Рекомендації по ремонту двигуна Чері Тіго 2,4 л

Демонтаж головки блоку циліндрів автомобільного двигуна або повне його розбирання – це завжди складний і трудомісткий вид ремонту.

Тому в пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, на що потрібно звертати увагу під час проведення такого ремонту, а також дати деякі рекомендації по розбиранню двигуна 4G64 автомобіля Чері Тіго Т11.

Чери Тиго Т11

  • В даному випадку у нас встановлений 16-ти клапанний силовий агрегат об'ємом 2,4 л від компанії Mitsubishi.

16-ти клапанный силовой агрегат объёмом 2,4л от компании Mitsubishi

  • Ми вирішили перевірити стан клапанів, а також ковпачків та інших деталей ГРМ, оскільки з'явилася підозра про появу деяких несправностей на Чері Тіго.
  • Заодно поміняти маслоз'ємні ковпачки або сальники клапанів, а також інші деталі, якщо буде потрібно.
  • Перш за все нам буде потрібно зняти головку блоку циліндрів з зазначеного двигуна.
  • А для того, щоб це можна було вільно зробити і при цьому мати хороший доступ, спочатку потрібно від'єднати і зняти повітряний фільтр, а також всі фішки і роз'єми електричної проводки з цього боку.

отсоединить и снять воздушный фильтр, а также все фишки и разъёмы электрической проводки с этой стороны.

  • Крім того, ззаду відчіплюємо і прибираємо в сторону від двигуна повністю всю косу проводів проводки моторного відсіку з її фішками і роз'ємами.

отцепляем и убираем в сторону от двигателя полностью всю косу проводов с её фишками и разъёмами

  • Зробити це не так і складно самому на Чері Тігго.
  • При цьому переживати про те, що при установці назад ви переплутаєте місцями ці фішки, не варто.
  • Справа в тому, що всі фішки і роз'єми цієї коси абсолютно різні за зовнішнім виглядом.

все фишки и разъёмы этой косы совершенно разные по внешнему виду

  • В процесі виконання цієї процедури набагато важливіше не забути від'єднати і зняти фішки, що розташовані в нижній частині двигуна і які зверху зовсім непомітні.
  • Після цього необхідно підняти переднє праве колесо, щоб можна було його обертати.
  • А потрібно це для того, щоб можна було за допомогою обертання колеса виставити всі мітки ГРМ, зняти потім і підв'язати ремінь ГРМ з метою зібрати потім і встановити весь механізм в тому ж порядку.

выставить все метки ГРМ, снять затем и подвязать ремень ГРМ

откручиваем все болты крепления выпускного коллектора снизу

можно уже снимать клапанную крышку ГБЦ

  • Зсередини знята кришка ГБЦ виявилася вся в маслі або сажі, на тлі якої чітко проглядалися білі або чисті сліди.

Изнутри снятая крышка ГБЦ оказалась вся в масле или саже

  • Виявилося, що сліди масла на кришці – це результат промивання двигуна, яке ми раніше проводили з використанням промивки BG 109.
  • А сліди на кришці – це результат роботи гідрокомпенсаторів, які також промилися застосовуваним промиванням.
  • Після цього ми зняли головку блоку циліндрів двигуна.

сняли головку блока цилиндров двигателя

открутить два болта крепления впускного коллектора

  • Там є достатньо місця, щоб можна було до них дістатися і відкрутити.
  • Крім того, буде потрібно там же поруч відкрутити три болта, якими кріпиться розгалужувач системи охолодження.

открутить три болта, которыми крепится разветвитель системы охлаждения

  • Він також кріпиться окремо на патрубку системи за допомогою ущільнювальної гумки.

Он также крепится отдельно на патрубке системы с помощью уплотнительной резинки

  • Тому його можна легко зняти з цих патрубків і прибрати в сторону.
  • Після цього знімати ГБЦ на двигуні Чері Тіго вже більше нічого не заважає.
  • При візуальному огляді головки під місцем установки прокладки випускного колектора ми побачили неймовірні сліди нагару масла.

под местом установки прокладки выпускного коллектора мы увидели невероятные следы нагара масла.

  • Це свідчення хорошого масло жора в двигуні.
  • Що стосується самих клапанів, то тут ситуація ще жахливіша.

