• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна ременя ГРМ Заз Форза А13

У бувалих автолюбителів заміна ременя ГРМ не викликає складнощів. Особливо, якщо мова йде про таких бюджетних автомобілях, як ЗАЗ Форза. Але У кожної машини є свої особливості. І якщо новачкам просто необхідно розібратися в деталях виконання такої роботи, то досвідченим водіям просто не зайвим буде дізнатися про ті підводні камені, які їх очікують.

мова йде про таких бюджетних автомобілях, як ЗАЗ Форза

 

Виробник рекомендує міняти ремінь ГРМ на ЗАЗ Форза один раз в 40 000 кілометрів. Цей термін слід витримувати, хоча по досвіду експлуатації він доглядає і набагато більше. Процес виконання заміни цілком стандартний, а порядок робіт виглядає наступним чином.

 Виробник рекомендує міняти ремінь ГРМ на ЗАЗ Форза один раз в 40 000

 

  1. Відпускаємо болти кріплення переднього правого колеса, і поддомкрачиваем автомобіль.
     
  2. Знімаємо колесо повністю.
     
  3. Демонтуємо бокові пластикову захист рухового відсіку.
     
  4. Відпускаємо два болта кріплення гідропідсилювача керма, як описано у цій статті.
     
  5. Поставивши автомобіль на передачу, відкручуємо болт кріплення шківа приводу навісного обладнання (генератора і гідропідсилювача).

    відкручуємо болт кріплення шківа приводу навісного обладнання

     
  6. Знімаємо шків, звільняємо його від ременів приводу і прибираємо в бік.
     
  7. На місце шківа закручуємо болт його кріплення (так легше буде виставити мітки).
     
  8. Відкручуємо два болта кріплення верхнього кожуха ГРМ і знімаємо його.

    Відкручуємо два болта кріплення верхнього кожуха ГРМ

     
  9. Відкручуємо два болта кріплення нижнього кожуха ГРМ.

    Відкручуємо два болта кріплення нижнього кожуха ГРМ

     
  10. Знімаємо автомобіль з передачі (ставимо важіль у нейтральне положення), і ключем проворачиваем маховик (через болт кріплення шківа привода генератора та ГУР) до суміщення нижньої мітки на шестірні колінчастого вала.

    проворачиваем маховик до суміщення нижньої мітки.

     
  11. Перевіряємо верхню мітку на шестерні розподільного валу. Якщо вона не збігається, проворачиваем маховик ще на один оборот.

    Перевіряємо верхню позначку на шківі розподільного валу

     
  12. Відкручуємо два болта кріплення ролика натяжителя. Можна просто послабити, щоб легко було зняти ремінь ГРМ.

    Відкручуємо два болта кріплення ролика натяжителя

     
  13. Знімаємо ремінь ГРМ, після чого можна відкрутити і зняти ролик натяжителя.
     
  14. Встановлюємо новий ролик в крайнє ліве положення (проти ходу автомобіля) і не затягуємо болти, щоб він міг вільно пересуватися по напрямних.
     
  15. Встановлюємо новий ремінь. При цьому, контролюємо, щоб обидві мітки збіглися.
     
  16. За допомогою великої викрутки, використовуючи її як важіль, натягуємо ролик і затискаємо болти його кріплення.

    За допомогою великої викрутки, використовуючи її як важіль, натягуємо ролик

     
  17. Встановлюємо обидві частини кожуха ГРМ (нижню, а потім – верхню) на місце.
     
  18. Встановлюємо шків приводу навісного обладнання, попередньо одягнувши на нього ремінь генератора., і затискаємо болт кріплення шківа.
     
  19. Встановлюємо зубчастий ГУР.
     
  20. Натягуємо ремінь ГУР, як описано у цій статті, і фіксуємо його двома болтами.
     
  21. За допомогою ключа, проворачиваем колінвал за болт кріплення шківа приводу навісного обладнання на два оберти, після чого знову перевіряємо збіг міток.
     
  22. Одягаємо бічну захист двигуна, ставимо на місце колесо.
     
  23. Опускаємо автомобіль, і здійснюємо затягування колісних болтів.
     

При натяжки ременя ГРМ важливо виконати її правильно – не послабити його, щоб при навантаженнях він не провернувся, і не перетягнути, щоб не призвести до його передчасного псування. Перевірити натяжку можна простим дідівським способом: візьміться за ремінь і спробуйте провернути його навколо своєї осі. Він повинен провертатися на кут близько 90 градусів.

Вся операція хоч і займе багато часу, але не особливо складна для виконання. Так само вона не вимагає застосування спеціального інструменту, використання підйомника, ями або естакади. Виконати її можна в звичайному гаражі і без сторонньої допомоги.

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://youtu.be/8GNMAIsFTa0

 

Читайте також:
Заміна амортизаторів задніх Форза А13

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГРМ Заз Форза А13"

Відгуки: 0




.