Одною з найбільш популярних моделей виробництва китайського автомобільного концерну Chery є повнопривідний і компактний кросовер Chery Tiggo.
Багато в чому цей автомобіль нагадує японську модель RAV4, але загалом автомобіль непоганий і сучасний.
Сьогодні виробник, а основне виробництво зосереджено там же в Піднебесній, випускає вже друге покоління цієї моделі.
А так, як конструктори, створюючи модель, намагаються не відставати від сучасних віянь, то і система опалення також укомплектована новими вузлами і деталями.
Крім того, конструкторами використані нові знахідки і рішення світових виробників.
Але, незважаючи на це, будь-який агрегат, яким би сучасним він не був, з плином часу потребує ремонту або заміни.
Добре, якщо власник такого авто має певні навички у ремонті таких агрегатів і в змозі самостійно усунути багато несправностей без залучення сторонніх механіків та інших майстрів.
Виконуємо самостійно ремонт пічки Chery Tiggo
Прагнучи надати допомогу власникам таких авто в самостійному здійсненні ремонту багатьох вузлів і агрегатів, ми й вирішили розповісти в цій статті про те, як можна своїми руками відремонтувати пічку Чері Тіго.

- Отже, ми зняли радіатор пічки і тепер перевіряємо його габаритні розміри.

- Як виявилося, його параметри становлять 21,5х17,5х3,4 см.
- Для того, щоб знати, чи добре він входить саме в цей корпус пічки ми виміряємо також і розміри її кишені для радіатора.

- Як виявилося, ширина такої кишені від рамки до рамки становить 3,3 см.

- А довжина відповідно склала 18,2 см.
- Ну і після цього ми приступили до промивки радіатора.
- Для цього до однієї трубки ми підвели шланг від водопроводу, в даному випадку це верхня трубка.

- Другу (нижню) трубку ми прикриємо звичайною світлою ганчіркою і під тиском пропустимо через радіатор звичайну воду з водопроводу.
- Ми поки не додаємо жодних реагентів у воду, абсолютно нічого.
- В результаті на ганчірці виявилася ціла купа всякої грязі різного кольору.

- Важко навіть зрозуміти, що це там таке і де воно могло зібратися в такому невеликому радіаторі і з такими маленькими каналами.
- У зв'язку з цим нам довелося майже півдня усіма способами і засобами промивати цей радіатор пічки Чері Тіго, щоб витрусити все, що в ньому накопичилося за час експлуатації.
- Після цього в кишеню пічки ми підклали трохи поролону в сідло і вставили на місце радіатор.
- Потім з'єднали трубки його з системою опалення новими відрізками шланга, внутрішній діаметр якого складає 16мм, а зовнішній 26мм.

- Крім того, встановили нові хомути і все це акуратно і надійно з'єднали.
- Після цього поставили на місце вентилятор, залили в систему антифриз і запустили двигун для перевірки роботи.
- Щоб перевірити роботу пічки ми вставили в один з повітроводів спеціальний датчик.

- Підключили його до приладу і перевірили температуру повітря, яке виходить з нього.
- Прилад показав 49 градусів.

- Якщо дивитися по приладу на панелі приладів, то це приблизно половина шкали до рівня нормальної температури.

- Прилад в цей час вже показував 50 градусів.
- Потім ми перекинули датчик в повітропровід на торпеді з боку водія.

- Прилад показує 51 градус при цьому.

- Потім за допомогою спеціального приладу – пірометра вимірюємо температуру двигуна під час роботи.

- Прилад зафіксував 69 градусів.
- Прилад на панелі приладів при цьому вже практично досяг оптимального рівня.

- При перевірці температури повітря в одному і в іншому повітроводі на торпеді в салоні автомобіля прилад показав 62 градуси.

- А саме цього ми і хотіли домогтися, починаючи цей ремонт.
- Нам важливо було, щоб температура повітря була однаковою з обох сторін.
- Тому наш ремонт пеічки Чері Тігго можна вважати проведеним успішно.