Заміна шпильок ступиці Шевроле Лачетті

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно провести заміну шпильки заднього колеса автомобіля Шевроле Лачетті. При виході з ладу шпильок порушується кріплення коліс.

Тому експлуатувати автомобіль Шевроле Лачетті з погано закрученими колесами собі дорожче.

Замінити ж шпильки ступиці колеса, що вийшили з ладу, цілком можливо самостійно.

Артикул запчастин на Шевроле Лачетті:

 каким образом можно самостоятельно провести замену шпильки заднего колеса автомобиля Шевроле Лачетти.

  • У нашому автомобілі треба було замінити одну з шпильок ступиці заднього лівого колеса.

потребовалось заменить одну из шпилек ступицы заднего левого колеса

  • Тому, для того, щоб виконати таку операцію, перш за все, необхідно підняти відповідну сторону кузова авто і зняти колесо.
  • Після цього викруткою підчепити і зняти центруючу або ущільнювальну шайбу на тормозному диску, якщо така є у вашому авто.

поддеть и снять центрующую или уплотнительную шайбу на тормозном диске

открутить два болта крепления суппорта

  • Відкрутивши ці два болта, знімаємо супорт з колеса Шевроле Лачетті і відводимо його разом з гальмівним шлангом в сторону.

снимаем суппорт с колеса и отводим в сторону

  • Його потрібно десь закріпити, щоб не порвати шланг, і щоб пристрій нам не заважав виконувати подальші роботи.
  • А ми тим часом відкручуємо два болта, що утримують притискні скоби супорта, а також направляючу скобу гальмівних колодок.

откручиваем два болта, удерживающих направляющие скобы суппорта

  • ​Після чого знімаємо направляючу скобу з диска колеса.

снимаем направляющую скобу с диска колеса

  • Далі за допомогою хрестоподібної ударної викрутки відкручуємо болт, що утримує гальмівний диск на ступці колеса Шевроле Лачетті.

откручиваем болт, удерживающий тормозной диск

  • Цей болт часто закисає, тому потрібно попередньо нанести кілька ударів по ньому через ударну викрутку і потім вже відкручувати.
  • Точно так необхідно постукати молотком і по краях гальмівного диска, щоб він відійшов від колодок заднього ручного гальма.
  • І після цього знімаємо також і сам гальмівний диск.

снимаем также и сам тормозной диск

  • Ну, а тепер, щоб нам можна було витягнути несправну шпильку, необхідно перш розібрати одну сторону гальмівного механізму ручного гальма.
  • Для цього потрібно буде зняти три пружинки і одну колодку.

нужно будет снять три пружинки и одну колодку

  • Крім того, необхідно також буде зняти і фіксуючу пластину.

необходимо также будет снять и фиксирующую пластину

  • Крім усього цього доведеться зняти ще й одну чашку пружини або так званий «солдатик».

придётся снять ещё и одну чашку пружины или так называемый «солдатик»

  • Для того, щоб легше і швидше було знімати зазначені пружини та інші тонкі деталі гальмівного механізму Шевроле Лачетті, ми рекомендуємо виготовити спеціальну викрутку з пропилом по центру леза.

рекомендуем изготовить специальную отвёртку с пропилом в центре лезвия

  • Маючи таку викрутку, набагато простіше підчіплювати і знімати пружини механізму.

Имея такую отвёртку, намного проще поддевать и снимать пружины механизма

  • В результаті знімаємо з верхнього штиря дві пружини і фіксуючу пластину або кільце.

снимаем с верхнего штыря две пружины и фиксирующую пластину или кольцо

  • А також знімаємо і маленьку притискну пружину розпірної планки гальмівного механізму.

снимаем и маленькую прижимную пружину распорной планки

  • І тепер знімаємо т. зв. солдатик.

нимаем т.н. солдатик

  • Знімаємо не той солдатик, що утримує привід ручного гальма Шевроле Лачетті, а вільний на протилежному боці захисного щита.
  • Сам солдатик складається з чашки пружини та самої пружини, що одягається на шплінт.

Там находится чашка пружины, сама пружина, что одевается на шплинт

  • Шплінт вставляється з тильного боку щита.
  • Далі відводимо в сторону гальмівну колодку задню і дістаємо розпірну планку.

отводим в сторону тормозную колодку и достаём распорную планку

  • І після цього відводимо одну гальмівну колодку в сторону.

отводим одну тормозную колодку с сторону

  • Тепер ми можемо витягувати на внутрішню сторону шпильку, що вийшла з ладу.
  • Якщо вона відразу не піддається, можна молотком вибивати її всередину ступиці.

