Заміна трубки помпи Шевроле Лачетті 96273608

В будові практично кожного автомобіля можна знайти вузли або деталі, замінити або зняти які дуже проблематично.

Пов'язано це з відсутністю вільного доступу до них і, як результат, неможливістю або утрудненням проводити будь-які маніпуляції з інструментом.

Однією з таких деталей і запчастин Шевроле Лачетті є підвідний патрубок або ж трубка пластмасова помпи водяної двигуна.

Шевроле Лачетти.

замену подводящей пластиковой трубки помпы двигателя 1,6л артикул 96273608 производства Корея.

  • У зв'язку з деякою зовнішньою схожістю в середовищі автолюбителів цю трубку ще називають «саксофон».

В связи с некоторым внешним сходством в среде автолюбителей эту трубку ещё называют «саксофон».

  • Справедливості заради потрібно відзначити, що така трубка є в конструкції будь-якого двигуна, якими комплектується Шевроле Лачетті.
  • З цього патрубка до водяного насоса підходить охолоджуюча рідина. Встановлена ця трубка на нижній частині силового агрегату.
  • І якщо початок її з загнутим кінцем знаходиться внизу під клапаном EGR.

начало трубки с загнутым концом находится внизу под клапаном EGR

  • То другий кінець цієї трубки розташовується досить далеко і дістатися до нього практично неможливо.
  • Причому немає можливості дотягнутися ні зверху, ні знизу. Тому наявність підйомника або оглядової ями в даному випадку не рятує.
  • Для того, щоб від'єднати ближній загнутий кінець трубки, потрібно від'єднати цілий ряд шлангів і патрубків, що підходять знизу під клапаном ЄДР.

потребуется отсоединить целый ряд шлангов и патрубков, что подходят снизу под клапаном ЕГР.

  • І це ще більш-менш стерпно.
  • Але ось, яким чином дістатися до далекого кінця цієї трубки на Шевроле Лачетті - це ціла проблема.
  • Після того як будуть зняті всі зазначені патрубки, дістатися пальцями до протилежного кінця трубки з горем навпіл ще можна.
  • Але, для того, щоб від'єднати цей кінець підвідного патрубка, потрібно стиснути і зрушити назад пружинний хомут.

нужно сжать и сдвинуть назад пружинный хомут. 

  • А щоб цей хомут послабити, необхідно пасатижами стиснути його кінці, стискаючи тим самим пружину.
  • Але, засунути туди пасатижі, а тим більше стискати і розтискати їх там – це повністю виключається.
  • Щоб можна було хоч якимось чином дістатися до зазначеної трубки і починати її демонтаж, необхідно, крім уже згаданих патрубків і шланг, від'єднати проводку клапана ЄДР, а також відкрутити болти його кріплення.

необходимо отсоединить проводку клапана ЕГР, а также открутить болты его крепления.

  • Тільки після цього можна буде внизу просунути руку і дотягнутися до вже згаданого раніше хомута «саксофона» Шевроле Лачетті.
  • Однак, як ми вже говорили, стиснути кінці цього хомута пасатижами там на місці просто неможливо – не вистачає вільного місця.
  • Тому ми виготовили з пластини товщиною 5мм своєрідну конструкцію, схожу на білизняну прищіпку.

изготовили из пластины толщиной 5мм своеобразную конструкцию, похожую на бельевую прищепку

  • А щоб ці два відрізки пластини не розбігалися, на кінці з'єднали їх відрізком металевої смуги товщиною 1,5 мм, кінці якого приварили зварюванням до пластин.

на конце соединили их отрезком металлической полосы толщиной 1,5мм

  • Трохи далі, ніж посередині пластин виконали отвір, нарізали всередині різьблення м6 і потім вкрутили туди болт М6.

проделали отверстие, нарезали внутри резьбу м6 и затем вкрутили туда болт М6

  • Замість гайки за допомогою болгарки зробили спеціальні надрізи. А головка болта під ключ на 10.

головка болта под ключ на 10

  • На кінці пластин з внутрішньої сторони ми наварили якийсь зачіп для вусиків хомута.

На конце пластин с внутренней стороны мы наварили некий зацеп для усиков хомута

  • Але, це не обов'язково.
  • Для того щоб вусики хомута підвідної трубки помпи Шевроле Лачетті не бігали, а грунтовно встали в одне положення, можна на внутрішніх поверхнях пластин просвердлити невелике поглиблення і зробити його за формою вусиків.
  • І тоді вони будуть чітко входить в це поглиблення і нікуди далі не зможуть рухатися.
  • Так ось, тепер ми просовуємо нашу конструкцію знизу до кінця трубки, ловимо її вусики хомута і коли зловити вдалося, ключем починаємо закручувати болт.

когда усики поймать удалось, ключом начинаем закручивать болт..

  • При цьому пластини починають стискатися, стискаючи одночасно і вусики хомута.
  • Однак, варто зауважити, що все це робиться просто на дотик, оскільки простору для огляду тут ніде немає.
  • А одягати кожен раз ключ на головку болта і прокручувати на дотик на Шевроле Лачетті – це заняття дуже складне.
  • Тому найкраще знайти ключ з невеликою тріскачкою, а це може бути накидний або ріжковий.
  • І тоді досить буде один раз ключем навпомацки знайти болт і далі тільки провертати за допомогою тріскачки.
  • Кріпиться трубка на Шевроле Лачетті за допомогою двох болтів, які вставляються в спеціально виготовлені вушка на корпусі трубки.

Крепится трубка с помощью двух болтов, что вставляются в специальные уши

  • Однак ми при установці нової трубки зіткнулися з тим, що отвори на трубці не збігалися з отворами на кронштейнах двигуна.
  • Тому нам довелося один з отворів трохи розширити, щоб вийшла відстань однакова з відстанню на силовому агрегаті.
  • А зробили це ми за допомогою викрутки, відковирнувши на одному з отворів металеве оправлення.

отковырнули на одном из отверстий металлическую оправку.

  • Ну і на завершення, щоб полегшити собі завдання по установці назад нової приймальної труби помпи на Шевроле Лачетті, ми вирішили замінити пружинний хомут на точно такий же, тільки під викрутку, тобто черв'ячний.

заменили пружинный хомут на точно такой же, только под отвёртку, то есть червячный

  • Для цієї мети підійде хомут з діаметром стрічки 45-50 мм.
  • При установці труби ми спочатку одягли цей хомут на шланг. Потім вставили в нього трубку, а хомут стягнули зі шланга на трубку.
  • В результаті нам вдалося замінити приймальну трубу помпи водяної на Шевроле Лачетті, виконавши всі роботи для цього тільки зверху.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна трубки помпи Шевроле Лачетті 96273608"

Відгуки: 0




Патрубки для ремонту Шевроле Лачетті:

Трубка для ремонту Шевроле Лачетті:

Помпа водяна насос для ремонту Шевроле Лачетті:

Шланг для ремонту Шевроле Лачетті:

Клапана для ремонту Шевроле Лачетті:

Хомут для ремонту Шевроле Лачетті:

Пружина для ремонту Шевроле Лачетті:

Болти для ремонту Шевроле Лачетті:

Кріплення для ремонту Шевроле Лачетті:

.