Заміна ременя ГУР Шевроле Кобальт, свист під капотом Равон Р4

Одним з недоліків ремінного приводу навісного обладнання автомобіля є свист його під час роботи силового агрегату в результаті прослизання.

В автомобілі Равон Р4 або Шевроле Кобальт такий привід застосовується відразу в декількох вузлах і пристроях, а тому при появі подібого свисту важко відразу визначити який саме ремінь його видає.

Іноді зробити це вдається методом звичайного виключення.

Артикул запчастини Шевроле Кобальт:

Міняємо самостійно ремінь ГУР автомобіля Ravon R4 Chevrolet Cobalt

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином можна замінити самому ремінь ГУР і усунути тим самим свист під капотом автомобіля Равон Р4 і Шевроле Кобальт.

яким чином можна замінити самому ремінь ГУР і усунути тим самим свист під капотом автомобіля Равон Р4 і Шевроле Кобальт.

  • При включеному двигуні в нашому автомобілі з-під капота став лунати досить противний свист.

из-под капота стал раздаваться довольно противный свист

  • Зрозуміло, що він видається одним з привідних ременів навісного обладнання.
  • Але, ось яким саме - так просто встановити навряд чи вийде, та й не завжди є бажання в цьому розбиратися.

Свист або писк привідного ременя навісного обладнання говорить про те, що він розтягнувся і в результаті цього настає прослизання його при обертанні по шківу пристрою або натяжному ролику.

Такий ремінь вимагає обов'язкової заміни.

  • Тому в даному випадку ми вирішили здійснити пошук ременя, що вийшов з ладу, методом банального виключення.
  • І почали з самого малого - з ременя гідропідсилювача керма нашого Равон Р4.

начали с самого малого – из ремня гидроусилителя руля

  • Цей ремінь пов'язує ГУР автомобіля з його помпою водяною, яка і передає крутний момент на Підсилювач керма за допомогою цього ременя.
  • Потрібно, зауважити, що в той момент на автомашині був встановлений ще заводський оригінальний ремінь, каталожний номер якого 96839809.

был установлен ещё заводской оригинальный ремень, каталожный номер которого 96839809.

  • Виробник цього виробу компанія Gates корпорації GM.

Производитель этого изделия компания Gates корпорации GM.

  • ​Виготовлений ремінь був в Китаї.
  • Для заміни ми придбали ремінь для Равон Р4 виробництва тієї ж компанії, тільки без логотипу GM

приобрели ремень для Равон Р4 производства той же компании, только без логотипа GM

  • Правда, цього разу ремінь виготовили вже в Бельгії.

на этот раз ремень изготовили уже в Бельгии

  • Але, незважаючи на це, головним є той факт, що даний ремінь, як і оригінал є чотирьохструмковим з довжиною 643мм.

данный ремень, как и оригинал четырёхручейковый с длинной 643мм

  • А це повністю відповідає оригіналу, встановленому на нашому авто Равон Р4.

это полностью соответствует оригиналу, установленному на нашем авто

  • Для тих, хто не в курсі, хочемо сказати, що системи натягу ременя ГУР на цьому транспортному засобі немає.
  • А раз так, то для того, щоб зняти і замінити на цьому підсилювачі ремінь, досить відкрутити за допомогою шестигранника на 8 три довгих болта на його корпусі.

открутить с помощью шестигранника на 8 три длинных болта на корпусе насоса ГУР

  • Але, зробити це можна буде тільки в тому випадку, коли головка кожного з цих болтів буде розташовуватися прямо навпроти отвору на шківі ГУРа.

головка каждого из этих болтов должна располагаться прямо напротив отверстия на шкиве ГУРа.

