Сьогоднішня стаття дещо відрізняється від усіх попередніх. У нашому розпорядженні виявилося відео, яке розповідає про кількох роботах по ремонту ходової частини Джилі СК, безпосередньо не пов'язаних між собою. Сьогодні ми розповімо, як спереду поміняти наконечники рульових тяг і кульових опор, а ззаду - аммотрізатори в зборі та стійки заднього стабілізатора Джилі СК.

Ці роботи найзручніше виконувати на підйомнику, але розуміючи, що далеко не у кожного автолюбителя є така можливість, пропонуємо скористатися домкратом, за допомогою якого можна підняти автомобіль, зняти колесо і вимостити по черзі кожну сторону на упори з дерев'яного бруса. А якщо все це робити ще й над ямою, то за своїми можливостями це практично зрівняється з роботою на підйомнику. Крім того, як купити кермові наконечники Джилі СК, амортизатори і стійки стабілізатора, вам знадобиться так же приготувати набір ключів (від 13 мм), причому бажано мати в своєму розпорядженні і ріжкові, і головки з відповідного розміру з відповідним комірчиком.

Для заміни рульових наконечників і нижніх кульових опор виконуємо наступне:
- Домкрачувати потрібну сторону автомобіля і знімаємо колесо.
- Відпускаємо контргайку рульового наконечника на рульовій тязі.

- Відкручуємо гайку кріплення наконечника на передній маточині і вибиваємо наконечник з посадкового місця.

- Знімаємо наконечник з рульової тяги, утримуючи тягу від провороту ключем на 17, і встановлюємо на його місце новий, але не в упор до контргайки, а приблизно так само, як було встановлено старий. Можна порахувати кількість обертів при знятті, щоб на таку ж кількість оборотів прикрутити новий наконечник.

- Контргайкою фіксуємо його положення.
- Закріплюємо наконечник в ступиці, затягнувши міцніше гайку його кріплення.
- Відкручуємо кріплення пальця кульової опори (болт на 15 і гайка на 18).

- Відкручуємо три гайки кріплення опори до важеля (ключем на 15).

- Знімаємо стару опору, а на її місце встановлюємо нову, надійно затягнувши все болти і гайки кріплення.
- Ставимо колесо на місце, опускаємо машину і виконуємо всі ці операції на іншій стороні.
Як би ви не старалися чітко встановити нові наконечники, рекомендуємо після їх заміни відвідати стенд розвалу-сходження, щоб відрегулювати ходову частину автомобіля.
Для заміни стійок заднього стабілізатора:
- Домкрачувати потрібну сторону ззаду і знімаємо заднє колесо.
Відкручуємо верхнє кріплення стійки до стабілізатора - гайка на 13

- Відкручуємо кріплення стійки до балки - болт на 16 і гайка на 15 мм.

- Знімаємо стару стійку, а на її місце встановлюємо нову (не забуваємо про надійну затягуванні всіх гайок і болтів).

- Аналогічно виконуємо операцію на іншій стороні автомобіля.
Для заміни задніх амортизаторів:
- Знімаємо з кронштейна скобу кріплення гальмівного шланга і відводимо шланг в сторону.

- Відкручуємо два болти кріплення стійки до задньої ступиці (болт на 15 - гайка на 18).

- Стягаємо знімачами пружину заднього амортизатора до тих пір, поки вона не ослабне і не стане вільно крутитися на ньому.

- Відкручуємо три гайки на 13 кріплення верхньої опори з салону, опустивши спинку заднього сидіння і піднявши обробку багажника.

- Затискаємо амортизатор в зборі в лещатах, і утримуючи шток газовим ключем, відкручуємо гайку кріплення амортизатора до верхньої опори.

- Розбираємо амортизатор - знімаємо опору, пильовик і пружину.
- На новий амортизатор встановлюємо підкладку під пружину, одягаємо пружину, пильовик і верхню опору. Пружина повинна як і раніше бути стислою знімачем.
- Фіксуємо гайку верхньої опори, і встановлюємо нову стійку в зборі на автомобіль в зворотному порядку.
- Аналогічно виконуємо операції з іншого боку.
У тому випадку, якщо задня частина автомобіля повністю піднята (на підйомнику або на вимощених опорах з бруса), то останні дві операції заміни (стійки стабілізатора і амортизатор) можна виконувати в будь-якій послідовності. Якщо ж ви просто користуєтеся домкратом, то правильніше буде виконати всю роботу по одній стороні, а тільки потім перейти до іншої.
Читайте також:
Трос ручника Geely CK - заміна гальма стоянки