Заміна зчеплення Чері Амулет

У 2003 році китайська автокомпанія Chery Automobile почала випуск нового лифтбека з кодовою назвою А15.

Ця модель по суті стала другим поколінням вже добре відомого автомобіля Seat Toledo.

Нова модель, яку комплектували двигуном TRITEC об'ємом 1,6 літра і збирали у багатьох країнах, у нас в Україні отримала назву Чері Амулет.

Через кілька років ця модель вже комплектувалася двигуном Acteco, розробленим спільно з австрійською компанією AVL.

Але, незважаючи на це трансмісія в автомобілі, як з першим двигуном, так і з другим, була обрана механічна.

Одним з вузлів цієї трансмісії є зчеплення.

Його значення в будові автомобіля важко переоцінити, оскільки без цього вузла такий транспортний засіб просто не зміг би рухатися по дорогах.

А якщо і зміг би з горем навпіл, то лише на одній і ті й же передачі.

Міняємо своїми руками зчеплення на Chery Amulet

Задумкою цієї статті є прагнення розповісти звичайному автолюбителю про те, як можна самостійно замінити зчеплення на автомобілі Чері Амулет.

 як можна самостійно замінити зчеплення на автомобілі Чері Амулет.

тут кошик прикручується відразу до коленвалу.

  • При цьому всі болти кріплення корзини, перш, ніж їх закрутити, ми обробили спеціальним засобом – фіксатором різьби.

всі болти кріплення ми обробили спеціальним засобом – фіксатор різьби.

  • Це дасть можливість нам зберегти різьбу болтів від можливого окислення, ну і в значній мірі герметизує саме з'єднання.
  • Всі болти закручуємо чутливо до упору, а після цього затягуємо їх за допомогою динамометричного ключа.

після цього затягуємо болти за допомогою динамометричного ключа.

  • Затягуємо з зусиллям 110 Н/м, як рекомендує нам інструкція.
  • Після цього ставимо шайбу, яку ще називають ножною плитою.

ставимо шайбу, яку ще називають ножною плитою.

  • Одягається вона на шток, який виходить з центру первинного валу і при натисканні на педаль, видавлюється зчеплення за допомогою цієї шайби.
  • При установці даного виду зчеплення ми зіткнулися з однією проблемою.
  • Справа в тому, що тут встановлені багатогранні (двенадцатигранні) болти.

тут встановлені багатогранні (дванадцятигранні) Болти.

  • У зв'язку з цим нам довелося придбати для них спеціальну 12-гранну головку.

нам довелося придбати для них спеціальну 12-гранну голівку.

  • Встановивши спеціальну шайбу, далі будемо одягати диск зчеплення Чері Амулет.

далі будемо одягати диск зчеплення

Після чого одягнемо і маховик.

  • Але, перш за все, потрібно поставити стопорне кільце на шайбу.

перш за все, потрібно поставити стопорне кільце на шайбу.

  • Встановивши диск зчеплення, затягуємо болти його кріплення, нажививши перші по діагоналі.

Встановивши диск зчеплення затягуємо болти його кріплення

  • Встановити його неправильно ми в даному випадку ніяк не зможемо, оскільки там всередині кошика є спеціальний упор, який не дасть диск зчеплення встановити неправильно.

 там всередині кошика є спеціальний упор

  • Це свого роду ключ, який в обов'язковому порядку потрібно відкрити відповідним положенням диска.
  • А по іншому його просто не вдасться встановити.
  • Далі у нас знову виникла чергова проблема.
  • Зазвичай у багатьох моделях авто для того, щоб відцентрувати диск зчеплення щодо маховика використовують фрагмент первинного валу.
  • У цьому ж автомобілі цього зробити не вдасться, оскільки просто нікуди вставляти цей вал.
  • Тому доводиться штангенциркулем робити виміри відстані диска щодо маховика.

доводиться штангенциркулем робити виміри відстані диска щодо маховика.

  • Таким чином ми намагаємося виставити диск більш-менш по центру.
  • Виставивши точно за розмірами диск зчеплення, затягуємо грунтовно болти кріплення маховика.

