Емгранд ЕС7 знімаємо КПП коробку передач

Ця модель з'явилася порівняно недавно, але швидко здобула популярність з-за високого рівня комфорту, самобутнього і красивого дизайну, гарної оснащення і непоганої якості, як для китайських автомобілів. Джилі Емгранд ЕС7 по праву можна назвати флагманом цієї компанії, хоча в її модельному ряду є машини і класом вище.

Джилі Емгранд ЕС7 по праву можна назвати флагманом цієї компанії

 

Як і будь-який інший сучасний автомобіль, ця модель досить складна в ремонті. Особливо, коли мова йде про важливі вузлах і агрегатах. Але в наш час користуватися послугами сервісу досить накладно, і багато ремонти хотілося б вміти зробити самому. Наприклад, поміняти зчеплення. Для цього, звичайно ж, доведеться знімати КПП. І саме те, як знімається коробка передач Емгранд ЕС7 ми вам розповімо в цій статті.

коробка передач Емгранд ЕС7

 

Процес дуже трудомісткий і досить складний. Доведеться проробити багато операцій і запастися практично всім набором інструментів. Так, гайкові ключі різного типу (накидні, ріжкові, головки) знадобиться від 10 мм і вище, аж до ступичного і балонного. Викрутки, пасатижі, молотки, і так далі. Тому, приготуйте все і тільки тоді приступайте до роботи.
 

  1. Знімаємо облицювальну панель над решіткою радіатора.

    Знімаємо облицювальну панель над решіткою радіатора.

     
  2. Відкручуємо скобу кріплення акумулятора, і знімаємо його з автомобіля. Один з болтів кріплення скоби як раз і знаходиться під облицювальною панеллю.
     
  3. Знімаємо повітряний фільтр разом з корпусом і гофрованою трубою подачі повітря в дросельний вузол. Для цього потрібно відкрутити болти кріплення корпуса фільтра і послабити хомут труби на дросельному вузлі.
     
  4. Отстегиваем тросики перемикання передач від коробки.

    Отстегиваем троси перемикання передач від коробки.

     
  5. Відключаємо клему датчика швидкості.

    Відключаємо клему датчика швидкості.

     
  6. Відключаємо клему датчика заднього ходу.

    Відключаємо клему датчика заднього ходу

     
  7. Відкручуємо кріплення трубки циліндра зчеплення.

    Відкручуємо кріплення трубки циліндра зчеплення.

     
  8. Відключаємо датчик положення коленвала.

    Відкручуємо кріплення трубки циліндра зчеплення.

  9. Відкручуємо циліндр зчеплення і від'єднуємо його від вилки зчеплення.

    Відкручуємо циліндр зчеплення
     
  10. Відкручуємо верхні болти кріплення коробки до двигуну (по колу, все, до яких зможемо дотягнутися зверху).

    Відкручуємо верхні болти кріплення коробки до двигуна

     
  11. Знімаємо стартер. Не забуваємо відключити всі дроти підключення стартера. Болти кріплення знаходяться по одному зверху і знизу стартера.

    Знімаємо стартер

     
  12. Відкидаємо масовий провід від коробки передач.

    Відкидаємо масовий провід від коробки передач

     
  13. Знімаємо передню подушку КПП повністю. Потрібно відкрутити всі болти і демонтувати подушку, оскільки вона буде заважати нам надалі при знятті коробки.

    Знімаємо передню подушку КПП повністю

     
  14. Знімаємо верхню подушку коробки, яка знаходиться під акумулятором. Її так само потрібно зняти повністю. Частина болтів знімається тільки знизу на етапі зняття задньої подушки (див. пункт 22).

    Знімаємо верхню подушку коробки

     
  15. Відкручуємо ступичную гайку і послаблюємо болти кріплення колеса. Зробити це потрібно на обох передніх колесах (на правому відкручувати ступичную гайку не потрібно).
     
  16. Піднімаємо по черзі кожну сторону), і вымащиваем під автомобіль підпори (можна з товстого і потужного бруса).
     
  17. Знімаємо захист картера і пластиковий пильник з лівого боку.
     
  18. Знімаємо гальмівний супорт і підвішуємо його, щоб не заважав працювати, і не обірвалися гальмівні шланги.
     
  19. Зливаємо масло з двигуна. Як це зробити, ми вже описували статті.
     
  20. Відкручуємо два болта кріплення амортизатора до поворотного кулака і виводимо стійку із зачеплення. Робимо це тільки з лівого боку.
     
  21. Провертаючи поворотний кулак з маточиною в бік, виводимо з маточини ШРУС. Це робимо теж тільки з лівого боку автомобіля.
     
  22. Знімаємо з коробки приводні вали. Для цього через дерев'яну проставку б'ємо по внутрішнім ШРУЗам з боку диференціала. Лівий приводний вал таким чином знімаємо повністю, а правий залишається висіти на маточині.

    Знімаємо з коробки приводні вали

     
  23. Знімаємо задню подушку коробки, відкрутивши всі болти її кріплення, в тому числі і з підрамника. На цьому ж етапі остаточно знімається і середня подушка (див. пункт 13).
     
  24. Відкручуємо два нижніх болта кріплення коробки до двигуна.
     
  25. Сдергиваем коробку з двигуна. Робити це потрібно різкими ривками, допомагаючи собі невеликим ломиком або іншими поручными засобами.
     
  26. Після виконання ремонтних робіт, збірка проводиться в зворотному порядку.
     

Власне, це весь самий складний процес зняття коробки. Надалі ви виконуєте ті роботи по ремонту, які вам необхідні. Це може бути ремонт самої коробки (заміна валів, підшипників і так далі), заміна зчеплення, вилки зчеплення, вижимного підшипника або інші роботи. Так, після установки коробки і складання автомобіля не забудьте, що ви зливали масло! Його, звичайно ж, потрібно залити назад. А якщо вийшов ресурс – поміняти.

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://youtu.be/B-Q5i4D4NAk

 

Читайте також:

Заміна задніх втулок Емгранд ЕС7 переднього важеля

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Емгранд ЕС7 знімаємо КПП коробку передач"

Відгуки: 1


Rus

Зачем в 19 пункте указано слить масло с двигателя?




КПП для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.