Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремінь ГРМ Чері Істар заміна на двигуні 2.0 Актеко

Газорозподільного механізму будь-якого автомобіля завжди приділяють особливу увагу.

Це один із основних вузлів, від якого безпосередньо залежить робота двигуна автомобіля.

Крім того, цей механізм приводиться в рух спеціальним зубчастим ременем. Це деталь, яка піддається інтенсивному зносу в залежності від кількості шківів, яких йому доводиться приводити в дію.

Саме тому зубчастий ремінь ГРМ повинен піддаватися постійному контролю.

Його заміна повинна проводиться не пізніше встановленого регламентом терміну, не дивлячись на стан. Така посилена увага обумовлено тим, що при раптовому обриві ременя на багатьох двигунах гнуться клапана, а також виникає багато серйозних несправностей.

Міняємо ремінь ГРМ на Chery Eastar самостійно

Отже, в цій статті ми вирішили розповісти, яким чином можна замінити ремінь ГРМ на автомобілі Чері Істар при двигуні 2,0 Acteco.

яким чином можна замінити ремінь ГРМ на автомобілі Чері Істар при двигуні 2,0 Acteco.

  • Перш, ніж приступити до ремонту нам потрібно підготувати необхідний інструмент і пристрої.
  • Насамперед, це комп'ютер.

Насамперед, це комп'ютер.

  • Потім ще й два домкрата.

Потім ще й два домкрата.

  • Крім того, два обвідних ролика, один натяжний ролик, ну і сам ремінь, природно.
  • Тепер знімаємо колесо, підкрилок і захист двигуна.

Тепер знімаємо колесо, підкрилок і захист двигуна.

  • Далі знімаємо захисний кожух, який кріпиться трьома болтами.

Далі знімаємо захисний кожух, який кріпиться трьома болтами.

  • Після цього отримуємо доступ до шківа і ременів.

І після цього отримуємо доступ до шківа і ременів.

  • Тепер знімаємо верхній кожух двигуна і розширювальний бачок.

Тепер знімаємо верхній кожух двигуна і розширювальний бачок.

  • Після цього потрібно відкрутити і подушку двигуна, яка буде заважати знімати ремінь.

  • А для цього, щоб можна було відкрутити, і щоб не впав при цьому двигун, його потрібно трохи підняти домкратом.

щоб не впав при цьому двигун, його потрібно трохи підняти домкратом.

  • Як тільки двигун зовсім трохи піднявся, ми відкрутили подушку і крім того, внизу дві гайки на шпильках і викрутили один болт.

Як тільки двигун зовсім трохи піднявся, ми відкрутили подушку

  • Тепер знімаємо подушку повністю.

 Тепер знімаємо подушку повністю.

  • Після цього відкручуємо і знімаємо кріплення цієї подушки.

Після цього відкручуємо і знімаємо кріплення цієї подушки.

  • Потім, з допомогою накидного ключа на 15 віджимаємо вліво з великим зусиллям шків і знімаємо ремінь генератора двигуна автомобіля Чері Істар.

з допомогою накидного ключа на 15 віджимаємо вліво з великим зусиллям шків

  • Далі нам потрібно зняти ремінь з натяжного ролика, сам ролик.
  • Щоб зняти ремінь накидним ключем натискаємо на болт кріплення ролика проти годинникової стрілки. Ролик йде при цьому всередину, ремінь послаблюється, і ми легко можемо зняти з ролика.
  • Тепер, цей же болт, цим же ключем проворачиваем вже за годинниковою стрілкою і таким чином відкручуємо і знімаємо ролик.

цей же болт, цим же ключем проворачиваем вже за годинниковою стрілкою

  • У нього за фактом ліва різьба.
  • Далі, коли ролик знятий, відкручуємо і його кріплення або натяжний пристрій.

відкручуємо і його кріплення або натяжний пристрій.

  • Захисний кожух ременя ГРМ автомобіля складається з двох половинок
  • А для того, щоб зняти нижню з них, потрібно відкрутити шків колінвала.

А для того, щоб зняти нижню з них, потрібно відкрутити шків коленвала.

  • Він кріпиться на шести болтах, які ми і відкручуємо.

Він кріпиться на шести болтах, які ми і відкручуємо.

  • Але, перш, ніж зняти шків, потрібно зробити спеціальні насічки для себе, щоб потім його точно в таке положення і поставити.

Але, перш, ніж зняти шків, потрібно зробити спеціальні насічки

  • Тепер шестигранником на 5 відкручуємо п'ять болтів кріплення верхнього захисного кожуха ГРМ і знімаємо його.

 відкручуємо п'ять болтів кріплення верхнього захисного кожуха ГРМ і знімаємо його.

  • При цьому, потрібно мати на увазі, що кришка ця надіта на напрямні, тому її потрібно попередньо трохи піддіти викруткою і вона потім легко знімається.
  • Тепер відкручуємо болти нижньої частини кожуха.
  • Але, перш, ніж його зняти, потрібно відкрутити один ролик, тому, що інакше кожух просто не зніметься.

потрібно відкрутити один ролик

  • Тільки виймати її треба вниз, а не вгору.

Тільки виймати її треба вниз, а не вгору.

  • На знімку добре видно, в якому місці був встановлений ролик, який не давав нам зняти цю кришку.
  • Після того, як зняли кришку, ми отримали доступ до ременя.
  • Тепер нам потрібно від'єднати трубку вентиляції картерних газів, високовольтні дроти і датчик распредвала.

нам потрібно від'єднати трубку вентиляції картерних газів,

Потім будемо знімати кришку головки блоку циліндрів.

