Система охолодження двигуна внутрішнього згоряння забезпечує оптимальний температурний режим, запобігаючи перегрів і передчасний вихід з ладу, як самого ДВС, так і окремих його деталей.
Однак, в процесі експлуатації двигуна в цю систему потрапляють частинки іржі, дрібні продукти згоряння палива, пил, бруд та інші, що неминуче призводить до забруднення охолоджуючої рідини. В результаті вона перестає виконувати свої функції і двигун автомобіля нагрівається значно швидше.
Це говорить про те, що таку рідину пора міняти.
Обслуговування системи охолоджуючої системи в своєму гаражі
У цій статті ми розповімо про те, як почистити систему, призначену для охолодження двигуна автомобіля Чері Куку, а також замінити антифриз в радіаторі, не вдаючись при цьому до допомоги фахівців.

- Отже, автомобіль значно швидше почав нагріватися. При цьому вентилятор працює нормально.
- Значить проблема в тому, що швидше за все забився радіатор.

- Але, перед тим, як починати ремонтувати сам радіатор, потрібно повністю промити всю охолоджуючу систему двигуна.
- З цією метою зливаємо весь антифриз і замість нього залити спеціальний очищуючий розчин.
- Тому, від'єднуємо нижній патрубок на радіаторі Чері Куку, попередньо підставивши якусь ємність.

- Антифриз випливає, а ми відкручуємо ще й кришку розширювального бачка, щоб домогтися більш швидкого витікання.

- Після цього, знімаємо вентилятор двигуна.

- За ним знімаємо і радіатор.

- На просвіт радіатор виявився достатньо чистим.

- Однак на продувку виявилося, що повітря через нього практично не проходить. Значить він все ж потребує грунтовного чищення.
- Пробуємо залити звичайну воду в розширювальний бачок і на виході отримуємо суцільну іржу.

- Точно таку ж операцію проводимо і з радіатором.

- При цьому, що цікаво. Вода добре вливається в радіатор, а витікає невеликим потоком. Це говорить про те, що радіатор все ж забитий.
- Для початку промиваємо його зверху під напором води.

- Ми використовували для цього звичайних домашній душ.
- Тепер у п'ятилітровій пластиковій банці готуємо очищувальну рідина.

- Після цього ставимо на своє місце радіатор і вентилятор, підключаємо всі патрубки.
- Через розширювальний бачок заливаємо приготовану очищувальну рідину в систему охолодження автомобіля Chery QQ.

- Тепер три дні (в загальній складності близько 500км) ми експлуатували автомобіль на цієї рідини.
- Після цього, знову знімаємо нижній патрубок на радіаторі і зливаємо всю рідину в приготовлену ємність.

- Як бачимо рідина перетворилася з рожевою у чорну рідину.
- Знову від'єднуємо радіатор з вентилятором.
- Після цього заливаємо в нього чисту воду і бачимо, що з іншого патрубка випливає досить чиста вода і під гарним напором.

- Це говорить про те, що радіатор промитий достатньою мірою.
- Тепер спробуємо ще промити всю охолоджуючу двигун систему. З цією метою під'єднуємо водопровідний шланг прямо до патрубку, який йде від розширювача до силового агрегату.

- Під напором воду з водопроводу заливаємо в сорочку двигуна. Запускаємо його і чекаємо моменту, коли зливного патрубка потече практично чиста вода.

- Таким чином ми здійснили промивку всієї охолоджуючої системи двигуна автомобіля Чері Куку, включаючи і його радіатор, спеціально приготовленої очисній рідиною.
- Відкриємо маленький секрет.
- Перед початком проведення ремонту, ми налили приготовленого розчину у дві іржаві металеві кришки.

- Потім стали чекати, коли іржа розчиниться і розчиниться взагалі.
- Але через три дні в одній із кришок залишився від іржі тільки невеликий наліт. Тому ми після цього і їздили на своїй автомашині з залитої аналогічної рідиною, накатав майже 500 кілометрів.
- Зрозуміло, що радіатор був ще в нормальному стані, тому і піддався такий счистке. Якщо б він був сильно забитий іржею і брудом, то його довелося б просто замінити.
- Так, що не запускайте сильно систему охолодження двигуна на Чері Куку і періодично перевіряйте, якого кольору там охолоджуюча рідина.
- Крім того, керуйтеся рекомендаціями виробника.