Шарова опора є одним з найбільш важливих вузлів підвіски будь-якого автомобіля.
сновним її призначенням є забезпечення безпечного повороту автомобіля під час руху. Тому її значення для будь-якого автомобіля пере оцінити дуже важко.
У цій статті ми хочемо розповісти, яким чином можна замінити шарову опору, а також сайлентблоки на автомобілі Шевроле Авео в домашніх умовах.

- Отже, ми придбали комплект нових втулок і шарових опор виробництва компанії CTR, а також прихопили невеликий шматок пластикової труби, діаметр якої збігається з діаметром сайлентблока.

- Вона знадобиться нам для вибивання і запрессовывания сайлентблоків.
- Для того, щоб виконати заміну втулок і шарових опор необхідно зняти і важіль.
- Він кріпиться на трьох болтах. Але тут є один маленький нюанс.
- Один з болтів його кріплення закручується в гайку, приварену всередині до підрамника.

- Тому відкручувати його і закручувати потрібно відчутно, оскільки якщо різьба зірветься, то доведеться вирізати в підрамнику отвір і вставити нову гайку. А після цього знову встановлювати нову гайку і все заварювати назад.
- Отже, спочатку відкручуємо верхню гайку шарової опори.

- Робиться це за допомогою накидного ключа на 19.
- Після цього, для того щоб вибити опору пропонуємо може бути декілька незвичайний варіант.
- Встановлюємо край маточини з поворотним кулаком на будь-яку опору і потім з допомогою звичайного будівельного зубила вибиваємо опору вниз.

- Після цього відкручуємо ще два болта і витягуємо весь важіль.

- Забираємо знятий важіль на стіл і проводимо ретельний візуальний огляд.

- В першу чергу звертаємо увагу на стан сайлентблоків, щоб визначитися з їх заміною.

- У нашому випадку всі вони пройшли вже 40 тис. кілометрів, при чому не за найкращими дорогами.
- Отже, затискаємо важіль в лещата.
- Після цього беремо старий болт або іншу наставку і вибиваємо вийшли з ладу малі сайлентблоки важеля Шевроле Авео.

- Тепер, що стосується великого сайлентблока.
- Якщо ви уважно подивитеся на важіль, то можна побачити, що з одного боку навколо цього сайлентблока на корпусі важеля є наваренное кільце або горбок.

- Це дійсно зварювальний шов, а тому можна стверджувати, що при виконанні зварювальних робіт діаметр цього отвори для сайлентблока дещо зменшився за рахунок розширення металу при його нагріванні.
- З іншого ж боку важеля такий наварки немає, отже, діаметр отвору тут повинен бути трохи більше.
- Саме тому старий сайлентблок потрібно буде вибивати з боку меншого діаметра в бік більшого. Установка ж нового повинна проводиться в зворотному порядку.
- Далі встановлюємо лещата по ширині нового сайлентблока.
- Після цього зверху ставимо важіль, закріплюємо інший його кінець на вазі, а на сайлентблок встановлюємо шматок заготовленої раніше труби.

- Тепер вдаряємо молотком по цій трубі і таким способом вибиваємо сайлентблок.
- Так, як посадочне місце сайлентблока виявилося занадто покрите іржею, то ми його гарненько " прочистили наждачним папером.
- Після цього беремо звичайний будівельний силікон, тільки чорного кольору, і гарненько промазуємо це посадочне місце сайлентблока важеля автомобіля Шевроле Авео.

- Це запобіжить надалі появи тут іржі і крім того, буде виконувати роль герметика.
- Промазуємо цим же силіконом і обойму самого сайлентблока.

- Тепер встановлюємо його на місце і забиваємо, поступово постукуючи по корпусу самого сайлентблока.

- Ми рекомендуємо ставити тільки оригінальні сайлентблоки, що забезпечить тривалу експлуатацію.
- Забиваємо сайлентблок до тих пір, поки він не вийде з іншого боку приблизно на таку відстань, як і зверху.
- Малий сайлентблок автомобіля Шевроле Авео запресовується гранично просто.
- Спочатку обробляємо його посадочне місце також силіконом.
- Після цього, розводимо широко лещата, вставляємо туди важіль, а також в отвір сам сайлентблок.
- І тепер просто починаємо затискати лещата.

- Як тільки втулка сайлентблока починає впиратися в лещата, беремо звичайну голівку з набору ключів.

- Наставляємо її з іншого боку на отвір у важелі, знову затискаємо і запрессовываем таким способом сайлентблок до кінця. Тепер відкручуємо і шарову опору.

- Вона кріпиться двома гайками на 19. При цьому потрібно розуміти, що болти встановлюються головкою вгору, а гайкою вниз навмисно. Справа в тому, що якщо ви будете робити заміну шарової на автомобілі і не зможете відкрутити гайку, то знизу її можна буде нагріти або зрізати болгаркою, в крайньому разі. Зверху це робити було б набагато важче. Та й сам болт легше вибити знизу-вгору, а не навпаки.
- Витягуємо стару шарову опору.

- А на її місце встановлюємо нову.
- Після цього встановлюємо важіль на місце.
- При цьому варто пам'ятати, що передній болт поперечного сайлентблока закручується остаточно вже тоді, коли важіль повністю встановлений, все зібрано і автомобіль коштує вже на колесі.

- Робиться це з тією метою, щоб сайлентблок затягнути саме під навантаженням автомобіля.
- Але затягувати його, як уже говорилося, потрібно з почуттям.
- Поділимося ще одним невеликим секретом. Коли закручуємо гайку на кульовій опорі, то палець її провертається. Щоб цього уникнути, робимо наступне.
- Під кульову встановлюємо підставляємо будь-яку підставку і потім опускаємо трохи домкрат, щоб автомобіль головкою пальця кульового уперся в цю підставку.

- Тепер можна спокійно затягувати гайку кульової автомобіля Шевроле Авео.
- Ну і на цьому все, заміну втулок кульової ми успішно зробили.