Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Самостійний ремонт ходової частини автомобіля - справа витратна за часом, але досить просте по виконанню. Найголовніше - знати порядок дій і особливості установки або демонтажу тієї чи іншої запчастини Джилі МК. Сьогодні ми розповімо про особливості заміни стійки переднього стабілізатора поперечної стійкості на цьому автомобілі.
Сам процес заміни не складний, оскільки не вимагає ні особливих навичок - ні спеціального інструменту. Нам знадобляться ключі на 14 і на 10, ломик або монтування, молоток, домкрат і можливо - балонний ключ для зняття колеса. А ось як правильно зібрати перед установкою стійку, в якому порядку одягнути на шпильку втулки і шайби знають не всі. Тим більше, що купити стійку стабілізатора Джилі МК пропонують різні виробники. Вони відрізняються і зовні - і по конструкції. Саме про це і піде далі мова.
Трохи домкратим автомобіль, щоб розвантажити ходову, якщо роботи виконуються на ямі або естакаді. Якщо ж у вашому розпорядженні є підйомник, цього робити не потрібно. А якщо ви виконуєте заміну прямо на підлозі гаража, знадобитися зняти колесо з потрібного боку і підняти автомобіль домкратом.
Розкручуємо гайки кріплення стійки вгорі і внизу, (ключ на 14), утримуючи шпильку від провороту ключем на 10 за спеціальний наплив на стійці.
Знімаємо стару стійку, підіймаючи стабілізатор вгору за допомогою ломика, використовуючи його як важіль.
Збираємо внутрішню частину нової стійки таким чином: по обидва боки втулки заводимо шайби, а на них встановлюємо гумові втулки таким чином, щоб їх широка частина була спрямована назовні (до кінців шпильки).
Заводимо в такому вигляді стійку в стабілізатор і важіль, зверху одягаємо залишилися втулки (в зворотному напрямку: широкою частиною по-всередину), одягаємо шайби і закручуємо до упору гайки.
Фактично - це вся заміна. Але в продажу сьогодні є великий вибір стійок різної конфігурації. Одна з них в своєму наборі має ще один комплект з двох шайб. Вони більш діаметром, ніж звичайні, і мають фігурну форму. Якщо у вашому розпорядженні є саме такі стійки, то після установки зібраного комплекту з внутрішнім набором втулок, далі йде встановити фігурні шайби таким чином, щоб їх опукла сторона була направлена до центру стійки (до важеля і стабілізатора). І тільки потім встановлюється друга пара втулок, звичайні шайби, і затягуються гайки.
Так само у продажу можна знайти стійки з одного фігурної шайбою, яку потрібно аналогічним способом встановити на верхню частину шпильки (на стабілізатор. Є пропозиції і по посиленим стійок, які відрізняються великим діаметром шпильки і більш потужними гумками. Така деталь збирається за аналогією зі звичайною ( стокової) стійкою. Є так само варіант заміни одних втулок (гумових) на стару стійку (шпильку), який має право на життя в тому випадку, якщо сама стійка в нормальному стані, а розбилися тільки гумові втулки. у цьому випадку, розумніше придбати поліуретанові , які ходять довше і служать надійніше. Одним словом, правильний підхід до заміни стійки стабілізатора, її правильна збірка перед установкою дозволять вам рідше заглядати в цей вузол і підвищити керованість вашого автомобіля.
Читайте також:
Лямда зонд датчик Джилі МК заміна - велика витрата палива