можно молотком выбивать шпильку внутрь ступицы

  • Потрібно мати на увазі, що ззаду в ступиціі Шевроле Лачетті вільного місця до захисного щита дуже мало, тому виймати шпильку зазвичай трохи важко.
  • Бувають шпильки трохи задлінні і витягнути їх практично неможливо.
  • В даному випадку шпилька все одно буде змінюватися, тому її можна перерізати болгаркою і фрагментами потім витягнути.

можно перерезать шпильку болгаркой и фрагментами затем вытащить

  • Для заміни ми придбали нову шпильку, яка трохи, але коротше встановленої.

приобрели новую шпильку, которая чуть-чуть, но короче установленной

  • У зв'язку з цим вставити її в ступицю буде значно легше.
  • В результаті розрізаємо стару шпильку болгаркою і замість неї вставляємо зі зворотного боку нову.

разрезаем старую шпильку болгаркой и вместо неё вставляем с обратной стороны новую

  • Вона без проблем входить в отвір, але не фіксується, а провертається, хоча цього не повинно бути.
  • Просто провертаючись, вона своїм капелюшком зачіпає нижню стягуючу пружину, а також регулятор.
  • Потрібно відзначити, що ми придбали шпильку аналогового виготовлення.
  • Однак, у нас знайшлася ще одна шпилька для Шевроле Лачетті - вже оригінальна.
  • Відрізняється вона формою свого капелюшка.
  • В аналоговій шпильці капелюшок плоский, а в оригінальній має опуклу або сферичну форму.

В аналоговой шпильке шляпка плоская, а в оригинальной имеет выпуклую или сферическую форму

  • Мало того, у верхній частині оригінальна шпилька має шліци.

в верхней части оригинальная шпилька имеет шлицы

  • Тому вставляємо оригінальну шпильку в отвір ступиці і потім молотком чутливими ударами розплескуємо її головку.

вставляем оригинальную шпильку в отверстие ступицы и затем молотком чувствительными ударами расплющиваем её головку.

  • Після цього шпилька буде сидіти жорстко на своєму місці і без провертання.
  • Тепер залишається тільки зібрати все в зворотній послідовності на Шевроле Лачетті і весь ремонт на цьому буде завершено.
  • Перед цим в обов'язковому порядку потрібно розібрати, почистити і змастити регулятор адо механізм підводки тормозних колодок.

нужно разобрать, почистить и смазать регулятор.

  • В процесі експлуатації цей механізм зазвичай покривається брудом і іржею, а тому більше не функціонує.
  • На завершення потрібно акцентувати увагу на тому, що перед початком проведення всього цього ремонту завжди потрібно відпустити ручне гальмо.
  • Для цього знаходимо в центральному тунелі полу, поруч з ричагом гальма, полку підстаканника і виймаємо її з пазів.

находим в центральном туннеле пола, рядом с рычагом тормоза, и вынимаем с пазов полку подстаканника

  • Під нею знаходимо невеликий лючок, який також легко виймається.

Под ней находим небольшой лючок, который также легко вынимается

  • І в ніші знаходимо регулювальну гайку на 12.
  • Одягаємо на цю гайку довгу головку або трубний ключ і відпускаємо її.

Одеваем на эту гайку длинную головку или трубный ключ и отпускаем её.

  • У тому випадку якщо у вас не виявиться такої головки або ключа, можна спереду зняти відсік під пляшки і звідти вже дістатися звичайним ключем до зазначеної гайки.

можно спереди снять отсек под бутылки и оттуда уже добраться обыкновенным ключом к указанной гайке.

  • Після завершення ремонту назад затягуємо регулювальну гайку і перевіряємо роботу гальма підняттям важіля стоянкового тормозу.
  • При цьому має прозвучати чотири клацання. Якщо у вас це вийшло, значить ручне гальмо працює справно.
  • На цьому розповідь нашу про самостійну заміну шпильки ступиці заднього колеса автомашини Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна шпильок ступиці Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




Шпилька для ремонту Шевроле Лачетті:

Ступиця для ремонту Шевроле Лачетті:

Шайба для ремонту Шевроле Лачетті:

Диски тормозні для ремонту Шевроле Лачетті:

Кріплення для ремонту Шевроле Лачетті:

Супорт для ремонту Шевроле Лачетті:

Болти для ремонту Шевроле Лачетті:

Шланг для ремонту Шевроле Лачетті:

Скоба для ремонту Шевроле Лачетті:

Колодки для ремонту Шевроле Лачетті:

.