Система відпрацьованих газів будь-якого автомобіля випускає гази при роботі двигуна.
Але, так як вони при виході створюють досить голосний звук, був придуманий спеціальний механізм – глушник. Однією з складових частин цього пристрою є невеликий гофрований шланг.
У цій статті ми розповімо, як виявити несправність і замінити гофрований шланг глушника автомобіля Шевроле Авео в домашніх умовах.

- Перш за все, для того, щоб визначити, в якому саме місці прогорів глушник, потрібно взяти звичайну ганчірку і заткнути нею вихлопну трубу ззаду автомобіля.

- Не забудьте тільки по закінченню ремонту витягти її звідти.
- Після цього беремо звичайну господарську сикавку, наповнену мильним розчином.
- Заводимо двигун і опускаємося в оглядову яму.
- Там опрыскиваем весь глушник і дивимося, де з'являються при цьому бульбашки.
- У нашому випадку ми бачимо, що такі бульбашки з'явилися на гофрованому шлангу глушника автомобіля Шевроле Авео.

- Перш ніж відправлятися в магазин за покупкою нової гофри, потрібно виміряти його довжину. В даному випадку, на автомобілі Шевроле Авео вона становить 20 см (від одного до другого зварного шва).

- Тут же відразу вимірюємо і діаметр труби глушника (у даному випадку він становить 50 мм).

- Таким чином, нам потрібно гофра розміром 200х50 мм
- При цьому потрібно знати, що гофри бувають двошарові і тришарові. Різниця в ціні у них незначна, але зате тришарова набагато надійніше і термін служби її значно більше.
- Отже, придбали нову гофру і перевірили її розміри для контролю.

- Зрізаємо болгаркою стару гофру, затискаємо в лещата і розрізаємо верхній шар уздовж.
- Як виявилося, на виробі просто з'явилася тріщина по всьому діаметру.

- Через неї і відбувався витік вихлопних газів, а також глушник видавав специфічне звучання.
- Перш ніж починати приварювати нову гофру, потрібно відключити акумуляторну батарею.
- В даному випадку на ній є швидкознімні клеми, які знімаються одним клацанням.

- Крім того, в обов'язковому порядку потрібно одягнути на ноги гумові чоботи.

- Це робиться в цілях безпеки, щоб уникнути ураження електричним струмом, а також, щоб не загорілася будь-яка інша взуття від іскри.
- Хочеться звернути вашу увагу на те, що при видаленні старої гофри ми залишили зварювальні шви на трубі глушника.

- Це робиться спеціально для того, щоб при новій зварюванні не пропалити трубу.
- Отже, встановлюємо гофру на своє місце.

- Вона підходить, як бачите, ідеально.
- Тож, не знімаючи глушника, прямо на автомобілі приступаємо до привариванию за допомогою звичайної зварювання, використовуючи при цьому електрод 3.
- Витративши буквально 30 хвилин, ми приварили гофру до трубі глушника.

- Тепер заводимо двигун і перевіряємо на наявність сторонніх звуків від вихлопу відпрацьованих газів.
- Таким нехитрим способом ми замінили гофру на автомобілі Шевроле Авео без зняття самого глушника.