Ремонт КПП Чері Амулет

Основу трансмісії будь-якого автомобіля становить коробка перемикання передач (КПП).

У самій назві цього вузла криється і його основне призначення.

Завдяки наявності даного пристрою вдається значно розширити можливості будь-якого силового агрегату машини, який працює з ним в парі.

В основному це зміна крутного моменту валів двигуна, а також частоти їх обертання.

Однак, це далеко не всі завдання, для вирішення яких використовується КПП авто.

Крім цього, коробка передач дає нам можливість змінювати рух автомобіля в реверсивному напрямку, а також роз'єднувати трансмісію з двигуном у випадках тривалої зупинки або стоянки автотранспортного засобу.

Автомобіль китайських виробників Chery Amulet з кодовою назвою А15 комплектується п'ятиступінчастою механічною коробкою перемикання передач.

Це найбільш поширений тип трансмісії. Її відмінністю є використання механічних зубчастих передач.

Управління роботою здійснюється в ручному режимі водієм автомобіля.

Сама по собі коробка перемикання передач-це досить складний пристрій, до складу якого входять численні шестерні, вали, планетарний вузол і інші деталі.

Тому ремонт його, як правило, виконується досвідченими фахівцями в спеціалізованих майстернях.

Але, бувають випадки, коли такий вид ремонту виконують власники автомобілів і в своїх гаражах.

Так чи інакше, але мати певний досвід і знання для проведення ремонту КПП все одно необхідно.

Ремонтуємо самостійно коробку передач автомобіля Chery Amulet

У цій статті ми розповімо про порядок розбирання і ремонту КПП автомобіля Чері Амулет.

розповімо про порядок розбирання і ремонту КПП автомобіля Чері Амулет.

  • Розбирання коробки починаємо з того, що відкручуємо болти кріплення її верхньої кришки.

відкручуємо болти кріплення її верхньої кришки.

  • На цій кришці необхідно відкрутити по колу всього шість болтів.
  • Після того, як викрутили і вийняли всі болти, молотком постукуємо акуратно по наявним спеціальним припливам на корпусі коробки, щоб зірвати.

постукуємо акуратно по наявним спеціальним припливам на корпусі коробки, щоб зірвати.

  • Підбиваємо до тих пір, поки не вдасться кришку зрушити зі свого посадкового місця.
  • І потім також акуратно знімаємо верхню кришку коробки.

 акуратно знімаємо верхню кришку коробки

  • Відкладаємо кришку в сторону і знімаємо вижимний підшипник з коробки.

знімаємо вижимний підшипник з коробки.

  • Далі нахиляємо повністю всю коробку і з протилежного кінця виймаємо шток.

з протилежного кінця виймаємо шток

  • Справа в тому, що він проходить через всю довжину коробки і виймати його потрібно з боку нижньої частини.
  • Тепер беремо спеціальний інструмент, що за своєю формою нагадує шабер або багатогранник.

 беремо спеціальний інструмент

  • За допомогою цього інструменту відкручуємо центральну гайку первинного вала коробки передач Чері Амулет.

відкручуємо центральну гайку первинного вала коробки передач

  • Далі нам буде потрібно зняти механізм п'ятої передачі.

потрібно зняти механізм п'ятої передачі.

  • Однак, попередньо за допомогою зубила невеликого робимо спеціальну насічку на корпусі механізму.

робимо спеціальну насічку на корпусі механізму.

  • Робиться для того, щоб знати положення вала при зворотній збірці.
  • Крім того, нам буде потрібно також вибити вгору зі шліців стопорну шайбу.

потрібно також вибити вгору зі шліців стопорну шайбу.

  • Далі викручуємо вал механізму проти годинникової стрілки.

викручуємо вал механізму проти годинникової стрілки.

  • При цьому стопорна шайба повинна знаходитись вгорі над шліцами. Обертаємо вал до тих пір, поки не звільниться шестерня п'ятої передачі. Після цього знімаємо з вала шестерню і весь механізм п'ятої передачі.

знімаємо з вала шестерню і весь механізм п'ятої передачі

  • Далі знімаємо стопорне кільце з вторинного вала пристрою.

знімаємо стопорне кільце з вторинного вала пристрою.

  • А потім і знімаємо шестерню вторинного вала.

знімаємо шестерню вторинного вала.

  • Вона може туго сходити зі шліців вала, тому можна її підчепити трохи викруткою або іншими предметами.
  • Тепер, коли зверху у нас вже практично все знято, відкручуємо і виймаємо збоку на корпусі коробки датчик.

відкручуємо і виймаємо збоку на корпусі коробки датчик.

  • Потім ще нижче відкручуємо одну гайку.

ще нижче відкручуємо одну гайку.

  • Далі, тут же, тільки з іншого боку у нас є кришка механізму перемикання передач з внутрішнім шестигранником.

з іншого боку у нас є кришка механізму перемикання передач з внутрішнім шестигранником.

  • Вставляємо в неї спеціальний ключ і викручуємо цю кришку.

Вставляємо в неї спеціальний ключ і викручуємо цю кришку.

