• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна ременя ГРМ і помпи Деу Ланос 1.5 з гідропідсилювачем руля

Бензиновий двигун внутрішнього згоряння об'ємом 1,5 літра влаштований таким чином, що для його нормального функціонування потрібно забезпечення синхронного обертання распредвала та колінвала.

Саме при дотриманні цієї умови можна буде добитися своєчасного відкриття впускних і випускних клапанів циліндрів і відповідно закриття їх.

А забезпечити таке обертання валів може спеціальний газорозподільний механізм або скорочено ГРМ.

По своїй суті ГРМ – це механізм, що забезпечує своєчасну подачу паливної суміші, що складається в даному випадку з бензину і повітря в камери згоряння.

Крім того, такий механізм забезпечує виведення відпрацьованих газів з циліндрів двигуна.  

На автомобілі Деу Ланос встановлювалися двигуни об'ємом 1,3 літра, а потім і 1,5 літра.

І в одному і в іншому колінвал розташований зверху, а тому і ГРМ мав верхнє розташування.

Привід в цьому механізмі здійснюється за допомогою спеціального ременя, який забезпечує синхронне обертання обох валів силового агрегату.

При заміні ременя ГРМ рекомендується міняти і помпу водяну – це свого роду насос, який забезпечує циркуляцію охолоджуючої рідини двигуна під час його роботи.

Виконуємо самостійно заміну помпи і ременя ГРМ на двигуні Daewoo Lanos з встановленим гідропідсилювачем керма

В черговій статті ми розповімо про те, як можна самому здійснити заміну ременя ГРМ одночасно з помпою водяною на Деу Ланос з гідропідсилювачем керма.

як можна самому здійснити заміну ременя ГРМ одночасно з помпою на водяній Деу Ланос

  • Отже, як Ви вже зрозуміли, на нашому автомобілі встановлений силовий агрегат, обсяг якого становить 1,5 літра.
  • Крім того, в комплектації автомобіля передбачений також і гідропідсилювач керма.
  • Ця особливість конструкції має деякі свої відмінності в проведенні такого виду ремонту.
  • Для того, щоб виконати цей вид ремонту, ми підняли праву сторону автомобіля на домкраті і зняли колесо.
  • Після цього нам потрібно відкрутити пластмасовий захисний кожух ременя ГРМ, який утримується зверху двома болтами.

потрібно відкрутити пластмасовий захисний кожух, який утримується зверху двома болтами.

  • А також потрібно відкрутити ще одну гайку знизу.

А також потрібно відкрутити ще одну гайку знизу.

  • Далі переходимо в моторний відсік зверху, де знімаємо повітрозабірник, звільнивши для цього пару хомутів, шланг, датчик знизу і пару фіксаторів.

переходимо в моторний відсік зверху, де знімаємо повітрозабірник

  • Після цього, до речі, ми можемо бачити, в якому стані у цьому Деу Ланосі знаходиться його дросельна заслонка.

 можемо бачити, в якому стані знаходиться його дросельна заслінка

  • Потім, виймаємо фільтр повітряний і відкручуємо три болти, для того, щоб зняти його корпус.

виймаємо фільтр повітряний і відкручуємо три болти, для того, щоб зняти його корпус.

Далі відпускаємо болт на 12 натягу ручейкового ременя генератора.

  • А після цього можемо спокійно зняти ремінь генератора зі шківа.

І після цього можемо спокійно зняти ремінь генератора зі шківа.

  • Але, для того, щоб його повністю зняти, необхідно відкрутити внизу один болт на 12 з гайкою на 14, який «відповідає» за натяжку клиновидного ременя компресора.

необхідно відкрутити внизу один болт на 12 з гайкою на 14

  • А після цього вже можемо повністю зняти ремінь генератора.
  • Далі відкручуємо шків гідропідсилювача керма.

Далі відкручуємо шків гідропідсилювача керма.

  • Утримується він трьома болтами на 12. Але, відкрутити ці болти не так-то просто, оскільки сам шків крутиться.
  • Для цього потрібно розклинити цей шків за допомогою пасатижів або викрутки.
  • Після того, як зняли шків ГУР, можна знімати і сам гідропідсилювач керма.

можна знімати і сам гідропідсилювач керма

  • Для цього потрібно відкрутити два болти, якими він кріпиться.
  • І потім, знімати його ми не будемо, а просто опустимо поруч із захисним кожухом ГРМ.
  • Далі знімаємо шків колінвала.

Далі знімаємо шків коленвала.

  • Найкраще його відкручувати за допомогою пістолета, тому, що так легше зірвати болт.
  • Але, якщо під рукою немає такого інструменту, то можна за допомогою якогось інструменту заблокувати маховик і потім за допомогою ключа і підсилювача зривати.
  • Сам болт після цього краще закрутити назад на своє місце.
  • А далі нам потрібно відкрутити цей кожух ГРМ, який утримується за допомогою чотирьох болтів вгорі.

нам потрібно відкрутити цей кожух ГРМ, який утримується за допомогою чотирьох болтів вгорі.

  • А також трьох болтів знизу, що розташовані за шківом колінвала, який ми тільки-що зняли.
  • Там по суті знаходиться друга частина захисного кожуха ГРМ.
  • Ну і тепер, коли шків колінвала двигуна Деу Ланос знятий, виставляємо цей вал у верхню мертву точку, поєднавши для цього стрілочку на шестерні валу з вирізом внизу в пластмасі та спеціальним припливом на корпусі.

