Переробка системи впуску двигуна Чері Джагі

Система впуску двигуна внутрішнього згоряння або впускна система, як її ще називають, грає величезне значення в його роботі.

Основним її призначення є подача повітря в двигун, забезпечуючи тим самим утворення необхідної паливно-повітряної суміші.

Однак, іноді при роботі цієї системи під час збільшення кількості оборотів двигуном виникають різні неприємні шуми і звуки. У нашому випадку, на двигуні автомобіля Чері Джаги об'ємом 1,1 літра на оборотах в 3-4 тисячі при повністю відкритій дроселній заслінці з'являвся звук, який чимось схожий на рев злітаючого літака.

Саме тому ми вирішили дещо видозмінити систему впуску нашого двигуна.

Вдосконалимо систему впуску двигуна Chery Jaggy своїми руками

Отже, нами було прийнято рішення дещо переробити впускну систему двигуна автомобіля Чері Джаги об'ємом 1,1 літра.

ми вирішили дещо переробити впускну систему двигуна автомобіля Чері Джаги об'ємом 1,1 літра.

  • Для цього зняли повітряний фільтр автомобіля.

Для цього зняли повітряний фільтр автомобіля.

  • Справа в тому, що його корпус виявився абсолютно ідентичним корпусу повітряного фільтра автомобіля Чері Джаги об'єм двигуна якого становить 1,3 літра.
  • Саме тому ми придбали фільтр, який раніше встановлювався на автомобілі цієї марки.
  • Аналогічний встановлюється і на автомобілі Матіз. Китайські виробники його просто скопіювали.
  • А купили ми його тому, що він трохи дешевше, ніж від Матіза.
  • І найголовніше, тому, що має спеціальний глушник звуку.

І найголовніше, тому, що має спеціальний глушник звуку.

  • Нічого подібного в фільтрі автомобіля Чері Джаги 1,1 немає.
  • Крім того, ми також придбали патрубок до фільтру від того ж Матіза.
  • Чому саме від Матіза. Та просто тому, що цей патрубок також має глушник шуму у вигляді трубки зверху

цей патрубок також має глушник шуму у вигляді трубки зверху

  • І точно такий же – знизу його.
  • Також ми купили і встановили патрубок від бензобака автомобіля Нива

Також ми купили і встановили патрубок від бензобака автомобіля Нива

  • Підібрані до них хомути і всю цю конструкцію ми з'єднали воєдино за допомогою фрагмента звичайної пластикової каналізаційної труби діаметром 50 мм
  • Ще для відбору газів картерів ми також взяли трубку від Матіза.
  • Але так, як вона трохи менше по діаметру, то довелося купити ще й відповідний перехідник.

 довелося купити ще й відповідний переходн

  • І знову все це зібрали разом і під'єднали.
  • Після цього, запустили двигун і перевірили все в роботі.
  • Ніяких сторонніх шумів не виявлено.
  • Не позначилося нововведення і потужності двигуна. Тобто все працює відмінно.
  • Ще є тут один нюанс.
  • В новому фільтрі краще залишити в якості кріплення його кришки старі, тобто «рідні» болти.

У новому фільтрі краще залишити в якості кріплення його кришки старі, тобто «рідні» болти.

  • Оскільки нові капелюшки мають для закручування під викрутку та після тривалої експлуатації або при їзді в суворих умовах є небезпека, що відкрутити їх буде дуже проблематично.

Оскільки нові капелюшки мають для закручування під викрутку

  • Ось таким чином ми вдосконалили систему впуску двигуна Чері Джаги 1,1, позбувшись у результаті від сторонніх шумів, а також виправивши один косяк китайських виробників.

Ось таким чином ми вдосконалили систему впуску двигуна Чері Джаги 1,1

  • До того ж, все нове обладнання підійшло на автомобіль ідеально.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Переробка системи впуску двигуна Чері Джагі"

Відгуки: 0




Дросельна заслонка для ремонту Чері Джагі:

Фільтр для ремонту Чері Джагі:

Глушник для ремонту Чері Джагі:

Патрубки для ремонту Чері Джагі:

Трубка для ремонту Чері Джагі:

Кріплення для ремонту Чері Джагі:

Болти для ремонту Чері Джагі:

.