Заміна сайлентблоків задньої балки Деу Нексія

Процедура заміни сайлентблоків, що вийшли з ладу, на задній балці автомобіля – це досить трудомісткий процес, що вимагає демонтажу цілого ряду деталей.

Однак, як виявилося, виконати заміну таких запчастин на Деу Нексія можна і без зняття самої балки.

Артикули сайлентблоков задньої балки Деу Нексія:

Артикул болта сайлентблока балки задньої Деу Нексія-94500870-GM (Korea).

Міняємо самостійно сайлентблок задньої балки без її зняття на Daewoo Nexia

У представленої статті ми хочемо поділитися власним методом заміни сайлентблоков задньої балки без демонтажу останньої на автомобілі Деу Нексія.

хотим поделиться собственным методом замены сайлентблоков задней балки без демонтажа последней на автомобиле Дэу Нексия.

  • Потрібно відзначити, що наш метод з успіхом можна використовувати, як на Деу Нексія, так і на автомашині Деу Ланос.
  • На останній зробити це навіть простіше, оскільки там є можливість відкрутити на балці по чотири гайки.

там есть возможность открутить на балке по четыре гайки

  • І після цього можна буде від'єднати і опустити балку разом з гальмівним барабаном в зборі, не порушуючи при цьому регулювання підшипника, і не знімати гальмівні шланги, а також троси ручного гальма.
  • Балку ж просто опускаємо при цьому вниз.
  • У нашому ж випадку такої можливості немає, підібратися до балки на ступиці можливості немає.
  • Потрібно тільки від'єднати ступицю, в тому випадку, якщо вона знімна.
  • Тому ми розбираємо практично все, для того, щоб опустити балку.
  • При цьому, щоб не смикати і не пошкодити гальмівні шланги в момент відстібання балки, висмикуємо чеку і робимо розріз вуха.
  • Після цього просто висмикуємо шланг і звільняємо його.

выдёргиваем шланг и освобождаем его

  • Точно таким же чином ми чинимо і на протилежному боці.

Точно таким же образом мы поступаем и на противоположной стороне.

  • Тим самим ми зберігаємо цілісність гальмівної системи автомобіля Деу Нексія, а себе позбавляємо від зайвої роботи.
  • Також відкручуємо нижній болт задньої стійки амортизатора.

откручиваем нижний болт задней стойки амортизатора

  • Стійку при цьому звільняємо внизу, а пружину знімаємо і відкладаємо в сторону, щоб вона випадково не впала на руки або на голову.
  • Робимо все таким чином тому, щоб не знімати колеса. У зв'язку з цим автомобіль відразу виставили на домкратах.

автомобиль сразу выставили на домкратах

  • При цьому потрібно намагатися домкрат встановлювати, як можна далі від сайлентблока балки, щоб він потім не заважав вам робити заміну останнього.
  • Для випрессовки старих, а також запресовування нових сайлентблоків Деу Нексія ми використовуємо нами ж розроблені і виготовлені наставки.
  • З цією метою була виготовлена спеціальна наставка для запресовування.
  • Її особливістю є наявність зверху спеціального буртика глибиною близько 2мм.

наличие сверху специального буртика глубиной около 2мм

  • Зроблено це спеціально.
  • Справа в тому, що якщо подивитися на сам сайлентблок балки, то можна побачити, що зверху на ньому височить гумова частина.

сверху сайлентблока возвышается резиновая часть

  • Так ось, якщо його запресовувати і тиснути зверху звичайною товстою шайбою, та ще хорошим пресом, то дуже велика ймовірність розчавити цю гумову частину.
  • Як наслідок, все зусилля передається на спідницю корпусу сайлентблока, яка також отримує пошкодження.
  • І під час подальшої експлуатації сайлентблок дуже швидко виходить з ладу.
  • Тому, щоб запобігти настанню таких неприємних наслідків, ми вирішили перед установкою на наждачному колі зняти буквально кромку з гумової частини нового шарніра для Деу Нексія.

на наждачном круге буквально снять кромку с резиновой части нового шарнира

  • Цього цілком достатньо, щоб оброблена гумова частина деталі повністю увійшла в нашу надставку.
  • А завдяки наявності в ній буртика при запресовуванні основне зусилля буде направлено тепер на металеву частину сайлентблока, а не на його гумову вставку.

основное усилие будет направлено теперь на металлическую часть сайлентблока, а не на резиновую вставку.

  • В якості направляючої ми використовуємо при запресовуванні рідний болт шарніра.

 используем при запрессовке родной болт шарнира

  • Цим ми запобіжимо з'їжджанню наставки при запресовуванні, що дозволить впливати постійно з будь-яким зусиллям тільки на металеву частину деталі.
  • Раніше для цієї мети ми використовували на Деу Нексія довгі камазовскі болти.
  • Роль преса у нас буде виконувати звичайний "пляшковий " домкрат.