 Ну і тепер, коли шків коленвала двигуна Деу Ланос знятий, виставляємо цей вал у верхню мертву точку, поєднавши для цього стрілочку на шестерні валу з вирізом внизу в пластмасі

  • Точно также поєднуємо мітку і на шестерні распредвала.

также поєднуємо мітку і на шестерні распредвала.

  • Це теж буде його верхня мертва точка.
  • Виставивши таким чином мітки, ми можемо відкручувати болт натяжного ролика і знімати його.

можемо відкручувати болт натяжного ролика і знімати його

  • Разом з ним ми можемо спокійно зняти і ремінь ГРМ.

Разом з ним ми можемо спокійно зняти і ремінь ГРМ.

  • Тепер нам потрібно зірвати і зняти шків распредвала, щоб можна було зняти внутрішній пластмасовий кожух і отримати доступ до помпи.

потрібно зірвати і зняти шків распредвала

  • А для того, щоб зірвати шків распредвала використовуємо спеціальне пристосування, яким утримуємо шків від обертання.
  • Для цього краще використовувати помічника.
  • Далі беремо накидний ключ і одягаємо його на болт, що утримує шків, і подовживши важіль, зриваємо його.

 одягаємо його на болт, що утримує шків, і подовживши важіль, зриваємо його.

  • Далі його можна легко відкрутити і зняти шків.
  • Після цього вже ніщо нам не заважає відкрутити два болта вгорі кріплення пластмасового кожуха, а також аналогічних два болта внизу.

відкрутити два болта вгорі кріплення пластмасового кожуха

  • Як вже говорилося, ГУР ми не знімали, а просто роз'єднали внизу затиск, зняли патрубок, ремінь ГУР і сам гідропідсилювач відсунули в бік, щоб можна було зняти пластмасовий кожух.

просто роз'єднали внизу затиск, зняли патрубок, ремінь ГУР і сам гідропідсилювач відсунули в бік

  • Після того, як зняли кожух, отримуємо тепер нарешті доступ до помпи.

отримуємо тепер нарешті доступ до помпи

  • Потрібно мати на увазі, що на цьому авто помпа має форму еліпса, тому її потрібно правильно поставити, оскільки положення цього пристрою впливає на натяжку ременя ГРМ.
  • Тому, перш, ніж знімати помпу, в місці найбільшого її дотику з  блоком циліндрів ставимо відповідну позначку на блоці.

в місці найбільшого її дотику з блоком циліндрів ставимо відповідну позначку на блоці.

  • Це робиться для того, щоб потім нову помпу можна було встановити точно так на двигун Деу Ланос.
  • В іншому випадку ми не зможемо регулювати натяг ременя надалі натяжним роликом, а доведеться це робити за допомогою помпи.

для того, щоб потім нову помпу можна було точно встановити

  • Але перш, ніж знімати помпу, потрібно приготувати ємність і підставити під автомобіль для збору антифризу.
  • Після цього помпа просто збивається молотком з блоку.
  • Якщо подивитися тепер на нову і стару помпи, то можна побачити, що край ребра нової при установці на блок повинен буде збігатися з міткою.
  •  край ребра нової помпи при установці на блок повинен буде збігатися з міткою
  • Отже, встановили помпу на своє місце, поєднавши при цьому відповідні мітки.

встановили помпу на своє місце, поєднавши при цьому мітки

  • Тепер одягаємо новий ремінь ГРМ, поставивши на місце пластмасовий кожух і обидва шківа, зберігаючи при цьому поєднання їх з мітками.
  • Далі на натяжному ролику виймаємо шматочок свердла, який ми попередньо туди вставляли для його фіксації.

на натяжній ролику виймаємо шматочок свердла

  • При цьому ролик самостійно натягує нам ремінь гідропідсилювача керма.
  • Справа в тому, що на самому натяжному ролику є два прапорця з отворами.

на самому натяжному ролику є два прапорця з отворами.

  • Один з них, крім того, має з тильного боку своєрідний приплив, за допомогою якого він фіксується в корпусі на посадковому місці.

Один з них, крім того, має з тильної сторони своєрідний приплив

  • Так от, перш, ніж зняти ролик, поєднуємо ці два отвори на прапорцях і вставляємо в них шматок викрутки, свердла або цвяха.
  • Таким чином ми фіксуємо ролик в одному положенні.
  • Після того, як ми встановимо цей ролик на місце, виймаємо наш фіксатор і ролик сам натягне нам ремінь ГРМ.
  • Після того, як натягнули ремінь, робимо перевірочних два оберти колІнвала і перевіряємо збіг міток.
  • Якщо вони збігаються, значить заміну ми виконали правильно.
  • Ну і після цього можемо збирати все в зворотній послідовності.
  • Потім запускаємо двигун і дивимося за його роботою.
  • На цьому наша розповідь про заміну ременя ГРМ і водяної помпи на двигуні Деу Ланос із встановленим гідропідсилювачем керма можна вважати закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГРМ і помпи Деу Ланос 1.5 з гідропідсилювачем руля"

Відгуки: 0




.