 затягуємо грунтовно болти кріплення маховика.

  • Паралельно нам хочеться розповісти також про встановлення компенсаторів при складанні нашого двигуна.
  • Отже, головка блоку циліндрів у нас вже зібрана.
  • Ми вже поставили термостат, попередньо обробивши місце з'єднання герметиком.
  • Також встановили новий сальник распредвала.

Також встановили новий сальник распредвала.

  • Тепер будемо встановлювати і распредвал двигуна.
  • Але, перш, ніж встановити його на місце, змастимо маслом опорні шийки валу, оскільки він повністю сухий.

змастимо маслом опорні шийки валу

  • Це можна зробити просто пальцями, розмазавши налите зверху масло.
  • Після цього заводимо распредвал в ГБЦ і вставляємо його кінець в сальник Чері Амулет.

 заводимо распредвал в ГБЦ і вставляємо його кінець в сальник

  • Далі змащуємо трохи місце установки кріпильної планки валу, а отвори для болтів, що її утримують, змащуємо зовні герметиком.

 отвори для болтів, що її утримують, змащуємо зовні герметиком.

  • Це робиться для того, щоб виключити протікання масла через ці отвори під болти.
  • Ну і, закріпивши распредвал, одягаємо на нього приводну шестерню.

закріпивши распредвал, одягаємо на нього приводну шестерню.

  • Спочатку болт кріплення її закручуємо просто так, а потім, коли вже повністю зберемо ГБЦ, змастимо його фіксатор різьби також.
  • Особливістю даного двигуна є наявність компенсаторів.
  • А це виключає регулювання клапанів.
  • Установку компенсаторів починаємо після того, як виставили кулачки розподільного валу в нижнє положення.
  • При цьому, встановлюємо по кожному циліндру окремо і підряд.
  • Для цього беремо компенсатор, стискаємо і разжимаємо його рукою, перевіряючи тим самим наявність ходу.
  • Після цього змащуємо його, щоб вистачило мастила на перші миті після пуску двигуна.

Після цього змащуємо компенсатор

  • Далі, вставляємо цей компенсатор в його посадковий колодязь.

вставляємо компенсатор в його посадковий колодязь.

  • Прокручуємо вал і дивимося, чи піднімається компенсатор.
  • Після цього, якщо установка виконана правильно, одягаємо зверху компенсатора коромисло.

одягаємо зверху компенсатора коромисло.

  • Попередньо не забудьте змастити маслом місця на коромислі, де воно треться об інші деталі.
  • Закручуємо гайкою це коромисло.

Закручуємо гайкою це коромисло.

  • Після цього натискаємо пальцем на один край коромисла.
  • Воно повинно вдавлювати гідрокомпенсатор, а з іншого боку його в цей час має утворитися простір.

з іншого боку, його в цей час має утворитися простір.

  • Його буде цілком достатньо для заповнення та вибору відповідного зазору.
  • Далі беремо другий компенсатор, перевіряємо, змащуємо і опускаємо його в посадковий колодязь цього ж циліндра.
  • Промазуємо і одягаємо коромисло, закручуємо гайку зверху на ньому і перевіряємо наявність вільного ходу.

перевіряємо наявність вільного ходу.

  • І ось таким чином встановлюємо поспіль на всіх чотирьох циліндрах.
  • Після заповнення двигуна маслом, клапана піднімуться, вільний хід коромисел зникне і компенсатори будуть працювати в нормальному режимі.
  • На цьому нашу розповідь про заміну зчеплення та встановлення компенсаторів на двигуні Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна зчеплення Чері Амулет"

Відгуки: 0




Корзина зчеплення для ремонту Чері Амулет:

Колінвал для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

Шайба для ремонту Чері Амулет:

Вал для ремонту Чері Амулет:

Педалі для ремонту Чері Амулет:

Диск зчеплення для ремонту Чері Амулет:

Маховик для ремонту Чері Амулет:

Кріплення для ремонту Чері Амулет:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Амулет:

.