Мітки ГРМ Авео 1.5

Механізм ГРМ є одним з найскладніших в будові силового агрегату автомобіля.

Його робота залежить від правильної установки приводного ременя і регулювання циклів впуску і випуску.

Головну роль в установці ременя ГРМ двигуна об'ємом 1,5 л автомобіля Шевроле Авео грають правильно виставлені мітки на шківах валів, а також їх чітке співпадання.

Артикули основних запчастин на Авео 1.5 по ГРМ :

Виставляємо правильно самостійно мітки ГРМ в процесі заміни його ременя автомобіля Chevrolet Aveo 1,5 л

У пропонованій статті ми хочемо акцентувати увагу на правильному виставленні міток ГРМ на Шевроле Авео 1,5 л.

  • Виставлення і поєднання міток на шківах і шестернях валів – одна з найскладніших і відповідальних процедур, виконуваних при складанні газорозподільного механізму.
  • Тому розповімо більш детально про цей етап проведення ремонту.
  • Почнемо зі шківа коленвала.
  • Отже, одягаємо тут шків, звертаючи при цьому увагу на те, щоб наявна на ньому мітка виявилася навпроти нанесеної мітки на корпусі.

одеваем шкив коленвала, чтобы имеющаяся на нём метка оказалась напротив нанесённой метки на корпусе.

  • І після цього вкручуємо болт цього шківа.

вкручиваем болт шкива коленвала

болт шкива коленвала вкручиваем через большую гайку

  • Адже потім цілком можливо доведеться його ще не раз відкручувати.
  • Мітка у вигляді стрілки на шківі колінвала, яку для кращої видимості можна помітити маркером, повинна бути точно спрямована на наявний невеликий запил на корпусі захисного кожуха ременя ГРМ Шевроле Авео 1,5.

метка на шкиве должна быть точно направленной на имеющийся небольшой запил на корпусе защитного кожуха

  • Також є мітки і на шківах распредвалів двигуна.
  • Зазвичай вони встановлюються на одному з зубів шестерні впускного і випускного распредвалів.
  • Однак, в нашому випадку одна з міток дійсно нанесена на один із зубів шестерні, а друга знаходиться між зубами.

одна из меток действительно нанесена на один из зубьев шестерни, а вторая находится между зубьями

  • Ідеально ці мітки поєднуються досить рідко. Одна з них, як правило, виходить трохи вище або нижче іншої.
  • Але, найголовніше в цьому випадку потрібно дивитися, щоб відстань між мітками не досягала розміру цілого зуба шестерні.      
  • смотреть, чтобы расстояние между метками не достигали размера целого зуба шестерни
  • Бувають випадки на Шевроле Авео 1,5, коли ви виставили мітки внизу на шківі колінвала, а мітки вгорі виявилися на зовнішніх сторонах шестерень распредвалів.
  • В такому випадку необхідно провернути колінвал ще на один оберт за годинниковою стрілкою і мітки на шестернях распредвалів виявляться на внутрішній стороні кожної з них.
  • Для контролю і для кращої видимості ми рекомендуємо завжди ставити свої додаткові мітки на распредвалах.
  • З цією метою потрібно знайти зуб шестерні, який візуально розташований вище інших.

найти зуб шестерни, который визуально расположен выше других

  • ​Його можна пофарбувати маркером або фарбою в яскравий колір.
  • І потім просто від нього рівно по лінії або борозні на ремені виходимо на верхню внутрішню захисну кришку кожуха ременя ГРМ.
  • На корпусі цієї кришки навпроти борозни і робите відповідну мітку або пропил.

напротив борозды и делаете соответствующую метку или пропил

  • Точно таким же чином чинимо і на шестерні випускного распредвала Шевроле Авео. 
  • Після цього ви будете точно знати, що це ваші, а не чиїсь мітки і їх зручно буде контролювати.
  • Однак, потрібно враховувати той факт, що цими мітками можна керуватися тільки тоді, коли проводиться заміна ременя ГРМ або інший ремонт, при якому шестерні распредвалів не знімаються.

этими метками можно руководствоваться только тогда, когда шестерни распредвалов не снимаются

  • Правда, тут є один виняток. Наприклад, до двигуна цього автомобіля дане виключення не відноситься.
  • Справа в тому, що тут шестерня впускного распредвала, точно так, як і випускного мають напрямні штіфти.

шестерни распредвалов здесь имеют направляющие штифты

  • Іноді можуть бути шпонки.
  • У зв'язку з цим шестерні на Шевроле Авео 1,5 завжди встановлюються тільки в одному положенні і по-іншому ви їх ніяк поставити не зможете.
  • Але, у багатьох інших моделях автомашин шестерні мають конусну посадку замість штифтів або шпонки.
  • В цьому випадку при заміні сальника распредвала, наприклад, знявши шестерню, встановити її точно в таке ж положення щодо самого валу ніяк не вийде.
  • Саме в таких випадках встановлені мітки на верхній частині кожуха ременя ГРМ вам користі не принесуть.
  • Що стосується шківа або шестерні колінвала, то в двигуні цього автомобіля він має шпонку.