  • Тобто, нам буде потрібно прокрутити шків гідропідсилювача керма Равон Р4.
  • Тому, щоб така операція стала можливою, необхідно включити п'яту передачу в КПП і після цього штовхати потихеньку машину вперед.
  • Це в тому випадку, коли ваша машина укомплектована механічною коробкою перемикання передач.
  • У тому випадку, коли на вашому авто встановлений автомат, то необхідно буде поставити його ручку в нейтральне положення.
  • Після чого, штовхати потрібно автомашину вперед, при цьому прокручувати шків колінвала.
  • Як в першому випадку, так і в другому зазначена процедура є занадто складною.
  • Тому ми пропонуємо більш простий і більш легкий варіант.
  • Для того, щоб поєднати отвори шківа ГУР, досить віджати натягувач або натяжний ролик, після чого ремінь ослабне і можна просто рукою прокрутити шків підсилювача стільки, скільки нам буде потрібно разом з помпою.
  • Але, щоб все це нам вдалося вільно провернути, потрібно для початку зняти повітряний фільтр Равон Р4.
  • Його корпус тримається за допомогою всього двох болтів.

корпус воздушного фильтра держится с помощью всего двух болтов

Одним из болтов этот фильтр крепится к стакану передней стойки амортизатора

  • А другий болт вкручується внизу в лонжерон.

второй болт вкручивается внизу в лонжерон

  • Після того, як всі три болта насоса ГУР ми відкрутили, його корпус трохи нахилився вперед до ременя.

корпус насоса ГУР несколько наклонился вперёд к ремню

  • Природно це призвело до того, що натяг приводного ременя цього пристрою дещо став слабшим.
  • Саме так і написано в інструкції по заміні ременя ГУР на Равон Р4.
  • Далі там написано, що для того, щоб зняти ремінь, досить його трохи повернути викруткою або чимось іншим, а в цей час прокрутити шків насоса гідропідсилювача.
  • В результаті ремінь і зіскочить. Але, ми повинні розчарувати власників таких авто.
  • Справа в тому, що провернути в цьому випадку шків насоса ГУР досить проблематично, оскільки неможливо провернути шків помпи.
  • Це пов'язано з тим, що помпа крім ременя ГУР задіяна також і ременем шківа колінвала.

помпа помимо ремня ГУР задействована также и ремнём шкива коленвала

  • Приводний ремінь цього валу також, як і ремінь ГУР на Равон Р4 одягнений на помпу. Ось він і не дає нам провернути її.
  • У зв'язку з цим ми пропонуємо інший варіант в цьому випадку.
  • Для цього краще одягнути накидний ключ на болт натягувача навісного обладнання.

одеть накидной ключ на болт натяжителя навесного оборудования

  • Далі беремо довгу палицю і впираємо нею в кінець накинутого ключа, що стирчить.

берём длинную палку и упираем ею на торчащий конец накинутого ключа

  • Потім натискаємо цією палицею на ключ, натягувач в цей час звільняється і послаблює тим самим натяг потрібного нам ременя на Равон Р4.
  • Тому ми без особливих зусиль можемо в цей момент іншою рукою провертати шків насоса ГУР і помпи.

без особого труда можем в этот момент другой рукой проворачивать шкив насоса ГУР и помпы

  • Тим самим ми отримуємо можливість скинути ремінь гідропідсилювача керма зі шківа.
  • А так, як ми насос ГУР вже відкрутили, і він тепер вільно бовтається, то ремінь з його шківа зіскакує дуже легко.
  • Знявши ремінь зі шківа насоса ГУР, ми порівняли його з новим, який ми придбали для заміни.

Сняв ремень со шкива насоса ГУР, мы сравнили его с новым

  • І тут навіть неозброєним оком видно, що старий ремінь приблизно на 0,5 см став довшим за новий, що і підтверджує наше припущення про його розтягування.

старый ремень примерно на 0,5см стал длиннее нового

  • Отже, ми знаходимося на правильному шляху.
  • Тому далі беремо новий ремінь, заводимо його і одягаємо відразу на помпу, де був старий.

 берём новый ремень, заводим его и одеваем сразу на помпу

  • І трохи, скільки вийде, одягаємо ремінь на шків насоса ГУР Равон Р4.

