В сучасних умовах, коли вулиці міст перенасичені автотранспортом, їздити стає все важче і небезпечніше.
досить непросто пересуватися у такому транспортному потоці, щоб не зачепити десь і не пошкодити кузов свого улюбленого чотириколісного друга.
Сьогодні кожен день на вулицях міст трапляються невеликі сутички, де хтось неправильно вибрав інтервал і зачепив автомобіль, що рухається попереду.
У зв'язку з цим, та й не тільки з цим, кузов будь-якого автомобіля часто може отримати різні пошкодження від механічних впливів різного характеру. Як правильно усунути такі пошкодження знають одиниці, а їхати до професійного рихтувальника часто не дозволяє час, та й фінанси.
Ремонт(рихтування) кузова автомобіля Chery Kimo
У цій статті ми розповімо про те, як ми отрихтували кузов автомобіля Чері Кімо, який побував в хорошому ДТП.
- В нашому автомобілі був розбитий передній бампер, зігнута у всередину передня балка і завернута передня панель.
- Крім того, наявні пошкодження і капота автомобіля.
- Також серйозно пошкоджена задня частина автомобіля.
- Попередньо можна сказати, що доведеться поміняти передній і задній бампери, а також задню панель і задні двері.
- Інше спробуємо відновити, хоча і геометрія зазорів також серйозно порушена.
- Отже, передок ми розібрали і видовище виявилося вельми сумним.
- Радіатор деформований, причому обидва, балка поперечна увігнута всередину.
- Крім цього сильно погнулися дуги.
- загалом, доведеться знімати ще й радіатори, передню балку.
- Ну, а потім вирішувати, що робити вже з самим кузовом.
- Розібрали і задню частину автомобіля.
- Тепер добре видно, що і куди пішло.
- Задню панель поміняємо на нову, звичайно.
- Так, як запасні деталі до цього авто виявилися недорогими, то вигідніше замінити все, чим рихтувати.
- Єдина частина, яку доведеться трохи рихтувати, так це днище, оскільки там є чимало складок.
- Кришка багажника теж буде встановлена нова. Трохи тільки доведеться поправити геометрію її отвору.
- Розібрали і передню частину, тепер вона виглядає таким ось чином.
- Отже, для того, щоб надати форму заднього швелеру, ми його трохи підтягнули з допомогою лебідки.
- Після цього знімаємо його і також витягуємо задню панель.
- Через пророблений отвір таким же чином витягнемо і підлогу.
- Спробували нову кришку.
- Вона ідеально підходить і навіть замок закривається.
- Тепер, як і планували, через отвір витягуємо підлогу.
- Як і планувалося раніше, ми висвердлили всю задню панель автомобіля Чері Кімо.
- Наступним етапом буде вирівнювання підлоги і доведення його до необхідного стану.
- Поки його вигляд залишає бажати кращого.
- Отже, ми подровняли і зачистили ззаду всі місця зіткнення, приготувавши все для зварювання.
- Підігнаний і отрихтован підлогу.
- А також, приготовлена нова задня панель для зварювання.
- Залишилося просвердлити в ній отвори, через які буде виконуватися зварювання.
- Для цього прикрутили панель на болти і саморізи, а також встановили замок і перевірили його.
- Тепер приварили задню панель, за винятком верхній її частині.
- Це зроблено для того, щоб можна було приміряти задній бампер.
- Примірка потрібна обов'язково, оскільки він повинен прилягати точно за своїми параметрами, а для цього верхню частину задньої панелі ми зможемо подати трохи назад або вперед.
- І лише потім повністю приварити задню панель.
- Однак, перш ніж приміряти і встановити бампер, нам потрібно поставити швелер.
- Але він виявився занадто пом'ятим. Тому ми отсверлили і відірвали внутрішню його частину від зовнішньої.
- Потім пом'яту частина отстучали гарненько, щоб стала рівною і приварили назад.
- Після цього, причепимо швелер на місце, приміряємо і бампер.
- І якщо все вийде добре, то нам залишиться тільки доварити кути задньої частини.
- Потім чіпляємо вже остаточно швелер, встановлюємо бампер і повністю збираємо задню частину.
- На передню частину ми придбали нові деталі.
- А тому старі познімали і замість них встановили нові.
- Але, тут нас чекав один сюрприз.
- Як виявилося, дуга з правої сторони по ходу автомобіля більше деформована, ніж ми припускали, а тому вона сантиметрів на 5 не підходила до решти деталей.
- У зв'язку з цим її доведеться підганяти пізніше під фару і капот.
- А тим часом ми встановили на місце фари.
- Після цього прикрутили на місце новий «телевізор» і приварили швелер контактної зварюванням.
- Далі приступаємо до відновлення капота автомобіля Чері Кімо.
- Зачищаємо його, обробляємо потім пулером і металевим рубанком.
- Тепер стали добре видно всі нерівності, всі шишки на капоті.
- Тому всі опуклості вирівнюємо, потім знову проходимо пулером.
- І в завершення знімаємо нерівності знову рубанком.
- Більш-менш нормальний вигляд капот отримав тільки після третьої обробки його пулером.
- І в результаті автомобіль отримав ось такий остаточний вигляд.
- Тепер, нам здається, її сміливо можна відправляти на фарбування.
- А наша робота з ремонту або рихтування автомобіля Чері Кімо на цьому закінчена.