Заміна передніх тормознх колодок на Джилі МК

Гальмівні колодки є невід'ємною частиною системи гальмування будь-якого автомобіля.

За рахунок сили тертя, що виникає між колодками і гальмівним диском або гальмівним барабаном і відбувається процес гальмування.

Іншими словами, сила натискання гальмівної колодки змушує колесо автомобіля сповільнювати своє обертання до повної зупинки.

Звідси і важливість такої частини системи гальмування і її стану.

Автомобіль Geely MK – це один з варіантів передньопривідних моделей виробництва групи китайських компаній Geely Automobile.

Випускався він в різних модифікаціях починаючи з 2006 року і до 2014 року включно.

Як і багато сучасних автомобілів ця машина оснащувалася передніми дисковими гальмами і задніми гальмами барабанного типу.

У зв'язку з тим, що гальма є однією з головних автомобільних систем, що забезпечують безпеку руху, тому вона потребує постійної і підвищеної уваги та контролю.

Тут потрібно контролювати рівень рідини і її тиск в системі, стан її елементів і, звичайно ж, контролювати і своєчасно проводити заміну гальмівних колодок.

Міняємо своїми руками передні гальмівні колодки автомобіля Geely MK

У цій статті ми хочемо розповісти, як можна самостійно замінити передні колодки на Джилі МК.

як можна самостійно замінити передні колодки на Джилі МК.

  • Перш за все, хочеться сказати, що в гальмівній системі нашого автомобіля почалися проблеми.
  • Стало клинить переднє ліве колесо, тобто пригальмовувати.
  • Гальмівний поршень супорта повністю виходив до відмови, але назад майже не повертався.
  • Тому було прийнято рішення розібрати систему на передніх колесах, зробити ревізію і замінити заодно гальмівні колодки.
  • Автомобіль на цей момент вже пройшов 108 тис. кілометрів і гальмівні колодки тут ще стоять заводські.
  • Коли ми розібрали гальмівний вузол на передньому колесі, то зрозуміли, що зайнялися цією справою не даремно.
  • Справа в тому, що в гальмівному циліндрі супорта було повно бруду та іржі.
  • Ось чому поршень виходив повністю, а повернутися назад вже не міг.
  • Тому ми залили під пильник аерозольної рідини WD-40 і через деякий час все там ретельно протерли.

 залили під пильник аерозольній рідини WD-40 і через деякий час все там ретельно протерли

  • Після таких маніпуляцій поршень став вільно ходити вперед і назад.
  • Гальмівні колодки наші ще «живі», але вже пора б їх поміняти.

Гальмівні колодки наші ще «живі», але вже пора б їх поміняти.

  • Що стосується гальмівного диска, то він ще в нормальному стані і може ще не один рік послужити.

Що стосується гальмівного диска, то він ще в нормальному стані

  • Індикатор зносу на колодках ще в нормальному стані.

Індикатор зносу на колодках ще в нормальному стані.

  • Зазвичай, коли колодки вже зовсім стерлись, то цей індикатор тре по диску і виникає характерний противний писк і скрегіт під час гальмування.
  • Тому це хороший сигнал для водія автомобіля Джилі МК.
  • Для заміни ми придбали комплект нових колодок також з індикаторами зносу.

Для заміни ми придбали комплект нових колодок також з індикаторами зносу.

  • Треба сказати, що це один з недорогих варіантів гальмівних колодок.
  • Є, звичайно, і набагато дорожче, але ми вирішили зупинитися саме на цих. Як вони себе поведуть в експлуатації – покаже час.
  • Отже, перш, ніж приступити до заміни гальмівних колодок, необхідно відкрити кришку гальмівного бачка під капотом і висмоктати звідти трохи рідини.

 перш, ніж приступити до заміни гальмівних колодок, необхідно відкрити кришку гальмівного бачка

  • Потрібно це тому, що під час заміни вам доведеться спочатку вдавлювати гальмівні поршні і вони стануть видавлювати гальмівну рідину.
  • А вона в свою чергу може витікати через кришку бачка.
  • Однак, у нас трапилася оказія.
  • Поршень вдавити в циліндр назад у нас ніяк не виходило, тому не залишалося іншого виходу, як вийняти його зовсім.

не залишалося іншого виходу, як вийняти поршень зовсім.

  • І тут нас чекав неприємний сюрприз.
  • Виявилося, що на поверхні поршня є досить-таки солідні сліди корозії.
  • Це ще одна причина того, що поршень ходив дуже погано в циліндрі.
  • А якщо є така корозія на поршні, то і в самому циліндрі природньо є корозія не менша.
  • Тому потрібно все там ретельно вичищати.
  • Поршень гальмівного циліндра з протилежного колеса виявився ще в гіршому стані.

Поршень гальмівного циліндра з протилежного колеса виявився ще в гіршому стані.

  • І все це при тому, що через кожні 40 тис. кілометрів пробігу ми міняли в системі гальмівну рідину.
  • Причому, заливали не якусь, а тільки дорогі марки.
  • Тому доведеться полірувати обидва поршня.
  • При установці нових колодок ми виявили на них якісь номери.

При установці нових колодок ми виявили на них якісь номери.

  • До цього ніяких написів ніде не було.Чи каталожний це номер або якийсь інший, сказати поки важко.
  • Як би там не було, але поршну ми відполірували і нові колодки встановили замість старих.
  • Тепер будемо спостерігати за їх поведінкою під час експлуатації.
  • А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну передніх гальмівних колодок на Джилі МК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх тормознх колодок на Джилі МК"

Відгуки: 1


Евгений

На всех автомобилях одинаковая процедура замены колодок, но если есть такая статья то очень удобно самому поменять можно, вот нашел еще одну статью по этой теме https://asiacentr.com.ua/remont/417_dzhili-mk-zamena-tormoznyh-kolodok-i-diskov/




Диски тормозні для ремонту Джилі МК:

Барабан гальмівний для ремонту Джилі МК:

Циліндр для ремонту Джилі МК:

Поршень для ремонту Джилі МК:

Пильники для ремонту Джилі МК:

Кришка для ремонту Джилі МК:

Бачок для ремонту Джилі МК:

Капот для ремонту Джилі МК:

.