Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Авео сайлентблоки і шарові опори як зняти і замінити?

Шарова опора є одним з найбільш важливих вузлів підвіски будь-якого автомобіля.

сновним її призначенням є забезпечення безпечного повороту автомобіля під час руху. Тому її значення для будь-якого автомобіля пере оцінити дуже важко.

У цій статті ми хочемо розповісти, яким чином можна замінити шарову опору, а також сайлентблоки на автомобілі Шевроле Авео в домашніх умовах.

 замінити кульову опору, а також сайлентблоки на автомобілі Шевроле Авео в домашніх умовах.

  • Отже, ми придбали комплект нових втулок і шарових опор виробництва компанії CTR, а також прихопили невеликий шматок пластикової труби, діаметр якої збігається з діаметром сайлентблока.

ми придбали комплект нових втулок і кульових опор виробництва компанії CTR

  • Вона знадобиться нам для вибивання і запрессовывания сайлентблоків.
  • Для того, щоб виконати заміну втулок і шарових опор необхідно зняти і важіль.
  • Він кріпиться на трьох болтах. Але тут є один маленький нюанс.
  • Один з болтів його кріплення закручується в гайку, приварену всередині до підрамника.

Один з болтів його кріплення закручується в гайку, приварену всередині до підрамника.

  • Тому відкручувати його і закручувати потрібно відчутно, оскільки якщо різьба зірветься, то доведеться вирізати в підрамнику отвір і вставити нову гайку. А після цього знову встановлювати нову гайку і все заварювати назад. 
  • Отже, спочатку відкручуємо верхню гайку шарової опори.

Отже, спочатку відкручуємо верхню гайку кульової опори.

  • Робиться це за допомогою накидного ключа на 19.
  • Після цього, для того щоб вибити опору пропонуємо може бути декілька незвичайний варіант.
  • Встановлюємо край маточини з поворотним кулаком на будь-яку опору і потім з допомогою звичайного будівельного зубила вибиваємо опору вниз.

з допомогою звичайного будівельного зубила вибиваємо опору вниз.

  • Після цього відкручуємо ще два болта і витягуємо весь важіль.

Після цього відкручуємо ще два болта і витягуємо весь важіль.

  • Забираємо знятий важіль на стіл і проводимо ретельний візуальний огляд.

Забираємо знятий важіль на стіл і проводимо ретельний візуальний огляд.

  • В першу чергу звертаємо увагу на стан сайлентблоків, щоб визначитися з їх заміною.

В першу чергу звертаємо увагу на стан сайлентблоків, щоб визначитися з їх заміною.

  • У нашому випадку всі вони пройшли вже 40 тис. кілометрів, при чому не за найкращими дорогами.
  • Отже, затискаємо важіль в лещата.
  • Після цього беремо старий болт або іншу наставку і вибиваємо вийшли з ладу малі сайлентблоки важеля Шевроле Авео.

 беремо старий болт або іншу наставку і вибиваємо вийшли з ладу малі сайлентблоки важеля

  • Тепер, що стосується великого сайлентблока.
  • Якщо ви уважно подивитеся на важіль, то можна побачити, що з одного боку навколо цього сайлентблока на корпусі важеля є наваренное кільце або горбок.

з одного боку навколо цього сайлентблока на корпусі важеля є наваренное кільце або горбок.

  • Це дійсно зварювальний шов, а тому можна стверджувати, що при виконанні зварювальних робіт діаметр цього отвори для сайлентблока дещо зменшився за рахунок розширення металу при його нагріванні.
  • З іншого ж боку важеля такий наварки немає, отже, діаметр отвору тут повинен бути трохи більше.
  • Саме тому старий сайлентблок потрібно буде вибивати з боку меншого діаметра в бік більшого. Установка ж нового повинна проводиться в зворотному порядку.
  • Далі встановлюємо лещата по ширині нового сайлентблока.
  • Після цього зверху ставимо важіль, закріплюємо інший його кінець на вазі, а на сайлентблок встановлюємо шматок заготовленої раніше труби.

