Найбільш часті поломки, які трапляються з нашими автомобілями, стосуються звичайно ж ходової частини. І причина тут не в тому, що це найбільш ненадійна система в машині, а в жахливій якості наших доріг. Взяти хоча б популярний китайський Емгранд ЕС7, в якому досить надійна і продумана ходова.
Якщо говорити про передній підвісці, то її основою є потужний важіль. Звичайно, сам важіль з ладу виходить рідко, але ось сайленблоки і кульова опора – видаткова частина, яка вимагає регулярного уваги. І якщо з кульовою опорою все зрозуміло, то сайленблоки – досить неприємна запчастину. Щоб його змінити, потрібно знімати важіль з автомобіля повністю. Але і з цим у багатьох проблем не виникає. Чого там – розкрутити гайку на пальці кульової, відкрутити два болта кріплення важеля – і все. А ось як выпрессовать старий і запресувати новий сайленблок, якщо у вас немає спеціального інструменту? На сервісах для цього існують пневматичні або гвинтові преса. Але більшість з нас в гаражі таких не мають. Так що, їхати на сервіс? Зовсім не обов'язково. Як поміняти сайлентблок Емгранд ЕС7 переднього важеля з використанням підручного інструменту, ви дізнаєтеся з цієї статті на прикладі заменый заднього.
Отже, важіль ви зняли. Що далі? Підберіть два шматка труби потрібного діаметра. Один – трохи більше, ніж сам сайлентблок, другий – трохи менше або такого ж діаметру, але щоб труба впиралася в сталевий корпус, а не в саму гумку. Далі виконуємо наступне:
Точно таким же способом запресовуються і передні сайлентблоки. До речі, при кожному знятті рячага для будь-яких ремонтних робіт рекомендуємо перевіряти роботу кульових опор. І як мінімум – забивати під пильник свіжу густе мастило. Цим ви продовжите термін служби або своєчасно виявите необхідність заміни. Палець шарніра повинен ходити туго.
Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://youtu.be/KxpGjG1Gt9A
Читайте також:
Заміна масляного фільтра CVVT Емгранд ЕС7
Відгуки: 0