• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна перемикача поворотів Чері Кімо

Покажчики поворотів у будь-якому автомобілі відіграють величезну роль, насамперед, у забезпеченні безпеки руху на дорогах, а також у дотриманні встановленого порядку проїзду.

Для включення необхідного покажчика передбачений спеціальний перемикач.

Але, коли він виходить з ладу, то створює великі проблеми власнику авто, а також усіх навколо нього учасників дорожнього руху.

Як своїми руками замінити перемикач поворотів на автомобілі Chery Kimo

У цій статті ми вирішили розповісти, як можна своїми руками замінити несправний перемикач поворотів на автомобілі Чері Кімо.

як можна своїми руками замінити несправний перемикач поворотів на автомобілі Чері Кімо. 1

  • Отже, в нашому автомобілі став погано включатися ближнє світло, не завжди включаються і габаритні вогні.
  • загалом було прийнято рішення замінити перемикач на новий.

загалом було прийнято рішення замінити перемикач на новий.

  • Для того, щоб зняти пластикову кришку, запускаємо двигун і повертаємо спочатку рульове колесо вліво на 90.
  • Під ним на рульовій колонці бачимо один саморіз і відкручуємо його.

Під ним на рульовій колонці бачимо один саморіз і відкручуємо його.

  • При повороті керма вправо – знаходимо точно такий же саморіз і також викручуємо його.
  • Після цього, ставимо рульове колесо у вихідне положення і вимикаємо запалювання.
  • Тепер переходимо під рульову колонку.
  • Тут також пластмасовий кожух кріпиться на трьох таких же саморізах.

Тут також пластмасовий кожух кріпиться на трьох таких же саморізах.

  • Викручуємо і ці три самореза також.
  • Після цього знімаємо верхню кришку кожуха.

Після цього знімаємо верхню кришку кожуха.

  • При цьому не забувайте, що вона ще кріпиться і на засувках. Тому їх потрібно акуратно відстебнути з двох сторін.
  • Можна зняти і нижню кришку. Тільки тут потрібно уважно стягнути її з правого боку з замка запалювання.

тут потрібно уважно стягнути її з правого боку з замка запалювання.

  • А знизу перед цим опустити важіль рульової колонки.
  • В результаті нижню кришку опускаємо вниз, щоб нам не заважала.

В результаті нижню кришку опускаємо вниз, щоб нам не заважала.

  • Тепер і правий перемикач, і лівий стали абсолютно доступними.

Тепер і правий перемикач, і лівий стали абсолютно доступними.

  • Лівий перемикач, який нас сьогодні цікавить, утримується фіксаторами.
  • Тому ми натискаємо рукою на них, щоб вивести з пазів і виймаємо весь перемикач.

ми натискаємо рукою на них, щоб вивести з пазів і виймаємо весь перемикач.

  • Тепер потрібно роз'єднати два штекера і після цього перемикач буде повністю відключено.

Тепер потрібно роз'єднати два штекера

  • При цьому, зверніть увагу, що на кожному з цих штекерів є кнопочка, натиснувши на яку, ми і роз'єднуємо сам штекер.

 на кожному з цих штекерів є кнопочка, натиснувши на яку, ми і роз'єднуємо сам штекер.

  • Тепер беремо новий перемикач, який ми замовили в інтернет-магазині.

Тепер беремо новий перемикач, який ми замовили в інтернет-магазині.

  • При порівнянні старого і нового перемикача, виявилося, що новий чомусь значно легше.

виявилося, що новий чомусь значно легше.

  • Можливо це пов'язано з використанням для його виготовлення нових матеріалів.
  • Штекера в ньому взаємозамінні, так, що при встановленні ніяких проблем не повинно виникнути.
  • Отже, вставляємо корпус нового перемикача в пази на рульовій колонці.

Отже, вставляємо корпус нового перемикача в пази на рульовій колонці.

  • Після цього, з'єднуємо один штекер, а другий вставляємо у гніздо самого корпусу перемикача і також з'єднуємо.

з'єднуємо один штекер, а другий вставляємо у гніздо самого корпусу перемикача і також з'єднуємо.

  • Далі ставимо на місце нижню кришку рульової колонки.

Далі ставимо на місце нижню кришку рульової колонки.

  • Тут головне, щоб вона правильно встала в засувки і на корпус замка запалювання.
  • Ну, і не забувайте про важіль рульової колонки, який потрібно встановити в закрите положення.

Ну, і не забувайте про важіль рульової колонки, який потрібно встановити в закрите положення

  • Після того, як кришка ця встала на своє місце, закручуємо три самореза назад.

Після того, як кришка ця встала на своє місце, закручуємо три самореза назад.

  • Далі встановлюємо верхню кришку рульової колонки Чері Кімо.

Далі встановлюємо верхню кришку рульової колонки Чері Кімо.

  • Слідом за цим закручуємо по черзі два самореза зверху, що знаходяться під безпосередньо під рульовим колесом.
  • Попередньо запускаємо двигун, щоб легше було провернути кермо
  • Після цього, перевіряємо новий перемикач на працездатність.
  • Перевіряємо роботу габаритних вогнів, перемикання світла фар на ближнє і дальнє, та інші функції цього вузла.

Після цього, перевіряємо новий перемикач на працездатність.

  • Якщо все працює нормально, отже перемикач встановлений правильно.

Якщо все працює нормально, отже перемикач встановлений правильно.

  • Для того, щоб запобігти потраплянню пилу в місце з'єднання ричага перемикача з панеллю приладів, ми придумали і одягли саморобні своєрідні пильники.
  • В якості кріплення застосували пластмасові хомути.

придумали і одягли саморобні своєрідні пильовики.

  • Думаємо, що це кілька продовжить термін служби цього механізму.
  • На цьому наш ремонт по заміні перемикача поворотів на Чері Кімо вважається закінченим.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна перемикача поворотів Чері Кімо"

Відгуки: 0




.