Заміна підшипника ступиці Чері Амулет – далеко не саме просте захід, пов'язаний з ремонтом автомобіля. Як правило, ці роботи виконуються з використанням спеціального преса, а тому рідко виконуються самими автовласниками. Але все таки, ми вирішили розповісти, як замінити підшипник ступиці на Чері Амулет, і ось чому.
Сьогодні багато автолюбителів прагнуть заощадити деяку кількість коштів на обслуговуванні та ремонті своїх машин. Найчастіше це зводиться до виконання деяких робіт самостійно. І навіть необхідність наявності преса для випресовки і запресовування підшипника їх не лякає. Є багато варіантів виготовлення цього інструменту найпростіших, але надійних конструкцій, один з яких буде продемонстрований і в цьому відео: станина каркасного типу з куточка, приурочена до верстата, вгорі – упорна пластина, а в якості самого преса використовується звичайний автомобільний гідравлічний домркат, потужності якого цілком достатньо для виконання цієї роботи. Вам залишається тільки купити підшипник ступиці до Чері Амулет і приступити до роботи.
Відразу обмовимося: тут буде розказано, як правильно встановити новий підшипник ступиці на прикладі вже знятої деталі з автомобіля. Ми виходимо з того, що якщо ви ризикуєте братися за таку складну роботу, значить зняти поворотний кулак разом з ступицією ( а по іншому підшипник не замінити) для вас не складе труднощів. Отже, у вас в руках поворотний кулак , знятий з автомобіля Чері Амулет.
Встановіть поворотний кулак на станину преса таким чином, щоб він упирався своїми «вухами» на вимощені упори, між якими ступиця могла б проходити вільно.
Вимостивши по центру ступиці за допомогою головки відповідного діаметра і старого підшипника упор, выпрессовываем з поворотного кулака.
Знімаємо верхню і нижнє стопорні кільця.
Выпрессовываем старий підшипник з поворотного кулака, аналогічно вимостивши зверху і знизу упори таким чином, щоб підшипник міг вільно пройти між нижніми, а верхні – вільно проходили в поворотний кулак і надійно тиснули на старий підшипник.
Очищаємо внутрішню поверхню поворотного кулака від іржі.
Встановлюємо нижнє стопорне кільце, і змащуємо внутрішню поверхню кулака та зовнішню обойму нового підшипника маслом.
Запрессовываем новий підшипник в поворотний кулак до тих пір, поки він не упреться в нижнє упорне кільце.
Встановлюємо верхнє завзяте кільце.
Запрессовываем ступицю на місце до повної зупинки преса.. Кулак в зборі з підшипником і ступицеєю готовий до установки на автомобіль.
Як бачите, особливої складності в цьому заході немає. Якщо ви готові до виконання таких робіт, зробіть найпростіший прес – і сміливо приступайте.
Читайте також:
Вітровики Чері Амулет: установка