В будові практично кожного автомобіля можна знайти вузли або деталі, замінити або зняти які дуже проблематично.
Пов'язано це з відсутністю вільного доступу до них і, як результат, неможливістю або утрудненням проводити будь-які маніпуляції з інструментом.
Однією з таких деталей і запчастин Шевроле Лачетті є підвідний патрубок або ж трубка пластмасова помпи водяної двигуна.


- У зв'язку з деякою зовнішньою схожістю в середовищі автолюбителів цю трубку ще називають «саксофон».

- Справедливості заради потрібно відзначити, що така трубка є в конструкції будь-якого двигуна, якими комплектується Шевроле Лачетті.
- З цього патрубка до водяного насоса підходить охолоджуюча рідина. Встановлена ця трубка на нижній частині силового агрегату.
- І якщо початок її з загнутим кінцем знаходиться внизу під клапаном EGR.

- То другий кінець цієї трубки розташовується досить далеко і дістатися до нього практично неможливо.
- Причому немає можливості дотягнутися ні зверху, ні знизу. Тому наявність підйомника або оглядової ями в даному випадку не рятує.
- Для того, щоб від'єднати ближній загнутий кінець трубки, потрібно від'єднати цілий ряд шлангів і патрубків, що підходять знизу під клапаном ЄДР.

- І це ще більш-менш стерпно.
- Але ось, яким чином дістатися до далекого кінця цієї трубки на Шевроле Лачетті - це ціла проблема.
- Після того як будуть зняті всі зазначені патрубки, дістатися пальцями до протилежного кінця трубки з горем навпіл ще можна.
- Але, для того, щоб від'єднати цей кінець підвідного патрубка, потрібно стиснути і зрушити назад пружинний хомут.
- А щоб цей хомут послабити, необхідно пасатижами стиснути його кінці, стискаючи тим самим пружину.
- Але, засунути туди пасатижі, а тим більше стискати і розтискати їх там – це повністю виключається.
- Щоб можна було хоч якимось чином дістатися до зазначеної трубки і починати її демонтаж, необхідно, крім уже згаданих патрубків і шланг, від'єднати проводку клапана ЄДР, а також відкрутити болти його кріплення.

- Тільки після цього можна буде внизу просунути руку і дотягнутися до вже згаданого раніше хомута «саксофона» Шевроле Лачетті.
- Однак, як ми вже говорили, стиснути кінці цього хомута пасатижами там на місці просто неможливо – не вистачає вільного місця.
- Тому ми виготовили з пластини товщиною 5мм своєрідну конструкцію, схожу на білизняну прищіпку.

- А щоб ці два відрізки пластини не розбігалися, на кінці з'єднали їх відрізком металевої смуги товщиною 1,5 мм, кінці якого приварили зварюванням до пластин.

- Трохи далі, ніж посередині пластин виконали отвір, нарізали всередині різьблення м6 і потім вкрутили туди болт М6.

- Замість гайки за допомогою болгарки зробили спеціальні надрізи. А головка болта під ключ на 10.

- На кінці пластин з внутрішньої сторони ми наварили якийсь зачіп для вусиків хомута.

- Але, це не обов'язково.
- Для того щоб вусики хомута підвідної трубки помпи Шевроле Лачетті не бігали, а грунтовно встали в одне положення, можна на внутрішніх поверхнях пластин просвердлити невелике поглиблення і зробити його за формою вусиків.
- І тоді вони будуть чітко входить в це поглиблення і нікуди далі не зможуть рухатися.
- Так ось, тепер ми просовуємо нашу конструкцію знизу до кінця трубки, ловимо її вусики хомута і коли зловити вдалося, ключем починаємо закручувати болт.
.
- При цьому пластини починають стискатися, стискаючи одночасно і вусики хомута.
- Однак, варто зауважити, що все це робиться просто на дотик, оскільки простору для огляду тут ніде немає.
- А одягати кожен раз ключ на головку болта і прокручувати на дотик на Шевроле Лачетті – це заняття дуже складне.
- Тому найкраще знайти ключ з невеликою тріскачкою, а це може бути накидний або ріжковий.
- І тоді досить буде один раз ключем навпомацки знайти болт і далі тільки провертати за допомогою тріскачки.
- Кріпиться трубка на Шевроле Лачетті за допомогою двох болтів, які вставляються в спеціально виготовлені вушка на корпусі трубки.

- Однак ми при установці нової трубки зіткнулися з тим, що отвори на трубці не збігалися з отворами на кронштейнах двигуна.
- Тому нам довелося один з отворів трохи розширити, щоб вийшла відстань однакова з відстанню на силовому агрегаті.
- А зробили це ми за допомогою викрутки, відковирнувши на одному з отворів металеве оправлення.

- Ну і на завершення, щоб полегшити собі завдання по установці назад нової приймальної труби помпи на Шевроле Лачетті, ми вирішили замінити пружинний хомут на точно такий же, тільки під викрутку, тобто черв'ячний.

- Для цієї мети підійде хомут з діаметром стрічки 45-50 мм.
- При установці труби ми спочатку одягли цей хомут на шланг. Потім вставили в нього трубку, а хомут стягнули зі шланга на трубку.
- В результаті нам вдалося замінити приймальну трубу помпи водяної на Шевроле Лачетті, виконавши всі роботи для цього тільки зверху.