• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна гофри глушителя Шевроле Авео Т250

Система відпрацьованих газів будь-якого автомобіля випускає гази при роботі двигуна.

Але, так як вони при виході створюють досить голосний звук, був придуманий спеціальний механізм – глушник. Однією з складових частин цього пристрою є невеликий гофрований шланг.

У цій статті ми розповімо, як виявити несправність і замінити гофрований шланг глушника автомобіля Шевроле Авео в домашніх умовах.

ыявить несправність і замінити гофрований шланг глушника

  • Перш за все, для того, щоб визначити, в якому саме місці прогорів глушник, потрібно взяти звичайну ганчірку і заткнути нею вихлопну трубу ззаду автомобіля.

потрібно взяти звичайну ганчірку і заткнути нею вихлопну трубу ззаду автомобіля.

  • Не забудьте тільки по закінченню ремонту витягти її звідти.
  • Після цього беремо звичайну господарську сикавку, наповнену мильним розчином.
  • Заводимо двигун і опускаємося в оглядову яму.
  • Там опрыскиваем весь глушник і дивимося, де з'являються при цьому бульбашки.
  • У нашому випадку ми бачимо, що такі бульбашки з'явилися на гофрованому шлангу глушника автомобіля Шевроле Авео.

Там опрыскиваем весь глушник і дивимося, де з'являються при цьому бульбашки.

  • Перш ніж відправлятися в магазин за покупкою нової гофри, потрібно виміряти його довжину. В даному випадку, на автомобілі Шевроле Авео вона становить 20 см (від одного до другого зварного шва).

Перш ніж відправлятися в магазин за покупкою нової гофри, потрібно виміряти його довжину.

  • Тут же відразу вимірюємо і діаметр труби глушника (у даному випадку він становить 50 мм).

одразу вимірюємо і діаметр труби глушника (у даному випадку він становить 50 мм).

  • Таким чином, нам потрібно гофра розміром 200х50 мм
  • При цьому потрібно знати, що гофри бувають двошарові і тришарові. Різниця в ціні у них незначна, але зате тришарова набагато надійніше і термін служби її значно більше.
  • Отже, придбали нову гофру і перевірили її розміри для контролю.

Отже, придбали нову гофру і перевірили її розміри для контролю.

  • Зрізаємо болгаркою стару гофру, затискаємо в лещата і розрізаємо верхній шар уздовж.
  • Як виявилося, на виробі просто з'явилася тріщина по всьому діаметру.

Як виявилося, на виробі просто з'явилася тріщина по всьому діаметру.

  • Через неї і відбувався витік вихлопних газів, а також глушник видавав специфічне звучання.
  • Перш ніж починати приварювати нову гофру, потрібно відключити акумуляторну батарею.
  • В даному випадку на ній є швидкознімні клеми, які знімаються одним клацанням.

В даному випадку на ній є швидкознімні клеми, які знімаються одним клацанням.

  • Крім того, в обов'язковому порядку потрібно одягнути на ноги гумові чоботи.

Крім того, в обов'язковому порядку потрібно одягнути на ноги гумові чоботи.

  • Це робиться в цілях безпеки, щоб уникнути ураження електричним струмом, а також, щоб не загорілася будь-яка інша взуття від іскри.
  • Хочеться звернути вашу увагу на те, що при видаленні старої гофри ми залишили зварювальні шви на трубі глушника.

Хочеться звернути вашу увагу на те, що при видаленні старої гофри ми залишили зварювальні шви на трубі глушника.

  • Це робиться спеціально для того, щоб при новій зварюванні не пропалити трубу.
  • Отже, встановлюємо гофру на своє місце.

Отже, встановлюємо гофру на своє місце.

  • Вона підходить, як бачите, ідеально.
  • Тож, не знімаючи глушника, прямо на автомобілі приступаємо до привариванию за допомогою звичайної зварювання, використовуючи при цьому електрод 3.
  • Витративши буквально 30 хвилин, ми приварили гофру до трубі глушника.

Витративши буквально 30 хвилин, ми приварили гофру до трубі глушника.

  • Тепер заводимо двигун і перевіряємо на наявність сторонніх звуків від вихлопу відпрацьованих газів.
  • Таким нехитрим способом ми замінили гофру на автомобілі Шевроле Авео без зняття самого глушника.  
 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна гофри глушителя Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




.