляємо придбаний Torx Т40 в отвір болта шарового з'єднання стійки.

вставляем приобретённых Torx Т40 в отверстие болта шарового соединения стойки

  • Цим ми будемо утримувати болт або палець шарніра стійки від провертання.
  • А ключем на 18 в цей час відкручуємо на цьому пальці гайку.

ключом на 18 в это время откручиваем на этом пальце гайку.

  • Точно таким же способом відкручуємо і нижню гайку стійки стабілізатора Равон Р4.

таким же способом откручиваем и нижнюю гайку стойки стабилизатора

  • Після відповідної обробки різьбових з'єднань все відкручується значно легше і швидше.
  • В результаті відкрутили, як верхню, так і нижню гайки кріплення стійки, але зняти її при цьому не виходить.

 открутили, как верхнюю, так и нижнюю гайки крепления стойки, но снять её при этом не получается

  • А щоб це зробити, вибивати її не потрібно, а досить виконати всього одну невелику хитрість.
  • Перш за все, необхідно знайти невеликий зовсім шматочок лінолеуму.

необходимо найти небольшой совсем кусочек линолеума

  • Після цього піднімаємо трохи за допомогою домкрата сам автомобіль.

приподнимаем немного с помощью домкрата сам автомобиль

  • Далі підкладаємо зняте раніше колесо під ступичний вузол автомашини Равон Р4 і зверху на колесо укладаємо наш шматочок лінолеуму.

сверху на колесо укладываем наш кусочек линолеума.

  • Причому підкладаємо таким чином, щоб цей шматочок розташовувався якраз під шарової опорою і лежав на диску колеса.
  • І після цього опускаємо автомобіль назад домкратом.

опускаем автомобиль обратно домкратом

  • В результаті такого маневру шарова впирається в колесо, а підкладений лінолеум не дасть їй подряпати при цьому диск.
  • Автомобіль опускаємо до тих пір, поки він під власною вагою не звільнить нашу стійку стабілізатора.
  • І після цього ми без зусиль можемо витягувати цю деталь назовні.

без труда можем вытаскивать эту деталь наружу.

  • При цьому запам'ятовуйте, яким чином ця деталь була встановлена.
  • Потім беремо нову стійку стабілізатора, придбану для установки на Равон Р4.

 берём новую стойку стабилизатора

  • Скручуємо з неї гайки і різьблення на пальцях змащуємо рясно графітовим мастилом.

езьбу на пальцах смазываем обильно графитовой смазкой

  • Хоча можна використовувати будь-яке мастило на ваш розсуд.
  • Зате наступного разу вам набагато легше буде відкрутити гайки кріплення цієї деталі.
  • Після змазування можемо встановлювати стійку стабілізатора на місце старої і аналогічним способом закручувати її.

устанавливаем стойку стабилизатора на место старой и аналогичным способом закручиваем её

  • При цьому потрібно пам'ятати, що довга різьба на пальці стійки повинна розташовуватися внизу, а коротка – навпаки, внизу.
  • Саме так була встановлена стійка до цього на автомобілі. Хоча зустрічаються випадки, коли довжина різьблення внизу і вгорі однакова.
  • Все, тепер можемо піднімати автомобіль знову, звільняючи його колесо, і витягуємо його з-під кузова.
  • Після цього змащуємо також шпильки на ступичному вузлі Равон Р4.

смазываем также шпильки на ступичном узле

  • І потім встановлюємо на місце колесо.

 устанавливаем на место колесо.

  • На цьому заміна нашої стійки повністю виконана.
  • Точно таким же чином виконуємо заміну і на протилежному боці.
  • Ну, а нашу розповідь про самостійну заміну стійок стабілізатора автомобіля Равон Р4 Шевроле Кобальт на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна стійки стабілізатора Шевроле Кобальт 1.5 л."

Відгуки: 0




Стійка стабілізатора для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Болти для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Гайка для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Палець для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Шарова опора для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Шпилька для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

.