• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт пічки Чері Тіго

Одною з найбільш популярних моделей виробництва китайського автомобільного концерну Chery є повнопривідний і компактний кросовер Chery Tiggo.

Багато в чому цей автомобіль нагадує японську модель RAV4, але загалом автомобіль непоганий і сучасний.

Сьогодні виробник, а основне виробництво зосереджено там же в Піднебесній, випускає вже друге покоління цієї моделі.

А так, як конструктори, створюючи модель, намагаються не відставати від сучасних віянь, то і система опалення також укомплектована новими вузлами і деталями.

Крім того, конструкторами використані нові знахідки і рішення світових виробників.

Але, незважаючи на це, будь-який агрегат, яким би сучасним він не був, з плином часу потребує ремонту або заміни.

Добре, якщо власник такого авто має певні навички у ремонті таких агрегатів і в змозі самостійно усунути багато несправностей без залучення сторонніх механіків та інших майстрів.

Виконуємо самостійно ремонт пічки Chery Tiggo

Прагнучи надати допомогу власникам таких авто в самостійному здійсненні ремонту багатьох вузлів і агрегатів, ми й вирішили розповісти в цій статті про те, як можна своїми руками відремонтувати пічку Чері Тіго.

як можна своїми руками відремонтувати пічку Чері Тіго.

  • Отже, ми зняли радіатор пічки і тепер перевіряємо його габаритні розміри.

 ми зняли радіатор грубки і тепер перевіряємо його габаритні розміри.

  • Як виявилося, його параметри становлять 21,5х17,5х3,4 см.
  • Для того, щоб знати, чи добре він входить саме в цей корпус пічки ми виміряємо також і розміри її кишені для радіатора.

щоб знати, чи добре він входить саме в цей корпус пічки ми виміряємо також і розміри її кишені

  • Як виявилося, ширина такої кишені від рамки до рамки становить 3,3 см. 

ширина такої кишені від рамки до рамки становить 3,3 см.

  • А довжина відповідно склала 18,2 см. 
    • Ну і після цього ми приступили до промивки радіатора.
    • Для цього до однієї трубки ми підвели шланг від водопроводу, в даному випадку це верхня трубка.

    до однієї трубки ми підвели шланг від водопроводу

    • Другу (нижню) трубку ми прикриємо звичайною світлою ганчіркою і під тиском пропустимо через радіатор звичайну воду з водопроводу.
    • Ми поки не додаємо жодних реагентів у воду, абсолютно нічого.
    • В результаті на ганчірці виявилася ціла купа всякої грязі різного кольору.

    на ганчірці виявилася ціла купа всякої грязі різного кольору.

    • Важко навіть зрозуміти, що це там таке і де воно могло зібратися в такому невеликому радіаторі і з такими маленькими каналами.
    • У зв'язку з цим нам довелося майже півдня усіма способами і засобами промивати цей радіатор пічки Чері Тіго, щоб витрусити все, що в ньому накопичилося за час експлуатації.
    • Після цього в кишеню пічки ми підклали трохи поролону в сідло і вставили на місце радіатор.
    • Потім з'єднали трубки його з системою опалення новими відрізками шланга, внутрішній діаметр якого складає 16мм, а зовнішній 26мм.

     з'єднали трубки його з системою опалення новими відрізками шланга,

    • Крім того, встановили нові хомути і все це акуратно і надійно з'єднали.
    • Після цього поставили на місце вентилятор, залили в систему антифриз і запустили двигун для перевірки роботи.
    • Щоб перевірити роботу пічки ми вставили в один з повітроводів спеціальний датчик.

    вставили в один з повітроводів спеціальний датчик.

    • Підключили його до приладу і перевірили температуру повітря, яке виходить з нього.
    • Прилад показав 49 градусів.

    Підключили його до приладу і перевірили температуру повітря

    • Якщо дивитися по приладу на панелі приладів, то це приблизно половина шкали до рівня нормальної температури.

    це приблизно половина шкали до рівня нормальної температури.

    • Прилад в цей час вже показував 50 градусів.
    • Потім ми перекинули датчик в повітропровід на торпеді з боку водія.

    перекинули датчик в повітропровід на торпеді з боку водія.

    • Прилад показує 51 градус при цьому.

    Прилад показує 51 градус при цьому.

    • Потім за допомогою спеціального приладу – пірометра вимірюємо температуру двигуна під час роботи.
    • за допомогою спеціального приладу – пірометра вимірюємо температуру двигуна
    • Прилад зафіксував 69 градусів.
    • Прилад на панелі приладів при цьому вже практично досяг оптимального рівня.

    Прилад на панелі приладів при цьому вже практично досяг оптимального рівня.

    • При перевірці температури повітря в одному і в іншому повітроводі на торпеді в салоні автомобіля прилад показав 62 градуси.

 прилад показав 62 градуси.

  • А саме цього ми і хотіли домогтися, починаючи цей ремонт.
  • Нам важливо було, щоб температура повітря була однаковою з обох сторін.
  • Тому наш ремонт пеічки Чері Тігго можна вважати проведеним успішно.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт пічки Чері Тіго"

Відгуки: 0




.