Мітки балансувальних валів Чері Тігго 2.0

Для того щоб позбутися від надмірної вібрації силового агрегату автотранспортного засобу, а також забезпечити рівновагу інерційних сил, необхідно правильно виставити його балансувальні вали.

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином самостійно правильно виконати таку установку валів на автомобілях з двигунами типу 4G63, 4G64, 4G69.

Артикули балансувальних валів двигуна 2,0 л автомобіля Чері Тіго:

Чери Тиго

  • Так ось, проблема установки балансувальних валів в нашому двигуні об'ємом 2,0 літра на Чері Тігго полягає в тому, що, вимоги для кожного з них відрізняються.
  • Так, якщо при установці лівого балансувального вала головне домогтися збігу міток.

 при установке левого балансировочного вала главное добиться совпадения мето

  • При цьому абсолютно не має ніякого значення скільки разів ви його провернули.
  • То при установці нижнього або правого вала вже цієї вимоги виявиться недостатньо.​

при установке нижнего или правого вала уже этого требования окажется недостаточно.

  • Тут справа вся в тому, що, якщо при установці цього балансувального вала ви зробите один зайвий оборот назад або ж вперед, при цьому домігшись повного збігу міток.

полное совпадение меток

  • То в такому випадку установка буде вважатися неправильною.
  • Пов'язано це з тим, що в цьому випадку балансир буде встановлений неправильно.
  • А це може привести за собою вібрацію і навіть перебої в роботі двигуна. 
  • Для того щоб перевірити правильність установки цього вала, необхідно викрутити внизу на корпусі двигуна Чері Тіго одну пробку, отвір з-під якої ми в даному випадку закрили болтом.

отверстие из-под которой мы в данном случае закрыли болтом

  • А сама пробка відкручується ключем на 14.

пробка откручивается ключом на 14

  • Переплутати цю пробку з іншим болтом навряд чи вийде, так як її добре видно в виплавці балансувальної частини над стартером.

её хорошо видно в выплавке балансировочной части над стартером.

  • Так ось, туди замість пробки нам буде потрібно болт завдовжки не менше 45мм і з нарізаною різьбою М8.

 вместо пробки нам потребуется болт длинною не менее 45мм и с нарезанной резьбой М8

  • Інший тип різьблення там просто не підійде.
  • Загалом вставляємо приготовлений болт в отвір, де була пробка.​

вставляем приготовленный болт в отверстие, где была пробка

  • При цьому болт з різьбленням М8 повинен входити вільно і рівно.
  • Про те, що болт встав рівно можна визначити по чіткому приляганню головки до корпусу силового агрегату Чері Тіго.​

чёткое прилегание головки к корпусу силового агрегата

  • Для зручності приводний ремінь попередньо ми зняли.
  • І тепер, коли болт у нас вставлений в зазначений отвір, провертаємо нижній або правий балансувальний вал на один оберт назад (проти годинникової стрілки) і знову зіставляємо його мітки.​

проворачиваем нижний или правый балансировочный вал на один оборот назад (против часовой стрелки) и снова сопоставляем его метку.

  • Вставлений перед цим болт при цьому виліз зі свого отвору і при спробі вставити його на місце, болт цей не входить.

при попытке вставить его на место, болт этот не входит

  • А не входить болт назад тому, що просто впирається в балансир вала двигуна Чері Тігго.
  • Тому повертаємо правий балансувальний вал назад за годинниковою стрілкою вже на один оберт і знову виставляємо по мітці.
  • Тобто повертаємо вал в початкове положення.
  • Далі знову пробуємо вставити болт в отвір, і він в цьому положенні входить вільно до кінця.
  • Головка болта при цьому також повинна, як і раніше щільно прилягати до корпусу двигуна.​

Головка болта при этом должна, как и прежде плотно прилегать к корпусу двигателя

  • Після цього ми знову витягуємо майже повністю болт, а балансувальний вал провертаємо тепер на один оберт, але тільки вже за годинниковою стрілкою.
  • Мітки також після цього знову поєднуємо.
  • І потім знову пробуємо вставити болт в отвір. Але, він при цьому знову впирається і не входить в отвір.
  • Це говорить про те, що балансувальний вал в даному випадку у нас встановлений правильно.
  • Все це ми розповіли для того, щоб кожен для себе міг знати і правильно перевірити установку балансувальних валів в двигуні 2,0 Чері Тіго.
  • Справа в тому, що часто, виконуючи який-небудь вид ремонту при знятому ремені ГРМ, ви можете ненароком зачепити правий балансувальний вал.
  • При цьому він мимоволі провернеться.
  • Так ось, щоб потім можна було правильно його встановити назад і бути в цьому впевненим, варто таким ось нехитрим способом провести перевірку.
  • Якщо ж ви це не зробите, а вал встановите при цьому не вірно, то потім у вас можуть виникнути проблеми з двигуном.
  • Як ми вже говорили, це може бути нестабільна робота силового агрегату вашого автомобіля.
  • А розповідь нашу про правильну установку міток балансувальних валів при проведенні самостійно ремонту двигуна 2,0 Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Мітки балансувальних валів Чері Тігго 2.0"

Відгуки: 0




Вал для ремонту Чері Тіго:

Корпус для ремонту Чері Тіго:

Пробка для ремонту Чері Тіго:

Стартер для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Тіго:

.