Покажчики поворотів у будь-якому автомобілі відіграють величезну роль, насамперед, у забезпеченні безпеки руху на дорогах, а також у дотриманні встановленого порядку проїзду.
Для включення необхідного покажчика передбачений спеціальний перемикач.
Але, коли він виходить з ладу, то створює великі проблеми власнику авто, а також усіх навколо нього учасників дорожнього руху.
Як своїми руками замінити перемикач поворотів на автомобілі Chery Kimo
У цій статті ми вирішили розповісти, як можна своїми руками замінити несправний перемикач поворотів на автомобілі Чері Кімо.

- Отже, в нашому автомобілі став погано включатися ближнє світло, не завжди включаються і габаритні вогні.
- загалом було прийнято рішення замінити перемикач на новий.

- Для того, щоб зняти пластикову кришку, запускаємо двигун і повертаємо спочатку рульове колесо вліво на 90.
- Під ним на рульовій колонці бачимо один саморіз і відкручуємо його.

- При повороті керма вправо – знаходимо точно такий же саморіз і також викручуємо його.
- Після цього, ставимо рульове колесо у вихідне положення і вимикаємо запалювання.
- Тепер переходимо під рульову колонку.
- Тут також пластмасовий кожух кріпиться на трьох таких же саморізах.

- Викручуємо і ці три самореза також.
- Після цього знімаємо верхню кришку кожуха.

- При цьому не забувайте, що вона ще кріпиться і на засувках. Тому їх потрібно акуратно відстебнути з двох сторін.
- Можна зняти і нижню кришку. Тільки тут потрібно уважно стягнути її з правого боку з замка запалювання.

- А знизу перед цим опустити важіль рульової колонки.
- В результаті нижню кришку опускаємо вниз, щоб нам не заважала.

- Тепер і правий перемикач, і лівий стали абсолютно доступними.

- Лівий перемикач, який нас сьогодні цікавить, утримується фіксаторами.
- Тому ми натискаємо рукою на них, щоб вивести з пазів і виймаємо весь перемикач.

- Тепер потрібно роз'єднати два штекера і після цього перемикач буде повністю відключено.

- При цьому, зверніть увагу, що на кожному з цих штекерів є кнопочка, натиснувши на яку, ми і роз'єднуємо сам штекер.

- Тепер беремо новий перемикач, який ми замовили в інтернет-магазині.

- При порівнянні старого і нового перемикача, виявилося, що новий чомусь значно легше.

- Можливо це пов'язано з використанням для його виготовлення нових матеріалів.
- Штекера в ньому взаємозамінні, так, що при встановленні ніяких проблем не повинно виникнути.
- Отже, вставляємо корпус нового перемикача в пази на рульовій колонці.

- Після цього, з'єднуємо один штекер, а другий вставляємо у гніздо самого корпусу перемикача і також з'єднуємо.

- Далі ставимо на місце нижню кришку рульової колонки.

- Тут головне, щоб вона правильно встала в засувки і на корпус замка запалювання.
- Ну, і не забувайте про важіль рульової колонки, який потрібно встановити в закрите положення.

- Після того, як кришка ця встала на своє місце, закручуємо три самореза назад.

- Далі встановлюємо верхню кришку рульової колонки Чері Кімо.

- Слідом за цим закручуємо по черзі два самореза зверху, що знаходяться під безпосередньо під рульовим колесом.
- Попередньо запускаємо двигун, щоб легше було провернути кермо
- Після цього, перевіряємо новий перемикач на працездатність.
- Перевіряємо роботу габаритних вогнів, перемикання світла фар на ближнє і дальнє, та інші функції цього вузла.

- Якщо все працює нормально, отже перемикач встановлений правильно.

- Для того, щоб запобігти потраплянню пилу в місце з'єднання ричага перемикача з панеллю приладів, ми придумали і одягли саморобні своєрідні пильники.
- В якості кріплення застосували пластмасові хомути.

- Думаємо, що це кілька продовжить термін служби цього механізму.
- На цьому наш ремонт по заміні перемикача поворотів на Чері Кімо вважається закінченим.