• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Форза заміна сайлентблоків задньої балки

Сайлентблок або резинометаллический шарнір забезпечує з'єднання окремих деталей підвіски автомобіля.

Крім того, за рахунок своєї пружною гумовою або поліуретановою вставки ці шарніри гасять всі ті коливання, які надходять від усіх цих вузлів і деталей підвіски.

У зв'язку з цим стає очевидним, що від стану цих шарнірів, від своєчасної їх заміни на якісні та цілі, залежить безпека руху на автомобілі, а також наш з вами комфорт їзди в салоні автомашини.

Міняємо сайлентблоки Zaz Forza

У цій статті ми хочемо розповісти, як можна самому у себе в гаражі поміняти сайлентблоки задньої балки автомобіля ЗАЗ Форза А13.

  • Одразу хочемо зауважити, що зробити такий ремонт по заміні сайлентблоков задньої балки автомобіля штука непроста.
  • Насамперед тому, що такі шарніри дуже погано вибиваються і багато хто не знають, як правильно це зробити.
  • У зв'язку з цим ми вирішили поділитися своїм досвідом і тому придбали новий сайлентблок, заодно продемонструємо і вже витягнений.

 придбали новий сайлентблок, заодно продемонструємо і вже витягнений.

  • Отже, для того, щоб вибити старий сайлентблок, ми загнали ударну викрутку між шарніром і обоймою на балці.

ми загнали ударну викрутку між шарніром і обоймою на балці.

  • Буквально через 5-10 хвилин сайлентблок був витягнутий.
  • Балка при цьому залишилася на місці, просто автомобіль піднятий на підйомнику.
  • ми будемо Міняти сайлентблоки на вироби виробництва Німеччини компанії SWAG. Це надійні і якісні петлі.

ми будемо Міняти сайлентблоки на вироби виробництва Німеччини компанії SWAG.

  • Для зручності запрессовывания нових втулок ми выточили в знайомого токаря оправу під нього. Для цього віддали токарю для зразка сам сайлентблок і тепер він просто стає в цю оправу.

ми выточили в знайомого токаря оправу під нього

  • Після цього выточили також і болт довгий, а також спеціальну правку, яка одягається на сам сайлентблок зверху.

выточили також і болт довгий, а також спеціальну правку, яка одягається на сам сайлентблок зверху.

  • Отже, змащуємо для м'якості посадки мильним розчином втулку балки ЗАЗ Форза.

Отже, змащуємо для м'якості посадки мильним розчином втулку балки ЗАЗ Форза.

  • Тепер збираємо наступну конструкцію:
  • виточену оправу сайлентблока вставляємо довгий болт,
  • на нього одягаємо сам сайлентблок,
  • вставляємо болт під втулку на балці і з зворотного боку одягаємо на нього правку,
  • на неї одягаємо також виточену шайбу і все це закручуємо гайкою.

Тепер збираємо наступну конструкцію:

  • Далі одним ключем утримуємо болт від провертання, а іншим затягуємо гайку.

Тепер одним ключем утримуємо болт від провертання, а іншим затягуємо гайку.

  • Сайлентблок при цьому поступово запресовується у втулку балки.
  • Затягуємо гайку до тих пір, поки не залишиться заздалегідь виміряний, до ремонту, зазор між балкою і конусом.

Затягуємо гайку до тих пір, поки не залишиться заздалегідь виміряний, до ремонту, зазор

  • Крім того, дивимося на протилежній стороні скільки з іншого боку балки ЗАЗ Форза повинен виступати шарнір.

дивимося на протилежній стороні скільки з іншого боку балки ЗАЗ Форза повинен виступати шарнір.

  • варто відзначити, що для установки нашої конструкції тут трохи заважає кронштейн трубки.

для установки нашої конструкції тут трохи заважає кронштейн трубки.

  • Він не дає нормально встановити оправу сайлентблока. Але це усувається дуже просто: відгинаємо його трохи в протилежну сторону. А по завершенню установки можна відігнути в початкове положення. Точно так само і з іншого боку балки.
  • Таким чином в результаті невеликих зусиль сайлентблок запресований на місце, причому зберігає абсолютно цілу форму.

 сайлентблок запресований на місце, причому зберігає абсолютно цілу форму.

  • Тепер перебираємося на протилежний бік.
  • Беремо довгу монтировку спочатку і заклиниваем балку з таким розрахунком, щоб дещо зменшити її вібрацію.
  • Тепер беремо наставку, наставляємо її на край сайлентблока і молотком трохи загинаємо край його втулки автомобіля ЗАЗ Форза.

трохи загинаємо край його втулки автомобіля ЗАЗ Форза.

  • При цьому між втулками балки і сайлентблока утворилася щілина.

При цьому між втулками балки і сайлентблока утворилася щілина.

  • Тепер туди вставляємо ударну викрутку та поступово заганяємо її всередину до тих пір, поки сайлентблок сам не вийде повністю з втулки балки.

Тепер туди вставляємо ударну викрутку

  • В даному випадку, добре б мати помічника, який би за монтировку докладав додаткові зусилля, щоб максимально утримувати при выпрессовке балку, зменшуючи тим самим її вібрацію.
  • Ми витрачаємо на всю цю процедуру буквально 5, максимум 10 хвилин.
  • Сподіваємося, що наші поради багато в чому допоможуть вам без особливих зусиль і неординарних метолов замінити сайлентблоки на задній балці автомобіля ЗАЗ Форза.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Форза заміна сайлентблоків задньої балки"

Відгуки: 0




.