Роль пресса у нас будет выполнять обычный «бутылочный» домкрат.

  • Як відомо, в цьому домкраті підхід масла розташований внизу і якщо він не перероблений, то масло тисне знизу вгору.
  • Тобто, все масло знаходиться на початку в нижній частині, і домкрат функціонує тільки в такому положенні.
  • Якщо ж такий домкрат встановити в горизонтальне положення, то нам все одно вистачить наявного всередині масла для того, щоб запресувати сайлентблок в балку.
  • Ну і тепер, що стосується внутрішньої сторони, то тут ми використовуємо вже іншу надставку, також придуману і виготовлену спеціально для цих цілей.

с внутренней стороны мы используем уже другую наставку

  • Ця надставка ставиться з внутрішньої сторони на втулку або вухо балки.

Эта наставка ставится с внутренней стороны на втулку или ухо балки

  • Тим самим ми створюємо упор, а також одночасно центруємо сайлентблок, який при запресовуванні вилазить з вушка балки Деу Нексія на ті ж два міліметри, приблизно.

тем самым создаём упор, а также одновременно центруем сайлентблок

  • У зв'язку з цим діаметр виготовленого буртика проставки точно відповідає діаметру вушка задньої балки Деу Нексія.
  • А тому наставка і стає цим буртиком на тіло вушка, а не на сам шарнір.
  • Ну і тепер, для того, щоб легше було запресовувати новий резинометалевий шарнір, попередньо наждачним кругом потрібно сточити на кінці сайлентблока невелику фаску.

наждачным кругом нужно сточить на конце сайлентблока небольшую фаску.

  • Але, в нашому випадку, при використанні аналогового виробу, ми спиляли відразу дві фаски.

при использовании аналогового изделия, мы спилили сразу две фаски

  • Зробили ми це таким чином тому, що при знятій фасці на кінці сайлентблок заходить в вушко балки Деу Нексія практично без зусилля більш ніж на половину.
  • Тобто не доходить буквально 15 - 20мм до кінця. І тільки після цього нам доведеться його запресовувати, щоб він зайшов повністю.
  • А для того, щоб легше було запресовувати, ми і сточили ще одну фаску на відстані приблизно 15-20мм від протилежного кінця шарніра.
  • Все це говорить про те, що такий сайлентблок має неоднаковий діаметр по всій довжині.
  • А використовуємо ми в даному випадку сайлентблок виробництва компанії Ruville.
  • Крім того, безпосередньо перед самим запресовуванням потрібно сайлентблок промазати літолом або будь-яким іншим мастилом.
  • Це також полегшить його проходження і саму процедуру запресовування.
  • Гумова частина оригінального сайлентблока має дві вирізи, які видно на торці шарніра.

Резиновая часть оригинального сайлентблока имеет две выреза

  • Так ось, якщо провести в вушку балки Деу Нексія горизонтально радіус, то вирізи сайлентблока при його установці повинні розташовуватися під кутом 45% щодо цієї лінії радіуса.
  • І останнє ще, ми рекомендуємо купувати для запресовування своїми силами, а тим більше таким способом, який пропонуємо ми, оригінальні деталі, виробництва компанії GM.  
  • Чому саме цього виробника?
  • Все дуже просто, сайлентблоки цього виробника зазвичай мають максимально наближені розміри до вушок балки автомобіля.
  • А тому їх практично завжди вдається запресувати без всяких труднощів і наслідків.
  • Вироби інших виробників мають значні відхилення, і запресовування таких сайлентблоків призводить в результаті до того, що, крім великих зусиль, шарнір просто виходить з ладу.
  • Тому не економте на цьому, тому, що доведеться заплатити двічі.
  • Ми ж в таких випадках, якщо ж все-таки трапляється такий виріб, віддаємо токарю і той на основі розмірів оригінального сайлентблока Деу Нексія доводить придбаний точно до таких же.
  • Тепер ще пару слів про те, як ми вибиваємо старі використані вже сайлентблоки з вушок задньої балки.
  • Зазвичай вони виходять досить легко і особливих зусиль для цього докладати не доводиться. Однак, так буває, на жаль, не завжди.
  • Одним з таких випадків виявився якраз останній.
  • При вибиванні сайлентблока з балки довелося грунтовно попсувати його корпус.

При выбивании сайлентблока с балки пришлось основательно попортить его корпус

  • А проблема вся в тому, що цей корпус або верхня його втулка вже практично повністю згнила.
  • Тому, в таких випадках для того, щоб вибити шарнір, що не піддається, ми використовуємо спеціально виготовлений інструмент.

чтобы выбить неподдающийся шарнир мы используем специально изготовленный инструмент

  • Це звичайна надставка, виготовлена з торсіона з привареним для зручності монтуванням.
  • Так ось, для того, щоб вибити сайлентблок, ми наставляємо зазначену наставку між стінкою вушка балки і корпусом сайлентблока Деу Нексія.

