Заміна тросів КПП Джилі СК, СК2

До утрудненого включення або до повної відмови включення передач в коробці перемикання передач автомобіля можуть привести безліч несправностей.

Однією з таких проблем може бути вихід з ладу тросів КПП, про заміну яких на автомобілі Джилі СК або СК2 і піде мова в цій статті.

замена тросов КПП на автомобиле Джили СК или СК2

трос механизма переключения передач Джили СК – артикул 1402295180-aftermarket-AFTERMARKET.

  • Однак, перш, ніж бігти в магазин за потрібною запчастиною, необхідно точно переконатися в тому, що причиною поганого включення передач або навіть неможливості включити передачі в КПП дійсно є її трос.
  • А для цього необхідно зняти з автомашини акумулятор, а потім і майданчик під акумулятор.
  • Робиться це для зручності виконання робіт, хоча можна і не знімати.
  • Після цього від'єднуємо трос КПП і потім рукою пробуємо за противагу, розташовану під майданчиком для акумулятора, перемикати передачі.

рукой пробуем за противовес, расположенный под площадкой для аккумулятора, переключать передачи.

  • Спочатку опускаємо противагу в самий низ і відводимо його в сторону – це будуть перша і друга передачі.
  • А потім поступово піднімаємо його вгору, пробуючи включати всі п'ять передач.
  • Якщо у вас вийшло переключити всі передачі, то це підтвердження того, що вся причина в тросах коробки перемикання передач.
  • Саме тоді варто йти і купувати нові.
  • При цьому, потрібно пам'ятати про те, що троса ці мають різну довжину і навіть форму, що обумовлює метод їх кріплення на кулісі або під ричагом КПП.
  • Потрібно мати на увазі, що в автомобілях моделі Джилі СК до 2009-2010 років, використовуються троси КПП, регулювання яких здійснюється за допомогою болта і гайки на 6.

тросики КПП, регулировка которых осуществляется с помощью болта и гайки на 6.

  • Тобто, один трос просто одягається на т. зв. яблучко, а другий має регулювальний болт на кінці.
  • В автомобілях більш пізніх років випуску і моделі вже Джилі СК2 троса КПП не мають регулювального болта на кінці, а просто одягаються обидва на т.зв. яблучка.

троса КПП не имеют регулировочного болта на конце, а просто одеваются оба на т.н. яблочки.

  • Точно такий же механізм встановлений в даному випадку і на нашому Джилі СК.

такой же механизм установлен в данном случае

  • Тепер просто на автомашинах цих моделей встановлюють механізм перемикання передач, на якому обидва троса КПП кріпляться під важелем однаковим способом без регулювального болта.

механизм кулисы, на котором оба троса КПП крепятся под рычагом одинаковым способом без регулировочного болта.

  • Мало того, троса КПП часто випускаються трохи довше або коротше встановленого розміру.
  • Тому, щоб не потрапити в просак, ми рекомендуємо завжди при покупці, мало того, що чітко вказувати модель і рік випуску свого автомобіля, але і також пробувати кожен раз троса безпосередньо на своєму авто.
  • Якщо вони не підходять по довжині, то відразу міняти на інші.
  • Інакше ви витратите гроші, встановите нові троса, а передачі, як не включалися, так і не будуть після цього включатися на Джилі СК.
  • Попутно ще, в якості рекомендацій, поглядайте за станом пильника на механізмі перемикання передач вашого авто.

посматривайте за состоянием пыльника на механизме переключения передач

  • У тому випадку, коли ця деталь у вас виявиться порваною, то її негайно потрібно замінити.

когда эта деталь у вас окажется порванной, то её незамедлительно нужно заменить

  • Справа в тому, що через цей пильник в коробку перемикання передач може потрапити конденсат або волога, а також бруд, що в кінцевому підсумку призведе до значного погіршення якості масла в КПП.
  • Тому, своєчасно замінити пильник, що вийшов з ладу, на вертольоті або механізмі перемикання передач значно дешевше і легше, ніж потім виконувати заміну масла в ній.
  • Це все, що стосується рекомендацій. Ну, а тепер перейдемо безпосередньо до порядку заміни тросів КПП.
  • Для того щоб провести заміну, необхідно в першу чергу зняти і підняти вгору захисний чохол на важелі коробки передач Джилі СК.

снять и поднять вверх защитный чехол га рычаге коробки передач

  • Далі необхідно відкрутити і зняти всі гайки, що є на встановлених тросах на механізмі куліси.

открутить и снять все гайки, что есть на установленных тросах на механизме кулисы

  • Тобто, від'єднати троса від самого механізму.
  • Потім нам буде потрібно витягнути дві скоби або два шплінта на тросах.

вытянуть две скобы или два шплинта на тросах

  • Ці шплінти можна дістати під центральною консоллю торпеди Джилі СК.

Эти шплинты можно достать под центральной консолью торпеды

  • Після цього відкручуємо і знімаємо пластикову захисну панель на центральній консолі внизу з боку водія.

откручиваем и снимаем пластиковую защитную панель на центральной консоли внизу со стороны водителя

  • Для того, щоб було краще видно, а також для зручності можна зняти таку ж панель, тільки з боку пасажира.
  • Далі вам буде видно кільце або шайбу, встановлену на підлозі кузова.

видно кольцо или шайбу, установленную на полу кузова

  • Ця шайба прикручена двома болтами на 10 до днища, які потрібно викрутити.

 шайба прикручена двумя болтами на 10 к днищу, которые потребуется выкрутить

  • Після цього переходимо в моторний відсік Джилі СК, де під капотом знімаємо акумулятор і його майданчик.
  • Потім на корпусі коробки знаходимо кінці тросів, витягуємо шплінти і знімаємо обидва кінці з т.зв. яблук.

на корпусе коробки находим концы тросов, вытаскиваем шплинты и снимаем оба конца с т.н. яблок

  • І все, далі просто витягуємо трос з салону повністю.
  • Витягуємо з салону, тому, що з-під капота ви їх просто не витягнете.
  • Як вже говорилося вище, для проведення заміни ми завчасно придбали новий трос КПП.

заблаговременно приобрели новый трос КПП

  • Але, при огляді його ми виявили, що відсутня втулка на одному з кінців троса.
  • А взяти зі старого троса не вийде, тому, що там така втулка троса зовсім розбита вже.

там втулка троса совсем разбитая уже

  • Тому ми вирішили нікуди не бігати, а виточити самостійно нову втулку.

выточили самостоятельно новую втулку

  • Нові троса завели назад з боку салона і закріпили скрізь в зворотному порядку.
  • Тобто, спочатку одягли кінці тросів на корпусі КПП Джилі СК, а потім закріпили на днищі і після цього на механізмі куліси.
  • Все зібрали знову ж в зворотному порядку і перевіривши включення передач, поставили на місце панелі з обох сторін центральної консолі торпеди.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна тросів КПП Джилі СК, СК2"

Відгуки: 0




Трос для ремонту Джилі СК:

КПП для ремонту Джилі СК:

Ричаг для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Гайка для ремонту Джилі СК:

Механізм переключення передач для ремонту Джилі СК:

Пильники для ремонту Джилі СК:

Скоба для ремонту Джилі СК:

Панель для ремонту Джилі СК:

.