Багато власників іномарок досить часто полегшують подальший догляд за своїм автомобілем шляхом переробки різних вузлів під використання більш дешевих запчастин з інших авто. І, незважаючи на те, що запчастини до Джилі МК дорогими назвати не можна, навіть тут є варіанти для реалізації такої можливості.
Сьогодні на прикладі цього китайського автомобіля ми покажемо, як можна пристосуватися до використання більш дешевих запчастин. Так, в цій статті ви дізнаєтеся, як поміняти рідні сайлент-блоки Джилі МК на аналогічні від ВАЗ десятого сімейства, які і доступніше і міцніше. Необхідність переробки задньої балки Джилі на використання десяточний сайлент-блоків виникає через недовговічності «рідних» цих запчастин. Те, що встановлюється на заводі, успішно ходить і 60 і 70 тисяч. А ось після першої заміни навіть оригінал рідко витримує пробіг 20 тисяч кілометрів. Тим часом, як показала практічка, ця деталь від десятки в стані відмінно відходити не менше 60 тисяч пробігу. Отже, щоб підготувати балку і поставити десяточний сайлентблоки, нам знадобляться вони самі, мідна втулка зі шворнів КамАЗАа і дві шайби товщиною 6 мм з діаметром під болт кріплення задньої балки.

З інструменту приготуйте електродриль (досить потужну), свердло 10-12 мм, насадку на дриль (для вичищення гуми з обойми старого рідного сайлент-блоку), болгарку з кругом для підрізування мідної втулки, інструмент для зняття задньої балки, інструмент для запресовування сайлент блоку (стандартний), а так само ножовочное полотно по металу або тонку і вузьку ножівку з дрібними зубами (з шириною полотна не більше 10 мм). Оскільки рідний сайлент-блок корпусних, а десяточний - бескорпусной, нам для початку знадобитися видалити всю гуму з обойми разом з внутрішньої втулкою.
1. Відкрутіть болт кріплення задньої балки з кожної зі сторін (з тієї, з якою вирішили почати), витягніть болт і опустіть балку максимально вниз для зручності роботи.

2. Між обоймою і втулкою старого сайлент-блоку просвердлюємо отвір діаметром 10 або 12 мм.
3. Вставивши в цей отвір ножовочное полотно або тонку ножівку (їй зручніше - вона все таки з ручкою) випилюємо металеву втулку з частиною гуми. Якщо ви знаєте будь-який інший спосіб, як видалити внутрішню частину сайлент-блоку, можете скористатися ним - це не суть важливо.
4. Видаляємо залишки гуми з обойми, для чого шлифовочной металевої насадкою на дриль відповідного діаметру вичищаємо обойму сайлент-блоку зсередини. Періодично потрібно буде змочувати насадку у воді, оскільки вона буде грітися, а гума - горіти і тягнутися.

5. Очистивши обойму старого сайлент-блоку, прямо в неї запресовувати мідну втулку зі шворнів КамАЗу, підрізавши її по необхідної довжині болгаркою. Запресувати можна за допомогою молотка і дерев'яної наставки.
6. Змазавши густим мастилом сайлент-блок з десятки, запресовувати його всередину вже встановленої мідної втулки.
7. Встановлюємо важіль на місце, підклавши між болтом і сайлент-блоком дві шайби по 6 мм (товщина може бути трохи інший, тому краще мати під рукою пару шайб інший 4 або 5 мм).