Заміна ремня ГРМ Чері Куку

Про цей автомобіль часто говорять з посмішкою на вустах. Його називають жіночим або найменшим міським авто.

Звичайно ж, мова йде про одну з моделей великого китайського автовиробника Chery Automobile – Чері Куку.

Це дійсно один із самих популярних і зручних для пересування в міських умовах автомобіль, який сходить з конвеєра підприємства вже більше п'ятнадцяти років.

Комплектується Chery QQ двома чотирициліндровими агрегатами об'ємом 0,8 і 1,1 літра.

І в одному, і в іншому двигуні ГРМ має ремінний привід.

Тому слід постійно приділяти увагу цьому приводу, контролювати стан ременя ГРМ і при необхідності або ж згідно з рекомендаціями виробника, своєчасно здійснювати заміну.

Самостійно виконуємо заміну ременя ГРМ Chery QQ

У цій статті мова піде про те, яким чином можна своїми руками зробити заміну ременя ГРМ двигуна автомобіля Чері Куку.

 яким чином можна своїми руками зробити заміну ременя ГРМ двигуна автомобіля Чері Куку.

  • Отже, у нас автомобіль укомплектований двигуном об'ємом 0,8 літра і на ньому ми зібралися замінити ремінь ГРМ, що  відпрацював свій термін.

автомобіль укомплектований двигуном об'ємом 0,8 літра і на ньому ми зібралися замінити

  • Перш за все, для того, щоб виконати такий вид ремонту, нам потрібно зняти захисний кожух ременя ГРМ.

потрібно зняти захисний кожух самого ременя ГРМ.

  • Він складається з декількох частин і знімається в принципі без особливих проблем, за винятком одного болта.
  • Далі, для того, щоб цей ремінь зняти, нам потрібно спочатку його послабити і інші також.
  • А з цією метою нам потрібно буде виконати кілька важливих маніпуляцій.
  • Насамперед, послаблюємо болт під шківом компресора кондиціонера.

послаблюємо болт під шківом компресора кондиціонера.

  • Крім того, там є такий болт і зверху, який також потрібно буде послабити.
  • Заодно можна відпустити відразу і осьовий болт компресора кондиціонера, що розташований тут же під шківом, але трохи нижче.

можна відпустити відразу і осьовий болт компресора кондиціонера, що розташований тут же під шківом, але трохи нижче.

Далі послаблюємо також і болт кріплення генератора.

  • Тут також послаблюємо болт, як знизу, так і зверху.
  • Вгорі там добре в принципі видно, що потрібно відпустити.
  • Після цього можемо знімати шків распредвала.

Після цього можемо знімати шків распредвала.

Він посаджений на фіксатор різьби і зняти його вручну практично неможливо.

  • Для цього краще запастися потужним гайковертом мінімум на 800 Н.
  • Потрібно відзначити також, що відпускати всі вище перераховані болти на Чері Куку також не дуже зручно, але така конструкція автомобіля.
  • Тому потрібно знаходити способи, а також відповідні інструменти за допомогою яких всі ці операції можна виконати з успіхом.
  • Крім ременя ГРМ, як правило, замінюється і його натяжний ролик.

Крім ременя ГРМ, як правило, змінюється і його натяжний ролик.

  • Але, зняти його не так-то просто. Справа вся в тому, що цей ролик утримує досить довгий болт.
  • А викрутити його заважає шків помпи.

 викрутити його заважає шків помпи.

  • У зв'язку з цим вам доведеться попередньо відкрутити і цей шків водяної помпи.

доведеться попередньо відкрутити і цей шків помпи водяний.

  • Тримається він за допомогою трьох болтів.
  • В принципі, якщо ви цього не зробите, то, трохи помучившись, старий ролик зняти зможете і без цього.
  • Але ось встановити новий навряд чи без цього вийде.
  • Що стосується міток, то на зірочці колінвала така мітка у нас є.

на зірочці коленвала така мітка у нас є

  • Це, незважаючи на те, що багато хто стверджує, що ніяких міток тут немає.
  • Але, для того, щоб перестрахуватися ми зробили ще й свої мітки, як на самому шківі распредвала, так і на ремені.

 щоб перестрахуватися ми зробили ще й свої мітки на шківі і ремені

  • Зроблено це для того, щоб при установці ременя ГРМ не перевернути його і не встановити зворотньою стороною.
  • Справа в тому, що ремінь приводу ГРМ тут встановлений зубчастий і в разі, коли ми встановимо його не тим боком, його зуби швидко зітруться.
  • Крім того, тепер, у разі виникнення будь-якої непередбаченої ситуації, ми зможемо без особливих проблем встановити і шків, і ремінь точно так, як вони були установлені до того.
  • Так що, що одягаємо новий ремінь, збираємо все в зворотній послідовності, запускаємо двигун і перевіряємо роботу.
  • На цьому розповідь нашу про заміну ременя ГРМ на Чері Куку закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ремня ГРМ Чері Куку"

Відгуки: 0




ГРМ для ремонту Чері Ку Ку:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Ку Ку:

Кожух ременя ГРМ для ремонту Чері Ку Ку:

Болти для ремонту Чері Ку Ку:

Компресор для ремонту Чері Ку Ку:

Кріплення для ремонту Чері Ку Ку:

Генератор для ремонту Чері Ку Ку:

Распредвал для ремонту Чері Ку Ку:

Фіксатор для ремонту Чері Ку Ку:

Ролик для ремонту Чері Ку Ку:

.