  • За кришкою знаходиться пружина, яку потрібно акуратно вийняти з картера і прибрати разом з кришкою в сторону.

За кришкою знаходиться пружина, яку потрібно акуратно вийняти з картера

  • Потім, також акуратно виймаємо сам механізм перемикання передач з повідцем.

 акуратно виймаємо сам механізм перемикання передач з повідцем.

  • Після цього знову повертаємося на той бік картера, де були до цього. Тут відкручуємо ще один болт.

відкручуємо ще один болт.

  • Після чого виймаємо привід спідометра з картера.

виймаємо привід спідометра з картера.

  • Тепер з протилежного боку картера викручуємо ще один гвинт.

з протилежного боку картера викручуємо ще один гвинт.

  • Після цього виймаємо з картера коробки стопор його внутрішнього валу.
  • І далі викручуємо всі болти по колу корпусу коробки.

викручуємо всі болти по колу корпусу коробки.

  • Далі за допомогою шила або викрутки піддіваємо і знімаємо заглушку на півосі.

піддіваємо і знімаємо заглушку на півосі.

  • Однак, як би ви не старалися, все одно при витяганні пошкодите цю заглушку.
  • Тому, приступаючи до розбирання КПП, купіть заздалегідь нову і спокійно виймайте її з приводу.
  • Сам привід утримується стопорним кільцем, встановленим всередині.

привід утримується стопорним кільцем, встановленим всередині.

  • Тому потрібно за допомогою пасатижів це кільце витягти.
  • Після цього можемо витягувати привід з картера.

можемо витягувати привід з картера

  • Якщо він так просто не піддається, то можна акуратно підбити молотком або використовувати монтування.
  • Тепер нам вже нічого не заважає знімати весь корпус картера.
  • Тому, підбивши знову молотком по спеціальним відливам на корпусі, знімаємо картер.

підбивши знову молотком по спеціальним відливам на корпусі, знімаємо картер.

 знімаємо прокладку картера.

  • Вона в ідеальному стані, а тому буде використовуватися і далі.
  • Тепер знімаємо проміжний вал, піднявши його за шток.

 знімаємо проміжний вал, піднявши його за шток.

  • Після цього з протилежного від проміжного вала боку знімаємо механізм вибору передач КПП Чері Амулет.

знімаємо механізм вибору передач КПП

  • Він знімається досить легко, але для цього необхідно спочатку буквально трохи підняти його вгору, щоб він вийшов із зачеплення в шестернях.
  • Не забувайте після цього витягти пружинку, в яку вставляється шток цього механізму.

Не забувайте після цього витягти пружинку

  • Тепер нам потрібно виконати розбирання валів. На початку знімаємо стопорне кільце на вторинному валу.

знімаємо стопорне кільце на вторинному валу.

  • Далі з деяким зусиллям знімаємо шестерню з валу.

 з деяким зусиллям знімаємо шестерню з валу.

  • Потім виймаємо первинний вал в зборі.

виймаємо первинний вал в зборі.

  • Після цього з вторинного вала знімаємо ще одне стопорне кільце.

 з вторинного вала знімаємо ще одне стопорне кільце.

  • Всі стопорні кільця тут встановлені дуже жорсткі, тому потрібно за допомогою пасатижів і викрутки дещо повозитися з ними, для того, щоб зняти з валу.
  • Тепер за допомогою двох монтувань піддіваємо всі шестерні відразу на вторинному валу.

піддіваємо всі шестерні відразу на вторинному валу.

  • І вже коли вони всі вийдуть з зачеплення, знімаємо їх з вторинного вала.
  • Потім, для того, щоб зняти вторинний вал, нам буде потрібно відкрутити чотири болта його кріплення.

потрібно відкрутити чотири болта його кріплення.

  • Це ми можемо зробити за допомогою ключа на 13.
  • Відкрутивши всі болти, знімаємо з вала шайбу.

знімаємо з вала шайбу.

  • А після цього, трохи провернувши, знімаємо і сам вторинний вал.

 трохи провернувши, знімаємо і сам вторинний вал.

  • На завершення можемо знімати і планетарку без особливих проблем з картера нашої КПП.

 можемо знімати і планетарку без особливих проблем з картера нашої КПП

  • На цьому повне розбирання коробки перемикання передач завершено.
  • Тепер робимо уважний огляд всіх її деталей і відповідне вибракування тих, що вийшли з ладу.
  • Після чого, замовляємо необхідні нові деталі. А потім виконуємо знову збирання в зворотньому порядку.
  • На цьому нашу розповідь про самостійний ремонт і розбирання коробки перемикання передач Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт КПП Чері Амулет"

Відгуки: 0




Шестерня двигуна для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

Кришка для ремонту Чері Амулет:

Корпус для ремонту Чері Амулет:

Підшипник для ремонту Чері Амулет:

Гайка для ремонту Чері Амулет:

Шайба для ремонту Чері Амулет:

Вал для ремонту Чері Амулет:

Датчики для ремонту Чері Амулет:

.