наставляем указанную наставку между стенкой проушины балки и корпусом сайлентблока

  • І після цього забиваємо її до кінця. Досить пройтися таким чином один раз до кінця.
  • Після цього монтування з надставкою вибиваєте назад і тепер тільки від одного удару молотка сайлентблок вийде з вушка.
  • Зберігати старий шарнір, а тим більше випресовувати його, втрачаючи для цього час і сили, немає ніякого сенсу.
  • Адже він все одно йде під заміну.
  • Процедуру запресовування сайлентблоків в задню балку ми зазвичай проводимо з використанням також спеціальної конструкції.

проводим с использованием также специальной конструкции

  • Її також ми розробили самостійно для запресовування на Деу Нексія і Ланос.
  • Це імпровізований переносний прес свого роду.
  • Отже, збираємо свою конструкцію з використанням надставок і домкрата.

собираем свою конструкцию с использованием наставок и домкрата

  • При цьому, як раніше і говорилося, більшу частину сайлентблока вдалося вставити практично від руки.
  • У нашому випадку залишилося запресувати близько 20мм шарніра.

осталось запрессовать около 20мм шарнира

  • Оригінальний же сайлентблок в такому положенні зазвичай не доходить до кінця на 12-15 мм.
  • В результаті складання конструкції довелося так встановити домкрат, що його ричаг з плунжером виявився не під прямим кутом вертикально, а приблизно під 30 градусів.

пришлось так установить домкрат, что его рычаг с плунжером оказался не под прямым углом вертикально, а примерно под 30 градусов.

  • Але, так навіть краще, оскільки тепер ми можемо вільно вставляти в отвір ричага кутовий вороток, інший тут просто не підійде, і починаємо пресувати шарнір на Деу Нексія.

можем свободно вставлять в отверстие рычага угловой вороток

  • Для цього качаємо воротком і одночасно спостерігаємо за вставленим сайлентблоком.
  • Чим ближче до завершення, тим більше потрібно зусиль для того, щоб качати масло в домкрат і тиснути на сайлентблок.
  • Незважаючи на це шарнір наш потихеньку заходить в вушко балки автомобіля.

шарнир наш потихоньку заходит в проушину балки автомобиля

  • В результаті сайлентблок повністю запресувався в вушко балки.

сайлентблок полностью запрессовался в проушину балки

  • При цьому спідниця корпусу його не пошкоджена, а сама гумова вставка, вірніше її випираючий торець, знаходиться під нашою наставкою.
  • На протилежному боці вушка виступаюча частина сайлентблока також увійшла в вибірку іншої наставки.

выступающая часть сайлентблока также вошла в выборку другой наставки

  • Як результат: сайлентблок повністю запресований в балку Деу Нексія і без пошкоджень.
  • А все це завдяки наявності спеціальної споруди, наставок і звичайному домкрату.

благодаря наличию специального сооружения, наставок и обычному домкрату сайлентблок запрессован

  • У підсумку, для заміни сайлентблоків нам доведеться в будь-якому випадку відкрутити задню балку.

для замены сайлентблоков нам придётся в любом случае открутить заднюю балку

  • Потім, перш, ніж покласти на землю відкручену балку і не порвати при цьому гальмівні шланги, а також, щоб не роз'єднувати їх і не прокачувати потім гальмівну систему, ми розпилюємо ще вушка кріплень.

распиливаем ещё проушины креплений

  • А потім висмикуємо з них шланги і опускаємо балку на землю. І все, більше нічого не знімаємо і не розбираємо.
  • Решта все виконуємо на підлозі тут же за місцем: вибиваємо сайлентблоки старі і запресовуємо нові.
  • Для цього, правда, доведеться підняти машину на домкратах, намагаючись ззаду встановлювати домкрат подалі від ступиці, щоб зручно було потім працювати.
  • Єдине, що ми хочемо ще зробити, так це вдосконалити нашу конструкцію, щоб кожен раз не мучитися і не встановлювати знову домкрат.
  • Для цієї мети є задумка спробувати використовувати циліндр супорта.
  • А так вся процедура зовсім нескладна і не вимагає особливих навичок.
  • На цьому розповідь нашу про один з методів заміни самостійно сайлентблоків задньої балки Деу Нексія без її зняття закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків задньої балки Деу Нексія"

Відгуки: 0




Балка для ремонту Деу Нексія:

Сайлентблок для ремонту Деу Нексія:

Болти для ремонту Деу Нексія:

Гайка для ремонту Деу Нексія:

Барабан гальмівний для ремонту Деу Нексія:

Підшипник для ремонту Деу Нексія:

Шланг для ремонту Деу Нексія:

Трос для ремонту Деу Нексія:

Ступиця для ремонту Деу Нексія:

Амортизатори для ремонту Деу Нексія:

.