Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Міняємо задні ричаги Чері Кімо

Важіль – це один з елементів підвіски автомобіля, основним призначенням якого є здійснення зв'язку колеса з кузовом.

Це, як правило, один конструктивний елемент монолітного типу.

В кожному автомобілі ричаг має свою форму.

Як самому замінити задні ричаги підвіски Chery Kimo

Отже, в цій статті, як вже стало зрозуміло, мова піде про те, як поміняти задні ричаги в автомобілі Чері Кімо.

як поміняти задні важелі в автомобілі Чері Кімо.

  • Потрібно відзначити, що з одного боку ми вже поміняли ричаг, тому назвемо тільки, що нам довелося відкручувати.
  • Насамперед, це стійка стабілізатора поперечної стійкості або тяга.

Насамперед, це стійка стабілізатора поперечної стійкості або тяга.

  • Далі ми відкручували болт, з допомогою якого ричаг кріпиться до кузова.

Далі ми відкручували болт, з допомогою якого важіль кріпиться до кузова.

  • Після цього відкрутили два болта тяги поздовжнього зсуву.

Після цього відкрутили два болта тяги поздовжнього зсуву.

  •  І, нарешті, болт кріплення шаровоЇ опори.
  • Взагалі ричаг з лівої сторони зняти набагато простіше, ніж з правого.
  • Це пов'язано з тим, що навпроти його болта нічого не встановлено.

Це пов'язано з тим, що навпроти болта нічого не встановлено.

  • Завдяки цій обставині його можна вільно викрутити.
  • Крім того, кульова також вільно тут виходить зі стійки.
  • З іншого боку справи йдуть гірше.
  • Насамперед тому, що болта кріплення ричага заважає привід.

Насамперед тому, що болта кріплення важеля заважає привід.

  • Це недолік конструкції автомобіля.
  • Крім того, шарову опору практично неможливо витягнути з ричага.

Крім того, кульову опору практично неможливо витягнути з важіль

  • В даному випадку вирішити цю проблему нам може допомогти гідравлічна стійка, за допомогою якої будемо піднімати привід.
  • Ще потрібно звернути увагу на один нюанс
  • При складанні з протилежного боку, де був замінений ричаг, ми грунтовно затягли всі болти і з'єднання, за винятком тільки одного болта, яким ричаг кріпиться до кузова.

ми грунтовно затягли всі болти і з'єднання, за винятком тільки одного болта, яким важіль кріпиться до кузова. 9

  • Його тільки наживили.
  • Отже, ми зняли все ж ричаг.

Отже, ми зняли все ж важіль.

  • Основна причина, з-за чого довелося знімати ричаг – це те, що на автомобілі Чері Кімо шарова опора приварена до ричага і зняти її самостійно без ричага неможливо.
  • Після цього, змащуємо все з'єднання графітним мастилом і встановлюємо новий ричаг на його посадочне місце.

встановлюємо новий важіль на його посадочне місце.

  • При цьому болт кріплення його до рами знову не затягуємо.
  • Опускаємо автомобіль на землю і, спустившись в оглядову яму, затягуємо болти кріплення на одному і другому ричагові.

затягуємо болти кріплення на одному і другому важелі.

  • Чому ми зробили саме таким чином.
  • Так, просто з тієї причини, що тільки під власною вагою сайлентблоки ричагів стають в робоче положення. У такому стані ми їх і зафіксували.
  • Якщо б цю операцію ми виконали на піднятому автомобілі, то дуже скоро нам довелося б міняти сайлентблоки.
  • Отже, ми успішно провели заміну ричагів на автомобілі Чері Кімо.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Міняємо задні ричаги Чері Кімо"

Відгуки: 0




Ричаг для ремонту Чері Кімо:

Тяга для ремонту Чері Кімо:

Болти для ремонту Чері Кімо:

Шарова опора для ремонту Чері Кімо:

Кріплення для ремонту Чері Кімо:

Сайлентблок для ремонту Чері Кімо:

.