Як відомо, серцем всієї електричної системи автомобіля є не акумулятор, а генератор, який під час руху і навіть просто працюючого двигуна забезпечує всі нужденні компоненти функціонально необхідним електрикою.
Якщо ж він дав збій, то максимум, що дозволить зробити запас енергії акумулятора, це доїхати до гаража і автосервісу.
Та й то за умови, якщо не використовуються освітлювальні прилади і мультимедійне обладнання.
В іншому випадку, запасу акумулятора вистачить максимум на кілька кілометрів. Це стосується і таких економічних автомобілів, як Джилі СК. Саме про тонкощі заміни генератора для цієї моделі ми сьогодні і розповімо.

Розташування цього вузла в СК не дуже зручно, через що потрібно торкнутися і деякі інші вузли. Зокрема - повітряний фільтр і систему кондиціонування повітря. Якщо має бути проста заміна всієї деталі, то досить купити генератор Джилі СК, сама операція із заміни не займе багато часу, а її черговість буде описана нижче.

А якщо ж вам належить самостійний ремонт цього агрегату, то запасаємося часом, терпінням, набором необхідного інструменту, від'єднуємо мінусову клему акумулятора і приступаємо до роботи. В даному випадку ми міняємо щітки:
- Відпустивши хрестової викруткою хомут кріплення воздуховода на корпусі повітряного фільтра, а так само відкрутивши ключем на 13 три болта кріплення корпусу, знімаємо повітряний фільтр, не розбираючи його.
- Ключем на 10 відключити мінусову клему на генераторі, і від'єднати штекер з проводами.
- Відкручуємо хомут кріплення шланга кондиціонера.
- Ключем на 14, викручуємо верхній болт кріплення генератора, відпускаємо натягувач і знімаємо ремінь приводу генератора зі штока.

- Відкручуємо нижній болт кріплення і знімаємо сам генератор.

- Для первинного огляду і усунення найпоширеніших несправностей, немає сенсу розбирати весь генератор до гвинтика. Досить відкрутити гайку на верхній пластиковій кришці, відвести в сторону три її засувки і зняти кришку генератора. Так ми отримаємо доступ до всіх основних комплектуючих: щітки, щітковий вузол, струмознімальних кільця, діодний міст і так далі.

- Знімаємо регулятор напруги, для чого потрібно відкрутити три болта його кріплення.

- Перевіряємо стан струмознімальних кілець і очищаємо їх від нагару. При необхідності (великий виробленні на одному з них) кільця слід замінити.
- Щітки генератора на Джилі СК знаходяться на регуляторі напруги, і припаиваются в посадочні місця. Щоб їх зняти, паяльником слід ретельно прогріти пайку до того моменту, коли щітки без напруги вийдуть зі своїх шахт.

- На провід нової щітки одягаємо ізолюючий кембрік, пружину (поставляється в комплекті), і встановлюємо її на своє місце, протягнувши кінець дроту в розмір отвору. Після того, як провід вийде зі зворотного боку, потягнувши за нього заводимо щітку в шахту на кілька міліметрів, після чого фіксуємо її положення, підігнувши край дроти.
- Обробивши місце кріплення (пайки) припоєм, припаюємо щітку, після чого зайвий (стирчить) провід - обрізаємо. Аналогічно встановлюємо другу щітку.
- Збираємо генератор і встановлюємо його на місце у зворотному порядку.
Уважно стежте за всіма датчиками, що відображають стан і рівень зарядки. При першій же ознаці несправності, вживайте заходів до того, щоб зробити своєчасний ремонт. Інакше ризикуєте отримати досить великі неприємності.
Читайте також:
Ручка двері Джилі СК ремонт