Популярний позашляховик китайських виробників Chery Tiggo, випуск якого почався ще в далекому 2005 році і триває досі, в більшості своїй обладнаний спереду гальмами дискового типу, а ззаду має барабанні гальма.
Це практично класика сьогоднішнього дня.
Справа в тому, що практично всі сучасні автомобілі, особливо зарубіжні, мають саме таку схему комплектації гальм.
Можливо це пов'язано з тим, що раніше на автомобілях були тільки барабанні гальма.
Пізніше, коли з'явилися дискові, їх стали встановлювати на автомобілі і за традицією встановлювали тільки на передню пару коліс.
Проте, до сьогоднішнього дня фахівці так і не прийшли до єдиної думки, який же тип гальм краще.
З одного боку гальма барабанного типу вимагають менше уваги і турбот в порівнянні з їх дисковими візаві.
Крім того, такий механізм дешевше дискового.
Але, з іншого боку, дискові гальма набагато компактніше і легше.
Конструкція їх також по простіше, ніж барабанних, та й в обслуговуванні вони простіші. Не останню роль відіграє і вартість колодок.
Ось тому і встановлюються обидва види по сьогоднішній день.
До того ж барабанні гальма сучасних автомобілів отримали прекрасне доповнення, мається на увазі АВС, що зробило їх ще більш надійними і вимагає ще менше уваги в обслуговуванні.
В 2012 році автоконцерн представив дещо оновлену модель цього сімейства позашляховиків - Chery Tiggo FL.
Не секрет, що сама модель цього кросовера виявилася багато в чому схожа з автомобілем японських виробників Toyota RAV4.
Тому в новій версії конструктори з Піднебесної спробували надати цьому автомобілю свій зовнішній вигляд.
Але, піти повністю від японських штрихів і вузлів, зокрема, китайцям не вийшло.
Одним з таких рішень, що залишилися від свого клона, є установка на всіх чотирьох колесах дискових гальм.
Незважаючи на це, заміна гальмівних колодок ззаду дещо відрізняється від заміни на передніх колесах.
Крім того, ці гальма мають ще й деякі свої нюанси.
Міняємо самостійно задні гальмівні колодки на Chery Tiggo
В представленій черговій статті ми хочемо розповісти саме про порядок заміни задніх колодок самостійно на Чері Тіго.

- Як вже говорилося, на деяких моделях сімейства цього автомобіля встановлювалися, що на задніх колесах, що на передніх гальма дискового типу.
- Однак заміна колодок і обслуговування гальмівних механізмів на цих двох парах коліс дещо різняться.
- До того ж вони мають трохи різну конструкцію.
- Саме тому в цій статті ми вирішили розповісти трохи докладніше про особливості конструкції задніх гальм і заміни на них гальмівних колодок.

- Як бачите, тут встановлені супорта, які дещо відрізняються за формою від сучасних і тих, що встановлені на передніх колесах.
- Справа тут в тому, що на моделях Чері Тіго ФЛ ззаду встановлювалися супорта старого зразка, які випускалися значно раніше.
- Тому, для того, щоб замінити гальмівні колодки на задніх колесах цього автомобіля немає необхідності що-небудь відкручувати.
- Досить витягнути за допомогою ножа або викрутки дротяні скоби, які розташовані між колодками.

- Всього там встановлено три таких скобки.

- При цьому кожна з них має свою конфігурацію.

- Після цього дістаємо два металевих пальця, що утримують колодки зверху і знизу.

- І тепер просто виймаємо обидві гальмівні колодки.

- Подальша збірка супорта виконується в зворотній послідовності.

- Потім беремо нові колодки і встановлюємо їх назад на місце старих.


- Що стосується направляючих, то у них на Чері Тіго ФЛ є одна характерна хвороба.
- У багатьох випадках ці направляючі під час експлуатації залипають.
- Таке явище призводить до того, що починають занадто інтенсивно стиратися гальмівні колодки.
- Особливо це стосується внутрішньої колодки.

- Нас також не оминула чаша ця і внутрішня колодка стерлася до того, що колісний диск навіть потемнів від сажі.

- Відмити його від цього не представляється можливим.
- Раніше так з'їдало внутрішню колодку, що на 30 тисячах пробігу доводилося 3-4 рази міняти її.
- Але власники таких моделей придумали, яким чином можна боротися з цією проблемою.
- Їх рішення можна знайти на форумах інтернету. Там можна знайти і розміри нових направляючих, які виточують з нержавійки.
- Направляючі тут, як і у всіх супортів, розташовані зверху знизу під болтами.

- Після цього встановлюємо ці напрямні на свої місця в супорт, беремо два гумових кільця з ремкомплекту, призначеного для використання на автомобілі Toyota RAV4 другого покоління.
- Ці кільця встановлюються також в направляючі нашого автомобіля.
- Потім купується спеціальна термічна змазка для супортів, якою набиваємо ці направляючі.
- В результаті направляючі ходять довго і не залипають більше.
- Тому наша порада всім власникам таких авто, стежити постійно за станом гальмівних колодок на задніх колесах.
- Особливо за внутрішньою.
- Якщо вона починає занадто швидко стиратися, значить шукайте в Інтернеті розміри нових направляючих, виточуйте їх і встановлюйте замість наявних.
- Тільки таким чином можна виправити цю проблему, яка на ці авто перейшла зі своїх попередників RAV4.
- Ну, а нашу розповідь на цьому про самостійну заміну задніх гальмівних колодок на автомобілі Чері Тіго закінчено.