У зимовий час холодне повітря в системі обігріву салону доставляє багато неприємностей. Найчастіше причина криється в тому, що соти радіатора опалювача забиваються різними відкладеннями. Виникає необхідність у її промиванні, але на вулиці - зима, автомобіль експлуатується регулярно і відправляти його на сервісну станцію для виконання цієї процедури часу немає.
Самому ж роздирати підлогу салону, щоб дістатися до цього важливого елемента обігріву салону, не тільки складно, але й страшнувато: не хочеться щось зламати і потім витрачатися на дорогу заміну. Сьогодні ми покажемо доступний, простий і ефективний спосіб промивки радіатора автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.
Слід відразу сказати, що причина, по якій забивається радіатор системи опалення салону Джилі Емгранд ЕС7, найчастіше криється в застосуванні дешевих і часто неякісних охолоджуючих рідин, в яких використовуються домішки, що створюють тверді відкладення. Для того, щоб їх розм'якшити і вивести з радіатора, знадобитися спеціальна промивна рідина на кислотній основі, придбати яку можна в спеціалізованих магазинах автохімії.
Так само нам потрібно насос (відмінно підійде насос обігрівача від ГАЗелі), термостійкі шланги довжиною по півтора - два метри (можна одну - два метри, і два шматки по метру), які підходять за розміром хомути, старий електричний чайник (найкраще), ємність для вторинного розчину для промивання, сода, багато води, а так само проведення, якими ми підключимо насос до нашого акумулятора.
Звертаємо увагу, що промивка кислотним розчином здійснюється на гарячу. Саме тому насос від ГАЗелі - ідеальний варіант: він спокійно витримує високі температури і не прийде в непридатність. Готуємо розчин, заливаємо його в чайник і включаємо для підігріву.
Поки відбувається цей процес, виконуємо наступні дії:
1. Збираємо систему подачі розчину в грубку з двох коротких шматків шланги і насоса.
2. Підключаємо подачу (не переплутайте напрямок роботи насоса) до обратке радіатора грубки. Другий кінець (паркан розчину) опускаємо в чайник.
3. До подачі антифризу в грубку, підключаємо довгий шланг, а на другий кінець облаштовуємо фільтрує сітку з будь-якого відповідного матеріалу, після чого так само опускаємо в чайник.
4. Після того, як розчин в чайнику нагріється, включаємо насос і починаємо процес промивки. На все це піде не менше години (читайте інструкцію до промивають рідини), в перебігу якого постійно повинна підтримуватися висока температура розчину для промивання.
5. В процесі промивки стежте за напором рідини з радіатора: якщо він впав, а насос підвищив обертів, значить, процес потрібно призупинити і почистити сітку, що фільтрує. Ближче до закінчення часу промивки, приготуйте теплий розчин соди в окремій ємності.
6. Після того, як пройде необхідну кількість часу, вимкніть насос, а шланги опустіть в ємність з содовим розчином. При цьому, фільтруючий елемент можна зняти.
7. Увімкніть насос і промийте грубку содовим розчином на протязі двох-п'яти хвилин.
8. Підключіть грубку до системи охолодження (одягніть подає і зворотний шланги), залийте новий якісний тосол і насолоджуйтеся роботою грубки.
Звертаємо увагу, що промивка обов'язково повинна проводитися в зворотну сторону: розчин подається в обратку, а повертається в ємність - з патрубка подачі. Це спосіб простий, доступний і дуже ефективний. А найголовніше, не вимагає демонтажу радіатора грубки, а значить доступний для виконання в будь-яких гаражних умовах.
Читайте також: