Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Лямбда зонд датчик Джилі МК заміна - велика витрата палива

Сьогодні ми трохи розповімо про проблеми, які виникають у зв'язку з виходом з ладу лямбда-зондів на моделі китайського виробника Джилі МК.

 

о проблемах, которые возникают в связи с выходом из строя лямбда-зондов на модели китайского производителя Джили МК
 

У цьому автомобілі встановлені два варіанти установки лямбда зондів: у автомобілів з двигуном Євро-3 він один і розташований на вихлопному колекторі. А ось у моделей з мотором ЄВРО-4 їх два: перший встановлений на звичному місці, а другий - після першого каталізатора.

 

первый лямбда-зонд установлен на привычном месте на выпускном коллекторе

 

второй лямбда-зонда установлен после первого катализатора
 

У другому випадку датчики взаємозамінні. Більш того, багато власників успішно підібрали дешевші аналоги. Наприклад - з «вазовских» моделей (Калина, Гранта). Тепер, коли їм потрібно купити лямбда зонд на Джилі МК, вони впевнено йдуть до магазинів, які торгують більш дешевими запчастинами.

 

нужно купить лямбда зонд на Джили МК, они уверенно идут в магазины
 

Основні ознаки некоректної роботи цих датчиків - підвищена витрата палива. Але найчастіше, бортовий комп'ютер при поломці розпізнає помилку (загоряється «чек інжін». І після діагностики на сервісі майстер, який вважав свідчення бортового комп'ютера, з упевненістю вкаже на необхідність заміни. Власне, сам процес не займає багато часу і вимагає всього-то ключа на 22, щоб викрутити датчик кисню. Але ми, в супровід до відео, хочемо познайомити вас з деякими тонкощами самостійної діагностики лямбда-зондів на автомобілях Джилі МК.
 

 

На цих моделях використовуються чотирипровідні датчики кисню, в яких два дроти йде на обігрів, один - сигнальний, і останній - на заземлення датчика. Загальна схема розпіновки по дротах виглядає так.

 

Общая схема распиновки по проводам выглядит так
 

Для того, щоб перевірити роботу датчика, знаходимо провід обігріву:

  1. Чи не роз'єднуючи роз'єми датчика, заводимо двигун автомобіля.
  2. До кузова автомобіля приєднуємо мінусовій щуп вольтметра.
  3. Плюсовим щупом по черзі «прощупуємо» залишилися дроти, поки вольтметр буде непереливки постійна напруга в 12 вольт.
  4. Залишивши плюсовій щуп на плюсовойм дроті, мінусовій відкидаємо від кузова і прощупуємо залишилися дроти, поки вольтметр знов не покаже 12 вольт - це буде мінусовій провід підігрівача датчика. Решта приводу - сигнальні.

Тепер можна приступити до перевірки лямбда зонда.

  1. Плюсовій щуп вольтметра приєднуємо до гнізда сигнального проводу датчика, при працюючому двигуні і не відключеному лямбда-зонді.
  2. Мінусовій щуп підкидає до кузова.
  3. Заміряємо показання вольтметра на повністю прогрітому двигуні. При нормальній його роботі свідчення повинні коливатися в межах від 0,4 до 0,8.
  4. Якщо напруга прагне до одиниці - в двигун надходить багата суміш, якщо до нуля - суміш збіднена. В обох випадках датчик працює не правильно, в наслідок чого процесор і некоректно регулює склад суміші.

Залишилося перевірити підігрівач. Власне в цій операції немає нічого складного: оскільки він виконаний у формі спіралі, яка при проходженні електрики розігрівається, працездатність обігрівача перевіряється шляхом заміру опору між мінусовою і плюсової його клемами. Дані про те, яким має бути опір на вашому автомобілі, вказуються в керівництві користувача.

 

 

Читайте також:
Заміна радіатора грубки на Джилі МК​

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Лямбда зонд датчик Джилі МК заміна - велика витрата палива"

Відгуки: 0




.