 на сайлентблок встановлюємо шматок заготовленої раніше труби.

  • Тепер вдаряємо молотком по цій трубі і таким способом вибиваємо сайлентблок.
  • Так, як посадочне місце сайлентблока виявилося занадто покрите іржею, то ми його гарненько " прочистили наждачним папером.
  • Після цього беремо звичайний будівельний силікон, тільки чорного кольору, і гарненько промазуємо це посадочне місце сайлентблока важеля автомобіля Шевроле Авео.

 гарненько промазуємо це посадочне місце сайлентблока важеля автомобіля Шевроле Авео.

  • Це запобіжить надалі появи тут іржі і крім того, буде виконувати роль герметика.
  • Промазуємо цим же силіконом і обойму самого сайлентблока.

Промазуємо цим же силіконом і обойму самого сайлентблока.

  • Тепер встановлюємо його на місце і забиваємо, поступово постукуючи по корпусу самого сайлентблока.

Тепер встановлюємо його на місце і забиваємо, поступово постукуючи по корпусу самого сайлентблока.

  • Ми рекомендуємо ставити тільки оригінальні сайлентблоки, що забезпечить тривалу експлуатацію.
  • Забиваємо сайлентблок до тих пір, поки він не вийде з іншого боку приблизно на таку відстань, як і зверху.
  • Малий сайлентблок автомобіля Шевроле Авео запресовується гранично просто.
  • Спочатку обробляємо його посадочне місце також силіконом.
  • Після цього, розводимо широко лещата, вставляємо туди важіль, а також в отвір сам сайлентблок.
  • І тепер просто починаємо затискати лещата.

І тепер просто починаємо затискати лещата.

  • Як тільки втулка сайлентблока починає впиратися в лещата, беремо звичайну голівку з набору ключів.

Як тільки втулка сайлентблока починає впиратися в лещата, беремо звичайну голівку з набору ключів.

  • Наставляємо її з іншого боку на отвір у важелі, знову затискаємо і запрессовываем таким способом сайлентблок до кінця. Тепер відкручуємо і шарову опору. 

Тепер відкручуємо і кульову опору.

  • Вона кріпиться двома гайками на 19. При цьому потрібно розуміти, що болти встановлюються головкою вгору, а гайкою вниз навмисно. Справа в тому, що якщо ви будете робити заміну шарової на автомобілі і не зможете відкрутити гайку, то знизу її можна буде нагріти або зрізати болгаркою, в крайньому разі. Зверху це робити було б набагато важче. Та й сам болт легше вибити знизу-вгору, а не навпаки.
  • Витягуємо стару шарову опору.

Витягуємо стару кульову опору.

  • А на її місце встановлюємо нову.
  • Після цього встановлюємо важіль на місце.
  • При цьому варто пам'ятати, що передній болт поперечного сайлентблока закручується остаточно вже тоді, коли важіль повністю встановлений, все зібрано і автомобіль коштує вже на колесі.

Після цього встановлюємо важіль на місце.

  • Робиться це з тією метою, щоб сайлентблок затягнути саме під навантаженням автомобіля.
  • Але затягувати його, як уже говорилося, потрібно з почуттям.
  • Поділимося ще одним невеликим секретом. Коли закручуємо гайку на кульовій опорі, то палець її провертається. Щоб цього уникнути, робимо наступне.
  • Під кульову встановлюємо підставляємо будь-яку підставку і потім опускаємо трохи домкрат, щоб автомобіль головкою пальця кульового уперся в цю підставку.

Під кульову встановлюємо підставляємо будь-яку підставку і потім опускаємо трохи домкрат

  • Тепер можна спокійно затягувати гайку кульової автомобіля Шевроле Авео.
  • Ну і на цьому все, заміну втулок кульової ми успішно зробили. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Авео сайлентблоки і шарові опори як зняти і замінити?"

Відгуки: 1


константин

класс мне понравилось




Шарова опора для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Сайлентблок для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ричаг для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гайка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ступиця для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кулак для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Болти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Палець для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.