Кожний автомобіль у своєму обслуговуванні має свої особливості. А вже тим більше – при заміні ременя ГРМ. Є вони і у Шевроле Авео – популярного корейського малолітражного авто В-класу, що випускається під американським брендом.
Сьогодні ми розповімо про те, як правильно виконати цю операцію на машинах з двигуном 1.6 літрів (двухраспредвальный).

Відразу зазначимо, що ця робота дуже копітка і відповідальна: виконавши її не правильно, можна вивести з ладу весь силовий агрегат.
І якщо ви не впевнені в своїх силах, або хоча б раз не міняли ремінь газорозподільного механізму на кожному легковому автомобілі, краще це довірити професіоналам. Ми тільки даємо рекомендації, але не спонукаємо до дії. Все, що ви робите самі – робиться на свій страх і ризик.
Отже, запасайтеся необхідним інструментом (гайкові ключі від 10 до 17 мм, ріжкові і торцеві), викрутками, і саме головне – не забудьте купити ремінь ГРМ на Шевроле Авео.

- Зніміть повітряний фільтр, для чого треба відкрутити три болти його кріплення, а так само від'єднати патрубок повітропроводу від корпусу.
- Зніміть захист двигуна, якщо вона є на вашому автомобілі. Підклавши упор під днище, приподымите домкратом мотор, щоб можна було спокійно зняти праву подушку двигуна.
- Відкрутивши всі болти кріплення (від силового агрегату і від ланжерона), зніміть подушку двигуна. Так ви отримаєте доступ до всіх ременів і роликів мотора.

- Відкрутіть натяжительный ролик ременя приводу навісних агрегатів, для чого треба послабити натяг ключем на 14 або 15.

- Відкрутіть всі захисні кожухи ГРМ.
- Зніміть ремінь приводу навісних агрегатів зі шківа коленвала.
- Ключем на 17 відкрутіть болт кріплення шківа коленвала. Щоб це легко було зробити самому, потрібно ввімкнути четверту передачу і встановити ручник. Але при цьому автомобіль повинен стояти на колесах. Якщо ж праве переднє колесо вивішено і демонтовано (так зручніше міняти ремінь ГРМ), можна зафіксувати від проворота гальмівний диск, вставте в його вентиляційні отвори викрутку відповідного розміру.

- Виставляємо мітки на двигуні. Їх три: одна нижня на шестірні колінчастого (вона повинна дивитися вниз і перебувати чітко навпроти прорізи в кожусі), дві верхні – на шестернях розподільних валів.

- Верхні мітки повинні знаходитися строго навпроти один одного. Для виставлення міток, вкручуємо на місце болт кріплення шківа коленвала (краще – через товсту шайбу або гайку) і за цей болт проворачиваем коленвал. Якщо раптом нижня мітка розташована правильно, а верхні дивляться в різні сторони, зробіть коленвалом ще один оборот.

- Після виставлення міток, можна знімати старий ремінь ГРМ. Його натяжка здійснюється у момент установки помпи, з цього для знімання може знадобитися її прослабление.
- При установці нового ременя, правильно обійдіть всі ролики. Дуже важливо, щоб при цьому не збилися виставлені мітки, інакше доведеться виконувати заново.
- Після того, як ремінь буде встановлено, закрутіть на місце помпу, ніж натянете ремінь.
- Всі інші деталі встановіть на місце в порядку, зворотному зняттю
окремо Ще раз нагадаємо кілька основних важливих моментів. Перше і найголовніше – уважно стежте за мітками. Вони повинні бути чітко виставлені. Друге – обов'язково для першого разу запросіть когось на допомогу. Так роботи буде виконувати набагато простіше. І третє, якщо не впевнені – не ризикуйте! Неправильно виконана заміна обійдеться набагато дорожче, ніж послуги автосервісу.
Читайте також:
Що робити, щоб не гримів супорт на Шевроле Авео