  • Після цього викручуємо всі свічки запалення.
  • Тепер нам потрібно зафіксувати в якому становищі знаходяться розподільні вали і коленвал.
  • Для цього нам знадобиться болт і спеціальна пластина, зуби якої повинні мати товщину 4,5 мм.

ля цього нам знадобиться болт і спеціальна пластина

  • Отже, на торцях розподільних валів є прорізи. Вони повинні бути виставлені строго горизонтально.
  • Тоді туди вставляємо пластину нашу, щоб не дати можливість валів провертатися.

Тоді туди вставляємо пластину нашу,

  • Крім того, на коленвале є мітка, яка також повинна бути встановлена строго горизонтально, щоб вона була встановлена по ходу руху автомобіля.

Крім того, на коленвале є мітка,

  • Внизу корпусу двигуна, поруч з вибитим його номером, є болт, схожий на заглушку.

Внизу корпусу двигуна, поруч з вибитим його номером, є болт, схожий на заглушку.

  • Так от, ми його викручуємо і вставляємо туди наш заготовлений спеціальний болт для фіксації коленвала.
  • Тепер, коли всі вали у нас зафіксовані надійно, відпускаємо натяжна ролик ГРМ.

відпускаємо натяжна ролик ГРМ.

  • Ремінь при цьому послаблюється, і ми вільно його знімаємо.
  • Новий ремінь ми придбали з незнайомою нам маркуванням.

Новий ремінь ми придбали з незнайомою нам маркуванням.

  • А раз так, то доведеться звірити кількість зубів зі старим ременем.
  • З'ясувалося в результаті, що обидва ременя мають по 173 зуба.
  • Хочеться також поділитися одним спостереженням. Старий ролик, який стояв у нас в ГРМ має металевий корпус. Усередині якого один підшипник.
  • Новий ролик, який ми придбали, виготовлений з пластмаси, зате всередині його встановлено два підшипника. З-за цього і болт в ньому значно довше, ніж у старому.

Новий ролик, який ми придбали, виготовлений з пластмаси

  • Але, діватися нікуди, так, що будемо ставити нові.
  • Отже, поставили один ролик.

Отже, поставили один ролик.

  • Потім встановлюємо інший і одягаємо ремінь ГРМ автомобіля Чері Істар.

Потім встановлюємо інший і одягаємо ремінь ГРМ автомобіля Чері Істар.

  • Проте, після того, як всі встановили, виявилося, що погано натягнутий ремінь.

Однак, після того, як всі встановили, виявилося, що погано натягнутий ремінь.

  • І якщо навіть спробувати натягнути його натяжним роликом, то все одно нічого не вийде, оскільки він сидить зубами в пазах шківів розподільних валів, які не дадуть його натягнути.
  • Тому, відпускаємо трохи-суть болти, якими кріпляться самі шківи.

Тому, відпускаємо трохи-суть болти, якими кріпляться самі шківи.

  • В результаті шківи будуть трохи крутитися, а колінвали знаходиться на місці, оскільки ми їх зафіксували пластиною.
  • У такому випадку за допомогою натяжного ролика ми можемо натягнути ремінь так, як нам потрібно.
  • Проте, коли ми почали відпускати болти шківів, раптом сталося несподіване.
  • Не витримала пластина, якій зафіксовані колінвали і почала гнутися.
  • Тому довелося поки зафіксувати шестерні валів з допомогою знімача, щоб мати можливість відпустити їх болти.

зафіксувати шестерні валів з допомогою знімача

  • Після того, як відпустили болти, знімаємо знімач і натягуємо ремінь.
  • Потім викручуємо гвинт, що фіксує колінвал і знімаємо пластину, якою фіксували распредвали.
  • Тепер прокручуємо колінвал і дивимося, як ходить ремінь і чи не зустрічаються клапана з поршнями.
  • Потім ставимо на місце розширювальний бачок, свічки, одним словом встановлюємо практично все, крім захисного кожуха ГРМ, вірніше верхньої його частини.
  • Запускаємо двигун і дивимося на обертання ременя.  
  • Хочеться додати, що комп'ютер ми використовували для того, щоб зробити фото, як стояв до зняття ремінь на генераторі, як розташовані були високовольтні дроти та інш. Це дало можливість при складанні відтворити все і не переплутати.
  • Це для тих, хто робить такий ремонт вперше.
  • А взагалі, хочеться сказати, що і ремінь ГРМ і всі ролики були у відмінному стані. Ми навіть пошкодували, що зважилися міняти. І це все після 51 тисячі кілометрів пробігу.
  • На цьому заміну ременя ГРМ на автомобілі Чері Істра можна з успіхом вважати виконаною.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремінь ГРМ Чері Істар заміна на двигуні 2.0 Актеко"

Відгуки: 2


Антон

Доступно, подробно. Спасибо ????


сергій

все дуже зрозуміло, але трішки хотілося б внести поправку: перед встановленням пластини в пази розпредвалів потрібно зафіксувати колінвал. Чому? майстер завінчує стопор ключем. Але коли ще не вставлені пластини- можна легенькими рухами туди - назад колінвала і стопор закрутиться просто рукою.




Шків для ремонту Чері Істар:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Істар:

Ролик для ремонту Чері Істар:

Подушка двигуна для ремонту Чері Істар:

Гайка для ремонту Чері Істар:

Шпилька для ремонту Чері Істар:

Кріплення для ремонту Чері Істар:

Ремінь Генератора для ремонту Чері Істар:

.