Самостійна заміна ременя ГРМ це, мабуть, одне з перших серйозних ремонтних заходів, які кожен власник автомобіля вирішується зробити самостійно.
А по маючи рукою Всі необхідні запчастини на Chery Amulet, напевно і багатьом з вас часто це хотілося здійснити у власному гаражі, заощадивши на роботі сервісних майстрів деяку кількість коштів.
А для того, щоб все це зробити без помилок і наслідків, бажано знати хоча б порядок операцій, які при цьому доведеться виконати. Сьогодні ми вас з ними і познайомимо.
Для виконання роботи нам знадобитися ключі на 10, 13 і 17 мм, «шестигранник» на 8, плоска і хрестова викрутка, балонний ключ з домкратом, ну і сам ремінь ГРМ для Чері Амулет.
Порядок виконання робіт має на увазі попередню підготовку, яка включає піддомкрачування правого переднього колеса, його демонтаж, а так само зняття підкрилки та захисту двигуна.
І тільки після цього приступаємо до розбирання вузлів і агрегатів, які нам перекривають доступ до газорозподільного механізму:
1. Знімаємо корпус повітряного фільтра, для чого відкручуємо болти його кріплення, від'єднуємо повітропровід, шланги від клапанної кришки і інжектора.
2. Знімаємо ремінь приводу генератора, для чого на виступ натяжітельний механізму одягаємо, наприклад, торцеву головку на 17 з подовжувачем, і повертаємо ролик за годинниковою стрілкою. Натяг ослабне, і ремінь можна повністю зняти.
3. Знімаємо ремінь приводу гідропідсилювача керма. Для цього послаблюємо нижні (болт і гайка) і верхнє кріплення гідропідсилювача, послабити регулювальний болт і зняти ремінь.
4. Знімаємо верхню частину захисного кожуха ГРМ, для чого відкручуємо два болти його кріплення.
5. Знімаємо шків приводу ременів генератора і гідропідсилювача, відкрутивши центральний болт його кріплення.
6. Знімаємо нижню частину захисного кожуха ГРМ, відкрутивши два болти кріплення на 10 мм.
7. Відкручуємо два болти кріплення ролика натяжителя ременя ГРМ, і знімаємо ролик.
8. Знімаємо старий ремінь ГРМ і встановлюємо новий.
9. Збираємо все зняті деталі в зворотному порядку.
Перед установкою ременя важливо перевірити збіг всіх міток (на колінчастому і розподільному валах).
А після установки, провернути вручну колінвал, щоб переконатися, що клапана і поршні невідомі у верхній мертвій точці.
Читайте також:
Знімаємо дзеркало заднього виду на Чері Амулет