Чері Кімо ремонт (рихтування) кузова

В сучасних умовах, коли вулиці міст перенасичені автотранспортом, їздити стає все важче і небезпечніше.

досить непросто пересуватися у такому транспортному потоці, щоб не зачепити десь і не пошкодити кузов свого улюбленого чотириколісного друга.

Сьогодні кожен день на вулицях міст трапляються невеликі сутички, де хтось неправильно вибрав інтервал і зачепив автомобіль, що рухається попереду.

У зв'язку з цим, та й не тільки з цим, кузов будь-якого автомобіля часто може отримати різні пошкодження від механічних впливів різного характеру. Як правильно усунути такі пошкодження знають одиниці, а їхати до професійного рихтувальника часто не дозволяє час, та й фінанси.

Ремонт(рихтування) кузова автомобіля Chery Kimo

У цій статті ми розповімо про те, як ми отрихтували кузов автомобіля Чері Кімо, який побував в хорошому ДТП.

як ми отрихтовали кузов автомобіля Чері Кімо, який побував в хорошому ДТП.

  • В нашому автомобілі був розбитий передній бампер, зігнута у всередину передня балка і завернута передня панель.

У нашому автомобілі був розбитий передній бампер, зігнута у всередину передня балка і загорнута передня панель.

  • Крім того, наявні пошкодження і капота автомобіля.

Крім того, наявні пошкодження і капота автомобіля.

  • Також серйозно пошкоджена задня частина автомобіля.

Також серйозно пошкоджена задня частина автомобіля.

  • Попередньо можна сказати, що доведеться поміняти передній і задній бампери, а також задню панель і задні двері.
  • Інше спробуємо відновити, хоча і геометрія зазорів також серйозно порушена.

Інше спробуємо відновити, хоча і геометрія зазорів також порушена серйозно.

  • Отже, передок ми розібрали і видовище виявилося вельми сумним.

Отже, передок ми розібрали і видовище виявилося вельми сумним.

  • Радіатор деформований, причому обидва, балка поперечна увігнута всередину.
  • Крім цього сильно погнулися дуги.

Крім цього сильно погнулися дуги також.

  • загалом, доведеться знімати ще й радіатори, передню балку.
  • Ну, а потім вирішувати, що робити вже з самим кузовом.
  • Розібрали і задню частину автомобіля.

Розібрали і задню частину автомобіля.

  • Тепер добре видно, що і куди пішло.
  • Задню панель поміняємо на нову, звичайно.
  • Так, як запасні деталі до цього авто виявилися недорогими, то вигідніше замінити все, чим рихтувати.
  • Єдина частина, яку доведеться трохи рихтувати, так це днище, оскільки там є чимало складок.

https://asiacentr.com.ua

  • Кришка багажника теж буде встановлена нова. Трохи тільки доведеться поправити геометрію її отвору.
  • Розібрали і передню частину, тепер вона виглядає таким ось чином.

Розібрали і передню частину і тепер вона виглядає таким ось чином.

  • Отже, для того, щоб надати форму заднього швелеру, ми його трохи підтягнули з допомогою лебідки.

щоб надати форму заднього швелеру, ми його трохи підтягнули з допомогою лебідки

  • Після цього знімаємо його і також витягуємо задню панель.

Після цього знімаємо його і також витягуємо задню панель.

  • Через пророблений отвір таким же чином витягнемо і підлогу.

Через пророблений отвір таким же чином витягнемо і пол.

  • Спробували нову кришку.
  • Вона ідеально підходить і навіть замок закривається.

Захист ременя ГРМ Чері Кімо

  • Тепер, як і планували, через отвір витягуємо підлогу.

Тепер, як і планували, через отвір витягуємо пол.

  • Як і планувалося раніше, ми висвердлили всю задню панель автомобіля Чері Кімо.

Захист ременя ГРМ Чері Кімо

  • Наступним етапом буде вирівнювання підлоги і доведення його до необхідного стану.
  • Поки його вигляд залишає бажати кращого.

