Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна Шруса Шевроле Авео

Шрус або шарнір рівних кутових швидкостей є дуже важливим вузлом будь-якого автомобіля.

Його основним призначенням є передача крутного моменту при невеликих кутах повороту, не перевищують 70 градусів відносно осі. В народі такий пристрій називають, як «граната».

Як правильно замінити Шрус в домашніх умовах на автомобілі Шевроле Авео.

як правильно замінити Шрус в домашніх умовах на автомобілі Шевроле Авео.

  • Зазвичай, коли граната виходить з ладу, то це завжди чутно, оскільки при поворотах колеса під час руху створюється характерний хрускіт. Це говорить про те, що там вже багато піску і бруду.
  • Отже, для початку відпускаємо болти переднього колеса і відвертаємо гайку передньої маточини.
  • Для цього вивернемо трохи кермо вліво і з допомогою довгого воротка і головки на 30 зриваємо, а потім і відкручуємо саму гайку.

 допомогою довгого воротка і головки на 30 зриваємо, а потім і відкручуємо саму гайку.

  • Тепер знімаємо колесо повністю.
  • І далі бачимо, що пильовик на Шрусе дійсно порваний і крім того, сам пристрій зовсім розбовтане.

пильовик на Шрусе дійсно порваний і крім того, сам пристрій зовсім розбовтане.

  • Для більш зручного доступу до гранаті нам знадобитися зняти супорт.
  • З цією метою викруткою великий розводимо гальмівні колодки і потім відкручуємо два болта, на яких кріпиться цей вузол автомобіля Шевроле Авео.

 розводимо гальмівні колодки і потім відкручуємо два болта, на яких кріпиться цей вузол автомобіля Шевроле Авео.

  • Тепер зачищаємо від пилу і бруду гайку кульової опори.
  • Змащуємо її трохи проникаючої мастилом.
  • Потім за допомогою ключа на 19 відвертаємо цю гайку.

Потім за допомогою ключа на 19 відвертаємо цю гайку.

Для зручності також знімаємо і гальмівний диск.

  • Тепер з допомогою лома або довгою монтажки відводимо важіль кульової вниз і виводимо його із зачеплення з самою кульовою.

відводимо важіль кульової вниз і виводимо його із зачеплення з самою кульовою. 7

  • І тепер нам вже нічого не заважає, тому знімаємо сам Шрус.

І тепер нам вже нічого не заважає, тому знімаємо сам Шрус.

  • Далі з допомогою пасатижів разжимаем стопорне кільце і збиваємо за допомогою молотка сепаратор.

разжимаем стопорне кільце і збиваємо за допомогою молотка сепаратор.

  • Пропонуємо подивитися більш великий варіант самого стопорного кільця і сепаратора

Пропонуємо подивитися більш великий варіант самого стопорного кільця і сепаратора

  • Це робиться для того, щоб мати уявлення, де саме знаходиться стопорне кільце, яке треба розтиснути пасатижами, щоб потім сепаратор можна було збити з півосі.
  • Після цього ретельно протираємо саму піввісь від старого мастила і бруду.
  • Тепер беремо новий Шрус

Тепер беремо новий Шрус

  • А також змазку, яка йде з гранатою в комплекті

А також змазку, яка йде з гранатою в комплекті

  • Відрізаємо куточок пакета і набиваємо цієї мастилом новий Шрус.

Відрізаємо куточок пакета і набиваємо цієї мастилом новий Шрус.

  • При цьому, жаліти мастила не варто.
  • Потрібно набивати повністю весь корпус. В пильник ніякої мастила не ложем.
  • Тепер одягаємо на піввісь пильовик і затискаємо замок його хомута.

Тепер одягаємо на піввісь пильовик і затискаємо замок його хомута.

  • Після цього, встановлюємо на місце і саму гранату з мастилом.

Після цього, встановлюємо на місце і саму гранату зі змазкою.

  • Для цього спочатку потрапляємо на шліци, а потім за допомогою спеціальної наставки (у нас мідна) підбиваємо Шрус на своє місце.

 з допомогою спеціальної наставки (у нас мідна) підбиваємо Шрус на своє місце.

  • Про те, що він став на місце буде сигналізувати характерне клацання.
  • Тепер одягаємо і затискаємо другий хомут на пильовик.

Тепер одягаємо і затискаємо другий хомут на пильовик.

  • Після цього, тієї ж мастилом, що йшла в комплекті зі Шрусом змащуємо його шлицевую частина.

Після цього, тієї ж мастилом, що йшла в комплекті зі Шрусом змащуємо його шлицевую частина.

  • Далі заводимо гранату назад в кулак.

Далі заводимо гранату назад у маточину.

  • За цим знову віджимаємо важіль, ставимо його на місце в зачеплення з кульової та закручуємо назад гайку її кріплення.

віджимаємо важіль, ставимо його на місце в зачеплення з кульової та закручуємо назад гайку її кріплення.

Тепер ставимо шайбу і закручуємо гайку маточини Шевроле Авео.

  • Слідом за нею встановлюємо на місце гальмівний диск.
  • Тепер, вийнявши гальмівні колодки, встановлюємо на місце супорт.

Тепер, вийнявши гальмівні колодки, встановлюємо на місце супорт.

  • При цьому один нижній болт його відкручуємо, закидаємо сам супорт вгору і встановлюємо на своє місце гальмівні колодки.

 закидаємо сам супорт вгору і встановлюємо на своє місце гальмівні

  • Опускаємо на місце супорт і закручуємо другий болт.
  • Тепер встановлюємо на місце колесо і опускаємо домкрат.
  • після цього, під вагою автомобіля затягуємо до кінця гайку маточини.

І після цього, під вагою автомобіля затягуємо до кінця гайку маточини.

  • Крім того, і обтягуємо всі гайки кріплення колеса.
  • На цьому заміна Шруса на автомобілі Шевроле Авео вважається закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна Шруса Шевроле Авео"

Відгуки: 0




Шрус для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Болти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гайка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Супорт для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колодки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шарова опора для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Диски тормозні для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ричаг для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Сепаратор для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.