в двигателе этого автомобиля он имеет шпонку

  • А тому його також по-іншому на Шевроле Авео поставити ніяк не вдасться.
  • Але, для себе на цьому шківі також можна поставити додаткову мітку.
  • Ще однією особливістю заміни ременя ГРМ є обов'язкове зняття передньої правої подушки двигуна.

особенностью замены ремня ГРМ является обязательное снятие передней правой подушки двигателя

  • Крім того, зовнішні кришки кожуха ременя ГРМ відкручувати, та й виймати дуже тут незручно, тому, що заважають трубки і шланги від різних пристроїв, вузлів і системи охолодження агрегату Шевроле Авео.

мешают трубки и шланги от различных устройств, узлов и системы охлаждения

  • Подушку двигуна знімати доведеться обов'язково, оскільки в іншому випадку вона вам просто не дозволить одягнути приводний ремінь.
  • Тому завжди потрібно відкрутити дві гайки і один болт на самій подушці, а також необхідно відкрутити три болта кріплення на кронштейні подушки.

 открутить три болта крепления на кронштейне подушки.

слева от подушки двигателя находится натяжитель или натяжной ролик ремня ГРМ

  • У нашому випадку, якщо придивитися, то він знаходиться в не натягнутому положенні.
  • Це можна визначити по стрілочкам, нанесеним на корпусі ролика.
  • Так ось в натягнутому стані нижня стрілка ролика повинна бути на одному рівні з тією, що вище.
  • На протилежному боці розташований ще й проміжний або паразитний ролик.

промежуточный или паразитный ролик

  • Також його називають, як опорний ролик ременя ГРМ Шевроле Авео.
  • У даній ситуації, коли натягувач у нас ослаблений, при необхідності ремінь ГРМ можна просто стягнути з шестерень, підчепивши його викруткою для цього.

ремень ГРМ можно просто стянуть с шестерен, поддев его отвёрткой для этого.

  • А взагалі натяжка приводного ременя цього механізму здійснюється за допомогою помпи водяної.

натяжка приводного ремня этого механизма осуществляется с помощью помпы водяной

  • Однак, якщо немає необхідності міняти, то зайвий раз відкручувати помпу не хочеться.
  • Та й до того ж не завжди так просто це можна зробити. Особливо при експлуатації з дешевим тосолом.
  • Тому-то виконати натяжку ременя ГРМ помпою після його заміни не завжди зручно, а іноді і вельми проблематично.
  • У зв'язку з цим ми придумали один невеликий хитрий маневр з натяжним роликом, виконуючи який можна без помпи домогтися оптимального натягу приводного ременя механізму ГРМ Шевроле Авео.
  • Купуючи ролики до механізму ГРМ, завжди звертайте увагу на їх стан, на наявність люфтів.
  • Зі свого боку, ми рекомендуємо віддавати перевагу виробам виробництва канадської компанії INA.
  • Це стосується, як самих роликів, так і ременя ГРМ. Вони найбільш надійні і не мають ніяких дефектів.
  • Хоч вони і дорожчі, але ми не радимо економити, оскільки капітальний ремонт двигуна після обриву приводного ременя коштує набагато більше.
  • Відкрутити кронштейн подушки двигуна вас змусить також і необхідність зняти натяжний ролик ременя ГРМ Шевроле Авео.
  • Адже якщо ви не відкрутите чотири болта на 10, за допомогою яких кріпиться до блоку циліндрів двигуна кронштейн його подушки, то зняти натягувач ви просто не зможете.

открутите четыре болта на 10, с помощью которых крепится к блоку цилиндров двигателя кронштейн его подушки

  • А демонтувати цей ролик не вдасться з тієї причини, що один з трьох болтів, за допомогою яких він кріпиться, знаходиться якраз під кронштейном цієї подушки двигуна.
  • Після того, як натяжний ролик буде знятий, ви зможете в ньому просвердлити отвір і встановити в нього стопор.
  • Потім за допомогою цього стопора можна буде застопорити ролик і таким способом натягнути ремінь ГРМ.
  • А нашу розповідь про правильне виставлення міток при самостійній заміні ременя ГРМ на двигуні об'ємом 1,5 л Шевроле Авео на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Мітки ГРМ Авео 1.5"

Відгуки: 0




Ремінь ГРМ для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шків для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Вал для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

ГРМ для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ролик для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шестерня для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Корпус для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Болти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гайка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колінвал для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.