немного, сколько получится, одеваем ремень на шкив насоса ГУР

  • Далі знову натискаємо палицею на натягувач, послаблюючи помпу, і потім від руки прокручуємо шків насоса ГУР, одночасно надягаючи на нього привідний ремінь.

 от руки прокручиваем шкив насоса ГУР, одновременно надевая на него приводной ремень.

  • Після цього перевіряємо, щоб ремінь рівно сидів на помпі і на шківі насоса гідропідсилювача.
  • У нашому випадку вийшло, що на шківі насоса ремінь трохи не сідає в поглиблення шківа.

на шкиве насоса ремень немного не садится в углубления шкива

  • Але, це не страшно, так, як після того, як ми закріпимо грунтовно насос і провернемо ще раз шків, ремінь повинен встати на своє місце.
  • Тому закручуємо назад три болта кріплення насоса ГУР автомобіля Равон Р4 або Шевроле Кобальт.
  • І провертаємо ще раз його шків.
  • Привідний ремінь при цьому практично сів скрізь на своє місце, за винятком одного фрагмента.

Приводной ремень при этом практически сел везде на своё место, за исключением одного фрагмента

  • Знову ж таки в цьому немає нічого страшного.
  • Знову послаблюємо натягувач і від руки провертаємо кілька разів шків насоса ГУР до тих пір, поки ремінь повністю не сяде на своє посадочне місце.

ослабляем натяжитель и от руки проворачиваем несколько раз шкив насоса ГУР

  • Після цього прибираємо палицю і ключ з болта натягувача і перевіряємо, щоб всі привідні ремені були на своїх місцях і з нормальним натягом.

проверяем, чтобы все приводные ремни были на своих местах и с нормальным натяжением.

  • Це стосується не тільки того ременя, що ми встановлювали, але і всіх інших, які ми і не знімали.
  • Потім встановлюємо на своє місце і закріплюємо корпус повітряного фільтра Равон Р4.
  • А після цього запускаємо двигун і слухаємо, чи немає свисту.

запускаем двигатель и слушаем, нет ли свиста

  • До нашої радості і задоволення свисту ніде дійсно більше не чути.
  • Правда його відразу після прогріву силового агрегату зазвичай і не буває.
  • Тому необхідно трохи поїздити на машині і якщо свист знову відновиться, то тоді доведеться міняти ролики або інші ремені.
  • Але, поки у нас все тихо.
  • Забігаючи вперед, хочемо сказати, що свисту у нас більше так і не з'явилося.
  • Це говорить про те, що визначили причину і провели ремонт ми правильно.
  • Паралельно хочеться сказати два слова про нові шини, які ми встановили на наше авто Равон Р4.
  • Це гума марки Viatti типу Strada Asimmetrico.

резина марки Viatti типа Strada Asimmetrico

  • Це літня гума з асиметричним, ненаправленим протекторним малюнком.
  • Так ось, всупереч відгуками деяких власників, які стверджують, що шини цього виробника занадто галасливі і жорсткі, ми повинні сказати, що і на трасі, і на запорошених схилах ця гума зарекомендувала себе досить добре.
  • Мало того, шини цього виробника мають досить глибокі і товсті або широкі канавки.

шины этого производителя имеют достаточно глубокие и толстые или широкие канавки

  • Так ось, завдяки наявності таких канавок ця гума прекрасно справляється з будь-якими калюжами і в найсильніший дощ абсолютно передбачувана.
  • Ми дуже задоволені такою гумою, у всякому разі.
  • Ну, а розповідь нашу про самостійну заміну привідного ременя насоса ГУР автомобіля Равон Р4 або Шевроле Кобальт з метою усунення його свисту на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГУР Шевроле Кобальт, свист під капотом Равон Р4"

Відгуки: 0




Ремінь ГУР для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Капот для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Шків для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Гідропідсилювач, ГУР для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Помпа водяна насос для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Болти для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Корпус для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

КПП для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Ручка для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

.