Як на Деу Сенс змінюється насос системи охолодження

Самостійно міняємо на Деу Сенс насос системи охолодження

Доброго дня. У цьому відео у нас змінюється насос системи охолодження на Деу Сенс з об'ємом двигуна 1,3 літра. Точно так же процес заміни виглядає і на автомобілі з двигуном 1,4. Отже, що ми робимо? Спочатку ми зняли захисну кришку, зняли повітряний фільтр з патрубком, щоб вони нам не заважали, відкрутити захисну кришку ременя ГРМ. Тепер насос системи охолодження Деу Сенс в зоні нашого доступу. Насос системи охолодження Деу Сенс відпрацював 12 тисяч кілометрів. Він вже тече. Ремінець і все інше в нормальному стані, ми міняємо тільки насос системи охолодження Деу Сенс.

Для того, щоб здійснити заміну, ми спочатку ставимо ремінь ГРМ в початкове положення. Тобто, щоб зійшлися мітки на коленвале і распредвале. Потім відпускаємо натяжний ролик ременя ГРМ. І скидаємо сам ремінець. Потім вам знадобиться ключ або головка на 10, щоб відпустити ще три болти.

Значить, відпускаємо на ролику затяжки. Після цього він починає рухатися, і відводите його в таке положення. І можете затягнути. Або просто скинути ремінь. Готове.

Тепер беремо ключ на 10 і знімаємо насос системи охолодження Деу Сенс. Ось він у мене в руках. Ролик дуже жахливо тріщить. Як ніби там взагалі немає підшипника. Блок, в принципі, у нас чистий. Далі обов'язково відчищається поверхню від старої прокладки.

Отже повернемося до насоса. Вони є різних видів і будови, але сенс у них один і той же. Вони роблять так, щоб охолоджуюча рідина в двигуні циркулювала і, відповідно, блок і головка двигуна віддавали тепло в радіатор. Термостат це все регулює. Тобто, для підтримки температури на Деу Сенс потрібен термостат, а для циркуляції потрібен насос системи охолодження. Насос системи охолодження Деу Сенс розрахований на експлуатацію від п'ятдесяти до трьохсот тисяч кілометрів. Все залежить від якості збірки. Якісні екземпляри я бачив на сайті Азія центр. Як правило, чим краще деталь, тим вона дорожча. Але так само ми можемо максимально продовжити термін служби помпи. Що для цього потрібно робити?

По-перше, обов'язково стежте за натяжкою ременя ГРМ. Щоб він не був перетягнуть. В іншому випадку вплив на підшипники буде більше, ніж необхідно. Відповідно, вони швидше вийдуть з ладу. Розпочнеться стук, шум, підвищений зазор, і сальник не буде утримувати рідину.

Далі. З увагою ставитися до охолоджуючої рідини. Тут теж ціна відповідає якості...

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як на Деу Сенс змінюється насос системи охолодження"

Відгуки: 0




.