Что касается самих клапанов, то здесь ситуация ещё ужаснее

  • Тут добре видно, що в перших двох циліндрах масло просто лилося крізь клапана.
  • Саме тому вони повністю обгорілі і, мало того, мають найбільший нагар.
  • За великим рахунком більш-менш працював тільки один третій циліндр.
  • При перевірці рукою похитати поршень в блоці, - відчувається вже невеликий люфт.

в поршне ощущается уже небольшой люфт

  • А это уже плохой сигнал.
  • Но, с другой стороны, пробуем стенки цилиндра и никаких задиров и выработки на ощупь не ощущается.

никаких задиров и выработки на ощупь не ощущается

  • Але, незважаючи на це ми все ж, користуючись нагодою, поміняємо в блоці циліндрів Чері Тігго поршневі кільця.
  • Ще потрібно мати на увазі, що болти на коромислах ГБЦ тут встановлені досить м'які і при затягуванні вони часто можуть розтягуватися.

болты на коромыслах ГБЦ здесь установлены довольно мягкие

  • Але, в цьому немає нічого страшного. Якщо у вас таке раптом вийшло, то ні в якому разі не ставте такі болти знову.
  • Їх дуже легко можна обірвати.
  • В такому випадку ми радимо взяти жигулівські болти з вала коромислів. Вони буквально на трохи коротше оригінальних.

взять жигулёвские болты с вала коромысел. Они буквально на чуть-чуть короче оригинальных

  • Зате ці болти виготовлені з більш жорсткої сталі і тому стоять довго, і не тягнуться в головці Чері Тігго.
  • При подальшому огляді ми виявили причину протікання і жору масла. Це порвані маслоз'ємні ковпачки.

порванные маслосъёмные колпачки

  • Це притому, що ці ковпачки пройшли всього близько трьох тисяч кілометрів. І це оригінальні вироби.
  • Для перевірки герметичності закривання каналів клапанами ГБЦ ми заливаємо в камеру кожного циліндра зверху клапанів бензин і дивимося потім тримають клапана чи ні.

заливаем в каждый цилиндр сверху клапанов бензин

  • Буквально через пару хвилин кількість бензину у всіх циліндрах, за винятком одного, різко зменшилася.
  • А це говорить про те, що потрібно клапана розсухарити, все почистити і помити, після чого притирати знову всі клапана.
  • Належить помити і випускний колектор Чері Тіго.
  • Особливо потрібно подумати, яким чином вичистити канали колектора і в четвертому циліндрі, зокрема.

вычистить каналы коллектора и в четвёртом цилиндре, в частности

  • В результаті придбали спеціальні рідини, за допомогою яких вимили обидва колектора і весь двигун.
  • Після цього можна приступати до зворотного збирання.
  • Що стосується протягання болтів кріплення головки блоку циліндрів, то схему і порядок протягання їх можна знайти в мануалі.

схему и порядок протяжки болтов крепления ГБЦ можно найти в мануале 

  • Там зазначено, що болти ГБЦ повинні затягуватися із зусиллям в 100Н/м. тому ми затягнули перший раз із зусиллям 20 Н/м.
  • Потім другий раз вже із зусиллям 40 Н/м. третій раз це було зусилля 10Н/м.
  • Після цього дали приблизно хвилин 30 відпочити і потім довернули ще на 90 градусів кожен болт.
  • І в цілому у нас якраз вийшла затягування болтів ГБЦ із зусиллям необхідних 100 Н/м.

в общей сложности у нас как раз вышла затяжка болтов ГБЦ с усилием требуемых 100 Н/м

  • І все, далі можна одягати ремінь ГРМ, виставляти все по мітках, збирати повністю двигун Чері Тіго і пробувати запускати його.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Рекомендації по ремонту двигуна Чері Тіго 2,4 л"

Відгуки: 0




Клапана для ремонту Чері Тіго:

ГРМ для ремонту Чері Тіго:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Тіго:

Фільтр повітряний для ремонту Чері Тіго:

Проводка для ремонту Чері Тіго:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Клапанна кришка для ремонту Чері Тіго:

Гідрокомпенсатор для ремонту Чері Тіго:

Колектор для ремонту Чері Тіго:

.