Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт тросів блоку управління клімат контролем Чері Амулет

Всім відомо, що для комфортного перебування в салоні автомобіля потрібне створення всередині його відповідного мікроклімату з подальшим його підтриманням.

При цьому добре б, якби така підтримка мікроклімату всередині салону автомашини здійснювалося в автоматичному режимі. 

У сучасних автомобілях всі ці функції покладені на систему клімат-контролю. 

Завдяки впровадженню такої системи забезпечується одночасне функціонування обігрівача салону, вентиляції його і кондиціонування. 

А управління всіма пристроями цієї системи виведено на спеціальний блок управління.

В автомобілі китайських виробників Chery Amulet також передбачена система клімат-контролю, а блок управління її розташований на консолі торпеди або панелі приладів

Зазначений блок зчитує інформацію з численних вхідних датчиків і потім, згідно з встановленою програмою, віддає команди на виконавчі пристрої системи. 

Для цього в блоці управління передбачені два регулятора і перемикач режимів роботи вентилятора.

Звідси випливає, що в разі обриву проводів, виходу з ладу одного з датчиків або виникнення несправності в одному з регуляторів стає неможливим повноцінне управління системою клімат-контролю автомобіля. 

Тому, якщо ви хочете відчувати себе комфортно і зручно в салоні власної машини, необхідно приділяти постійну увагу стану всіх пристроїв і елементів цієї системи. 

В першу чергу слід стежити за станом блоку управління і в разі необхідності своєчасно усувати всі виниклі несправності.

Ремонтуємо самостійно блок управління системи климатконтролю CheryAmulet

У даній статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно відремонтувати кріплення троса блоку управління кліматконтролю Чері Амулет.

 яким чином можна самостійно відремонтувати кріплення троса блоку управління кліматконтролю Чері Амулет.

  • В нашем автомобиле, как уже было сказано, блок управления системой климат-контроля расположен на центральной консоли приборной панели.

блок управления системой климат-контроля расположен на центральной консоли приборной панели.

  • Ті, кому хоч раз доводилося знімати цей блок, добре знають, що тут дуже натягнуті троси управління і тому при знятті вузла часто ламається їх кріплення.
  • Точно так сталося і у нас. 
  • Раніше нам довелося знімати цей блок і в результаті зламалося кріплення спочатку жовтого нижнього троса, а потім і чорного верхнього.

зламалося кріплення спочатку жовтого нижнього троса, а потім і чорного верхнього.

  • На межі вже і ще один майданчик, який практично виламався під час останнього демонтажу блоку. 
  • В результаті таких пошкоджень ми втратили можливість регулювати повітря. 
  • Тому, власне кажучи, і виникла необхідність ремонтувати цей блок.
  • Всі троси цього вузла кріпляться за допомогою спеціальних металевих скоб.

Всі троси цього вузла кріпляться за допомогою спеціальних металевих скоб.

  • Вони досить жорсткі, а пластикові деталі корпусу блоку набагато м'якше і тендітніше. 
  • Якщо використовувати такого роду кріплення один раз, закріпивши всі троси і більше нічого тут не чіпаючи, то така конструкція безсумнівно буде працювати тривалий час. 
  • Але, якщо ж доводиться знімати, а потім знову встановлювати, то пластмасові деталі найчастіше не витримують.
  • Потрібно відзначити, що жовтий провід в блоці управління климатконтролем є практично основним, оскільки він відкриває багато заслінок. 
  • А за допомогою чорного дроту ми можемо тільки регулювати потік повітря в деяких з уже відкритих заслінках. 
  • Тому, чорний тросик без жовтого тут практично ніякої ролі не грає.
  • Є в блоці управління ще й синій тросик.

Є в блоці управління ще й синій тросик.

  • Його роль полягає в регулюванні температури повітря, що надходить в салон.
  • Блок управління кліматконтролем в нашому авто влаштований таким чином, що в ньому є парочку більш потужних або міцніших майданчиків, виготовлених з більш товстого пластику.

 є парочку більш потужних або міцніших майданчиків, виготовлених з більш товстого пластику.

  • Вони краще тримаються і тому в блоці у нас залишилися цілими. А раз так, то ми вирішили використовувати ці майданчики. 
  • До одного з таких майданчиків за допомогою звичайного стрічкового металевого хомута ми прикріпили обірвані чорний і жовтий троси.

 прикріпили обірвані чорний і жовтий троси

  • А до іншого майданчику точно таким же чином прикріпили і синій тросик.
  • І тому тепер ми можемо вільно користуватися всіма регуляторами, встановленими безпосередньо в цьому вузлі. 
  • Сподіваємося, що цей спосіб стане корисним комусь, хто зіткнеться з подібного роду проблемами.
  • А наша розповідь на цьому про самостійний ремонт тросів блоку управління климатконтролем на Чері Амулет закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт тросів блоку управління клімат контролем Чері Амулет"

Відгуки: 0




Пічка, обігрівач для ремонту Чері Амулет:

Блок управління для ремонту Чері Амулет:

Торпеда для ремонту Чері Амулет:

Панель приладів для ремонту Чері Амулет:

Датчики для ремонту Чері Амулет:

Регулятор для ремонту Чері Амулет:

Перемикачі для ремонту Чері Амулет:

Вентилятор для ремонту Чері Амулет:

Кріплення для ремонту Чері Амулет:

Панель для ремонту Чері Амулет:

.