• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна датчика распредвала (холу) ЗАЗ Форза. Діагностика і перевірка.

Система управління бензиновим двигуном автомобіля забезпечує процес вприскування палива і його запалювання.

Однак, для того, щоб забезпечувати таке управління їй потрібна інформація про кутовому положенні ГРМ в певний період часу щодо коленвала автомобіля.

Саме таку інформацію їй і забезпечує датчик положення розподільного валу (ДПРВ).

його Робота грунтується на ефекті Холу, тому неофіційна назва цього пристрою – датчик Холла.

Як правильно в домашніх умовах замінити, діагностувати і перевіряти датчик распредвала на ЗАЗ Форза

У цій статті ми хочемо розповісти, як правильно самому замінити датчик распредвала (холу), а також подальшу його діагностику і перевірку на автомобілі ЗАЗ Форза.

як правильно самому замінити датчик распредвала (холу), а також подальшу його діагностику і перевірку на автомобілі ЗАЗ Форза.

  • Перш за все, потрібно відзначити, що сам датчик не тільки передає інформацію в систему управління роботою двигуна автомобіля.
  • Його несправність не дозволить запустити двигун і виконувати рух. Саме тому варто уважно стежити за витратою палива у вашому автомобілі, тому, що його збільшення може свідчити про несправність датчика.
  • Крім того, причиною такої несправності може бути і підвищення температури самого двигуна.
  • Ще одним сигналом про неналежній роботі датчика може бути поява на панелі керування автомобілем написів Р 0340, 0341, 0342 або 0343.

поява на панелі керування автомобілем написів Р 0340, 0341, 0342 або 0343.

  • В цьому випадку вкрай необхідно перевірити роботу ДПРВ вашого автомобіля.
  • При цьому, варто пам'ятати, що не всі методи і способи перевірки підходять до кожного такого датчику. Це залежить від виробника, оскільки у кожного з них свої характеристики датчика.
  • В даному випадку, ми будемо перевіряти датчик фірми Bosch типу F01R 00B 003.

В даному випадку, ми будемо перевіряти датчик фірми Bosch типу F01R 00B 003.

  • Отже, перш за все, знімаємо клему акумулятора, щоб від'єднати жгут проводів і позбутися можливого напруги в них.

Отже, перш за все, знімаємо клему акумулятора,

  • Тепер натискаємо на фіксатор самого ДПРВ і знімаємо колодку проводів.

Тепер натискаємо на фіксатор самого ДПРВ і знімаємо колодку проводів.

  • Робиться це для того, щоб оглянути її на предмет виявлення, іржі, пошкоджень, води або обриву проводів.

оглянути її на предмет виявлення, іржі, пошкоджень, води або обриву проводів.

  • Тепер беремо вольтметр, під'єднуємо назад клему на акумулятор, включаємо запалювання і перевіряємо напруга між кожним з контактів колодки і масою автомобіля ЗАЗ Форза.

перевіряємо напруга між кожним з контактів колодки і масою автомобіля ЗАЗ Форза.

  • При цьому, потрібно пам'ятати, що за електротехнічним даними цього автомобіля на першому контакті прилад повинен показувати 0-0,5 V, на другому – 11-11,5 V і на третьому 12V.
  • Також у межах 12V повинно бути напруга між першим і третім контактами.
  • Після цього, якщо всі показники в межах норми, відкручуємо сам датчик.

Після цього, якщо всі показники в межах норми, відкручуємо сам датчик.

  • Він кріпиться за допомогою тільки одного болта на 8.
  • обережно Витягуємо датчик зі свого гнізда.

обережно Витягуємо датчик зі свого гнізда.

  • Тепер знову знімаємо клему акумулятора і від'єднуємо джгут проводів.
  • Першу і другу фішку датчика протикаємо голками і підключає одночасно наш тестер.

Першу і другу фішку датчика протикаємо голками і підключає одночасно наш тестер.

  • Тепер вздовж корпусу приладу проводимо будь-який металевий предмет.
  • При цьому, коли цей предмет наближається до приладу, його напруга різко падає і може досягти 0. Коли ж видаляємо предмет – все відбувається навпаки: напруга збільшується до 11,5 V.

Коли ж видаляємо предмет – все відбувається навпаки: напруга збільшується до 11,5 V.

  • Якщо ж нічого цього не відбувається і показання приладу не змінюється, значить ДПРВ вийшов з ладу і його необхідно замінити. Установка здійснюється в зворотному порядку до зняття.
  • Крім того, потрібно мати на увазі, що на роботу самого датчика впливає й величина зазору між ним і обертовим зубчастим диском. Зазвичай цей зазор повинен бути в межах 0,5-1,2 мм.

Зазвичай цей зазор повинен бути в межах 0,5-1,2 мм.

  • Його перевищення або зменшення може також бути причиною несправності датчика.
  • Також, якщо у високовольтної частини автомобіля вашого автомобіля ЗАЗ Форза з'являться якісь несправності, то вони також можуть негативно впливати на роботу ДПРВ у вигляді перешкод.

 з'являться якісь несправності, то вони також можуть негативно впливати на роботу ДПРВ у вигляді перешкод.

  • Крім того, якщо шестерня розподільного валу двигуна встановлена неправильно (невірна запресовування або установка), то під час її обертання виникає биття.
  • Таке биття також може істотно вплинути на роботу датчика.

Таке биття також може істотно вплинути на роботу датчика.

  • Таким чином, ми спробували розповісти, як можна перевірити і при необхідності замінити своїми руками датчик положення розподільного валу автомобіля ЗАЗ Форза.   
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна датчика распредвала (холу) ЗАЗ Форза. Діагностика і перевірка."

Відгуки: 0




.