Ця модель з'явилася порівняно недавно, але швидко здобула популярність з-за високого рівня комфорту, самобутнього і красивого дизайну, гарної оснащення і непоганої якості, як для китайських автомобілів. Джилі Емгранд ЕС7 по праву можна назвати флагманом цієї компанії, хоча в її модельному ряду є машини і класом вище.

Як і будь-який інший сучасний автомобіль, ця модель досить складна в ремонті. Особливо, коли мова йде про важливі вузлах і агрегатах. Але в наш час користуватися послугами сервісу досить накладно, і багато ремонти хотілося б вміти зробити самому. Наприклад, поміняти зчеплення. Для цього, звичайно ж, доведеться знімати КПП. І саме те, як знімається коробка передач Емгранд ЕС7 ми вам розповімо в цій статті.

Процес дуже трудомісткий і досить складний. Доведеться проробити багато операцій і запастися практично всім набором інструментів. Так, гайкові ключі різного типу (накидні, ріжкові, головки) знадобиться від 10 мм і вище, аж до ступичного і балонного. Викрутки, пасатижі, молотки, і так далі. Тому, приготуйте все і тільки тоді приступайте до роботи.
- Знімаємо облицювальну панель над решіткою радіатора.

- Відкручуємо скобу кріплення акумулятора, і знімаємо його з автомобіля. Один з болтів кріплення скоби як раз і знаходиться під облицювальною панеллю.
- Знімаємо повітряний фільтр разом з корпусом і гофрованою трубою подачі повітря в дросельний вузол. Для цього потрібно відкрутити болти кріплення корпуса фільтра і послабити хомут труби на дросельному вузлі.
- Отстегиваем тросики перемикання передач від коробки.

- Відключаємо клему датчика швидкості.

- Відключаємо клему датчика заднього ходу.

- Відкручуємо кріплення трубки циліндра зчеплення.

- Відключаємо датчик положення коленвала.

Відкручуємо циліндр зчеплення і від'єднуємо його від вилки зчеплення.

- Відкручуємо верхні болти кріплення коробки до двигуну (по колу, все, до яких зможемо дотягнутися зверху).

- Знімаємо стартер. Не забуваємо відключити всі дроти підключення стартера. Болти кріплення знаходяться по одному зверху і знизу стартера.

- Відкидаємо масовий провід від коробки передач.

- Знімаємо передню подушку КПП повністю. Потрібно відкрутити всі болти і демонтувати подушку, оскільки вона буде заважати нам надалі при знятті коробки.

- Знімаємо верхню подушку коробки, яка знаходиться під акумулятором. Її так само потрібно зняти повністю. Частина болтів знімається тільки знизу на етапі зняття задньої подушки (див. пункт 22).

- Відкручуємо ступичную гайку і послаблюємо болти кріплення колеса. Зробити це потрібно на обох передніх колесах (на правому відкручувати ступичную гайку не потрібно).
- Піднімаємо по черзі кожну сторону), і вымащиваем під автомобіль підпори (можна з товстого і потужного бруса).
- Знімаємо захист картера і пластиковий пильник з лівого боку.
- Знімаємо гальмівний супорт і підвішуємо його, щоб не заважав працювати, і не обірвалися гальмівні шланги.
- Зливаємо масло з двигуна. Як це зробити, ми вже описували статті.
- Відкручуємо два болта кріплення амортизатора до поворотного кулака і виводимо стійку із зачеплення. Робимо це тільки з лівого боку.
- Провертаючи поворотний кулак з маточиною в бік, виводимо з маточини ШРУС. Це робимо теж тільки з лівого боку автомобіля.
- Знімаємо з коробки приводні вали. Для цього через дерев'яну проставку б'ємо по внутрішнім ШРУЗам з боку диференціала. Лівий приводний вал таким чином знімаємо повністю, а правий залишається висіти на маточині.

- Знімаємо задню подушку коробки, відкрутивши всі болти її кріплення, в тому числі і з підрамника. На цьому ж етапі остаточно знімається і середня подушка (див. пункт 13).
- Відкручуємо два нижніх болта кріплення коробки до двигуна.
- Сдергиваем коробку з двигуна. Робити це потрібно різкими ривками, допомагаючи собі невеликим ломиком або іншими поручными засобами.
- Після виконання ремонтних робіт, збірка проводиться в зворотному порядку.
Власне, це весь самий складний процес зняття коробки. Надалі ви виконуєте ті роботи по ремонту, які вам необхідні. Це може бути ремонт самої коробки (заміна валів, підшипників і так далі), заміна зчеплення, вилки зчеплення, вижимного підшипника або інші роботи. Так, після установки коробки і складання автомобіля не забудьте, що ви зливали масло! Його, звичайно ж, потрібно залити назад. А якщо вийшов ресурс – поміняти.
Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://youtu.be/B-Q5i4D4NAk
Читайте також:
Заміна задніх втулок Емгранд ЕС7 переднього важеля