Роботи по ремонту ходової найчастіше довіряють фахівцям автосервісу. Але даремно багато власників навіть частина з них бояться брати на свої плечі, адже на цьому непогано можна заощадити на витратах. Та й для їх виконання не знадобитися ніякого надприродного обладнання. Сьогодні ми розповімо про один з таких ремонтів, які можна зробити самостійно: заміна рульових тяг і наконечників на Чері Тіго.

Визначити необхідність заміни наконечників можна при появі стуку і люфту на стоячому автомобілі при різкому розгойдуванні керма з боку в бік. Ще можна посмикати таким же чином (вліво-вправо) за колесо: так стукіт буде передаватися навіть прямо на руки. Кермові тяги (їх стан) краще діагностувати на сервісі. Ну, а купити кермові тяги Чері Тіго і наконечники до них, а потім і поміняти в гаражі можна вже самостійно.

Для виконання роботи вам знадобиться домкрат, набір ключів знімач кульових опор (можна і без нього, але краще мати під рукою), а так само комірець і набір подовжувачів до нього.
- Домкратом піднімаємо потрібну сторону, і знімаємо колесо автомобіля.
- Заклиним рульове колесо, зриваємо і відкручуємо гайки, що фіксують кермові наконечники на ступиці колеса.

- Спеціальним знімачем, або ж за допомогою молотка (постукуючи знизу по пальцю наконечника), вибиваємо наконечник зі свого місця на ступиці колеса.

- Послаблюємо два хомута на пильовику рульової тяги, відтягує пильовик в сторону.
- Ключем на 32 зриваємо рульову тягу з рульової рейки. Підступитися до цього вузла досить важко, і фахівці для цього використовують спеціальний ключ з подовжувачем. З оглядової ями це теж можна зробити, хоча і з труднощами. Плюс, знадобитися знімати захист двигуна.

- Знявши вузол в зборі (тяга + наконечник), накручуємо на нову тягу новий наконечник, і підганяємо його по довжині з тільки що демонтованим вузлом.

- Після цього або підтягуємо контргайку до упору, або ж відкручуємо наконечник (на новому вузлі), вважаючи кількість обертів. Так ми зможемо виставити сходження коліс (хоча б приблизно), щоб доїхати до автосервісу (робити розвал-сходження все одно доведеться заради своєї ж безпеки).
- Перед остаточною збіркою нового вузла, зі старої рульової тяги знімаємо пильовик і встановлюємо на нову. Якщо на ньому є тріщини і пориви, пильовик краще поміняти.
- Закручуємо новий наконечник до контргайки або на необхідну кількість обертів.
- Збираємо деталі в зворотному порядку, затягуємо контргайку, і приступаємо до другої сторони автомобіля.
-
Після повної заміни рульових тяг і наконечників, вирушаємо на розвал-сходження і проводимо регулювання положення коліс.
Як видно з вищесказаного, найскладніше буде при виконанні ремонту - відкрутити рульову тягу, до якої важкувато підібратися. Все інше не вимагає ні особливих навичок, ні спецінструменту.
-
Читайте також:
Міняємо сайлентблок заднього поздовжнього важеля Chery Tiggo