зashhita-remnja дСһегі Kimo

  • Отже, ми подровняли і зачистили ззаду всі місця зіткнення, приготувавши все для зварювання.

https://asiacentr.com.ua/remont/351_

  • Підігнаний і отрихтован підлогу.

Підігнаний і отрихтован пол.

  • А також, приготовлена нова задня панель для зварювання.

А також, приготовлена нова задня панель для зварювання.

  • Залишилося просвердлити в ній отвори, через які буде виконуватися зварювання.
  • Для цього прикрутили панель на болти і саморізи, а також встановили замок і перевірили його.

А також, приготовлена нова задня панель для зварювання.

  • Тепер приварили задню панель, за винятком верхній її частині.

Тепер приварили задню панель, за винятком верхньої її частини.

  • Це зроблено для того, щоб можна було приміряти задній бампер.
  • Примірка потрібна обов'язково, оскільки він повинен прилягати точно за своїми параметрами, а для цього верхню частину задньої панелі ми зможемо подати трохи назад або вперед.
  • І лише потім повністю приварити задню панель.

Це зроблено для того, щоб можна було приміряти задній бампер.

  • Однак, перш ніж приміряти і встановити бампер, нам потрібно поставити швелер.

Однак, перш ніж приміряти і встановити бампер, нам потрібно поставити швелер.

  • Але він виявився занадто пом'ятим. Тому ми отсверлили і відірвали внутрішню його частину від зовнішньої.
  • Потім пом'яту частина отстучали гарненько, щоб стала рівною і приварили назад.
  • Після цього, причепимо швелер на місце, приміряємо і бампер.
  • І якщо все вийде добре, то нам залишиться тільки доварити кути задньої частини.

zashhita-remnja-grm-cheri-kimo

  • Потім чіпляємо вже остаточно швелер, встановлюємо бампер і повністю збираємо задню частину.
  • На передню частину ми придбали нові деталі.

На передню частину ми придбали нові деталі.

  • А тому старі познімали і замість них встановили нові.

 А тому старі познімали і замість них встановили нові.

  • Але, тут нас чекав один сюрприз.
  • Як виявилося, дуга з правої сторони по ходу автомобіля більше деформована, ніж ми припускали, а тому вона сантиметрів на 5 не підходила до решти деталей.

дуга з правої сторони по ходу автомобіля деформована

  • У зв'язку з цим її доведеться підганяти пізніше під фару і капот.
  • А тим часом ми встановили на місце фари.
  • Після цього прикрутили на місце новий «телевізор» і приварили швелер контактної зварюванням.

прикрутили на місце новий «телевізор» і приварили швелер контактної зварюванням.

  • Далі приступаємо до відновлення капота автомобіля Чері Кімо.
  • Зачищаємо його, обробляємо потім пулером і металевим рубанком.

Чері Кімо комп'ютерна діагностика

  • Тепер стали добре видно всі нерівності, всі шишки на капоті.
  • Тому всі опуклості вирівнюємо, потім знову проходимо пулером.
  • І в завершення знімаємо нерівності знову рубанком.
  • Більш-менш нормальний вигляд капот отримав тільки після третьої обробки його пулером.

Більш-менш нормальний вигляд капот отримав тільки після третьої обробки його пулером.

  • І в результаті автомобіль отримав ось такий остаточний вигляд.

І в результаті автомобіль отримав ось такий остаточний вигляд.

  • Тепер, нам здається, її сміливо можна відправляти на фарбування.
  • А наша робота з ремонту або рихтування автомобіля Чері Кімо на цьому закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чері Кімо ремонт (рихтування) кузова"

Відгуки: 0




Бампер для ремонту Чері Кімо:

Балка для ремонту Чері Кімо:

Панель для ремонту Чері Кімо:

Капот для ремонту Чері Кімо:

Дверей для ремонту Чері Кімо:

Радіатор для ремонту Чері Кімо:

Кришка для ремонту Чері Кімо:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Чері Кімо:

Болти для ремонту Чері Кімо:

Фара для ремонту Чері Кімо:

.