Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Амортизатори Чері Джаги переробка своїми руками

Амортизатори будь-якого автомобіля відіграють велику роль у забезпеченні комфортної їзди шляхом поглинання ударів і поштовхів елементів підвіски від контакту з дорожнім покриттям.

І тому від їх стану залежить зручність пересування на автомобілі.

Однак, амортизатор – це досить складний пристрій, при виході з ладу елементів якого створюється дискомфорт в русі, а також виникають сторонні звуки шуми. Це свого роду сигнал водієві, що прийшов час ремонтувати або міняти, що частіше всього і буває, це пристрій.

Переробляємо амортизатор Chery Jaggi самостійно

Мало хто з власників авто береться за такий ремонт самостійно.

Тому ми вирішили розповісти про те, як можна перетворити нерозбірний амортизатор автомобіля Чері Джаги в розбірний.

як можна перетворити нерозбірної амортизатор автомобіля Чері Джаги в розбірної.

  • Отже, у нас є звичайний стоковий амортизатор нерозбірного типу, який швидше за все доведеться замінити.

Отже, у нас є звичайний стоковий амортизатор нерозбірного типу, який швидше всього треба замінити.

  •  Але ми подумали і вирішили, що не варто поспішати з цим і вирішили амортизатор дещо переробити і одягнувши на нього іншу, не рідну, пружину, знову встановити його на місце. Така ідея з'явилася після спілкування в інтернет-клубі з власниками автомобілів Чері Джаги.
  • Насамперед, на стійку амортизатора хотілося поставити пружину з автомобіля Таврія, при цьому не скорочуючи її. Проте вона дещо довший рідний стокової.
  • Тому і було задумано відрізати верхню чашку стійки і посадити на 2 см нижче по трубі. Це дасть можливість розвантажити нову пружину, оскільки для неї після цього буде на 2 см більше місця.

Тому і було задумано відрізати верхню чашку стійки і посадити на 2 см нижче по трубі

  • Крім того, стару стійку ми розібрали і обрізали її зверху по облямівці, оскільки вона була нерозбірними.

Тому і було задумано відрізати верхню чашку стійки і посадити на 2 см нижче по трубі.

  • Нами був придбаний картридж амортизаторный виробництва японської компанії KYB масляного типу.

Нами був придбаний картридж амортизаторный виробництва японської компанії KYB масляного типу.

  • Проте, як виявилося шток нового картриджа на 3 см довший, ніж на стоковому.
  • Тому було прийнято рішення попросити знайомого токаря, щоб той висвердлив нижній торець стійки і замість нього виточив щось типу заглушки або перехідника висотою саме 3 см.

попросити знайомого токаря, щоб той висвердлив нижній торець стійки

  • Цим ми доб'ємося того, що тіло картриджа нового зможе опуститися нижче на 3 см і ми на виході отримаємо таку довжину його штока таку, як нам того треба.
  • Крім того, ми забезпечимо безпечний зазор між оборотними валами і підрамником автомобіля Чері Джаги.

попросити знайомого токаря, щоб той висвердлив нижній торець стійки

  • До речі, ми це спеціально перевірили, провівши відповідні вимірювання. Тому наші перетворення ніяких негативних наслідків нести не будуть.
  • Отже, після роботи токаря ми отримали стійку з высверленным дном.

Отже, після роботи токаря ми отримали стійку з высверленным дном.

  • А також він виточив такого роду заглушку.

А також він виточив такого роду заглушку.

  • Тепер нам залишиться вставити виточену кришку в нижній торець стійки і ошпарити її по діаметру таким чином, щоб вона на 3 см виступала назовні.

Тепер нам залишиться вставити виточену кришку в нижній торець стійки і ошпарити її

  • В результаті, довжина штока нового картриджа буде такою ж, як і рідної стокового, до чого ми і прагнули.

В результаті, довжина штока нового картриджа буде такою ж, як і рідної стокового, до чого ми і прагнули.

  • І сама стійка буде мати таку ж довжину в результаті, як і до переробки.
  • Ще попередньо наш токар виточив спеціально патрон під гайку стойки амортизатора і нарізав на ньому різьбу.

 виточив спеціально патрон під гайку стойки і нарізав на ньому різьбу.

  • Тепер все це потрібно зварити електрозварюванням в купу.
  • В результаті ось така вийшла стійка автомобіля Чері Джаги.

В результаті ось така вийшла стійка

  • Це її нижня частина.
  • А далі верхня частина.

А далі верхня частина

  • Після всього цього, ми пофарбували всю стійку та зібрали її.

Після всього цього, ми пофарбували всю стійку та зібрали її.

  • В результаті загальна довжина її виявилася на 1 см більше, ніж стара, стокова. Але наші попередні виміри дають нам підстави бути впевненими, що це не призведе до торкання стійки і валів до підрамника автомобіля.
  • У процесі цієї роботи виникла ще одна непередбачена обставина, що змусило нас трохи попітніти.
  • Виявилося, що товщина рідного стокового штока амортизатора становила 12 см, а в новому картриджі вона була вже 14 див.
  • Тому довелося з допомогою свердла і наждачного паперу збільшувати отвори у двох шайб і в чашці опори самої.
  • Отже, ми зібрали стійку і все ідеально підійшло в результаті.

Отже, ми зібрали стійку і все ідеально підійшло в результаті.

  • Тепер встановлюємо її на місце в автомобіль.
  • В підсумку виглядає все також шикарно.
  • Виявилося, що приварений заглушка знаходиться на безпечній відстані від пильовика.

Виявилося, що приварений заглушка знаходиться на безпечній відстані від пильовика.

  • Так і між валами і підрамником також є у неї пристойний зазор.

Так і між валами і підрамником також є у неї пристойний зазор. 18

  • Правда при складанні стійки довелося під гайку її штока підкласти шайбу, товщина якої становила 8-10мм.
  • Точно таким же чином ми переробили і другий передній амортизатор.
  • У підсумку, після майже 300 км пробігу ніяких нарікань на нові амортизатори у нас не виникло.
  • Більш того, відчуття стали ще кращими.
  • Значить така переробка амортизаторів на автомобілі Чері Джаги виявилася успішною і не марною. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Амортизатори Чері Джаги переробка своїми руками"

Відгуки: 1


Станіслав

А купити перероблині це реально?




Амортизатори для ремонту Чері Джагі:

Пружина для ремонту Чері Джагі:

Заглушки для ремонту Чері Джагі:

Вал для ремонту Чері Джагі:

Шайба для ремонту Чері Джагі:

Пильники для ремонту Чері Джагі:

.