Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна задніх втулок Емгранд ЕС7 переднього важеля

Найбільш часті поломки, які трапляються з нашими автомобілями, стосуються звичайно ж ходової частини. І причина тут не в тому, що це найбільш ненадійна система в машині, а в жахливій якості наших доріг. Взяти хоча б популярний китайський Емгранд ЕС7, в якому досить надійна і продумана ходова.

популярний китайський Емгранд ЕС7, в якому досить надійна і продумана ходова.

 

Якщо говорити про передній підвісці, то її основою є потужний важіль. Звичайно, сам важіль з ладу виходить рідко, але ось сайленблоки і кульова опора – видаткова частина, яка вимагає регулярного уваги. І якщо з кульовою опорою все зрозуміло, то сайленблоки – досить неприємна запчастину. Щоб його змінити, потрібно знімати важіль з автомобіля повністю. Але і з цим у багатьох проблем не виникає. Чого там – розкрутити гайку на пальці кульової, відкрутити два болта кріплення важеля – і все. А ось як выпрессовать старий і запресувати новий сайленблок, якщо у вас немає спеціального інструменту? На сервісах для цього існують пневматичні або гвинтові преса. Але більшість з нас в гаражі таких не мають. Так що, їхати на сервіс? Зовсім не обов'язково. Як поміняти сайлентблок Емгранд ЕС7 переднього важеля з використанням підручного інструменту, ви дізнаєтеся з цієї статті на прикладі заменый заднього.

Як поміняти сайлентблок Емгранд ЕС7 переднього важеля

 

Отже, важіль ви зняли. Що далі? Підберіть два шматка труби потрібного діаметра. Один – трохи більше, ніж сам сайлентблок, другий – трохи менше або такого ж діаметру, але щоб труба впиралася в сталевий корпус, а не в саму гумку. Далі виконуємо наступне:
 

  1. Встановлюємо важіль на велику трубу так, щоб у неї проходив сайлентблок при выпрессовке. Звичайно ж, встановлюємо так, щоб наполеглива виступ сайлентблока був знизу і потрапляв в отвір труби.

    Встановлюємо важіль на велику трубу

     
  2. Під інший край важеля вымащиваем опору, рівний по висоті труби. Це потрібно для того, щоб важіль стояв стійко і не вібрував при роботі.

    Під інший край важеля вымащиваем опору

     
  3. Наставляємо меншу трубу на металевий корпус сайленблока, і за допомогою важкого молотка або невеликого молота вибиваємо його з важеля. При підборі труби зверніть увагу, що її довжина повинна бути більша, ніж у сайлентблока.

    за допомогою важкого молотка або невеликого молота вибиваємо його з важеля

     
  4. Очищаємо поверхню отвори важеля від бруду та іржі, змащуємо отвір густим мастилом.
     
  5. Ставимо важіль на велику трубу зворотною стороною.
     
  6. Встановлюємо новий сайленблок упором вгору, і через наставку (можна використовувати старий сайлентблок) запрессовываем його важіль до упору.

    Встановлюємо новий сайленблок упором вгору,

     
  7. Аналогічно поступаємо з сайлентблоком другого важеля.
     
  8. Встановлюємо важелі на автомобіль.
     

Точно таким же способом запресовуються і передні сайлентблоки. До речі, при кожному знятті рячага для будь-яких ремонтних робіт рекомендуємо перевіряти роботу кульових опор. І як мінімум – забивати під пильник свіжу густе мастило. Цим ви продовжите термін служби або своєчасно виявите необхідність заміни. Палець шарніра повинен ходити туго.

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://youtu.be/KxpGjG1Gt9A

 

Читайте також:
Заміна масляного фільтра CVVT Емгранд ЕС7

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх втулок Емгранд ЕС7 переднього важеля"

Відгуки: 0




Сайлентблок для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.