Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







ГРМ Чері Істар 2.0 виставляємо фази і распредвали

Виставлення фаз ГРМ завжди вимагає особливої уваги і деяких знань.

Одним з основних складових успіху якісного виконання цього виду ремонту є правильна фіксація валів і виставлення фаз та міток.

Проте, як виявилося в нашому випадку на двигуні Acteco об'ємом 2,0 літра це зробити не так-то просто з причини деяких недоробок виробника.

Виставляємо правильно фази і роспредвали на двигуні Acteco 2,0 Chery Easter

Дійсно, коли ми спробували виставити фази ГРМ двигуна Acteco 2,0, який розроблений китайськими виробниками автомобіля Чері Істар, то виявилися дивні речі.

розроблений китайськими виробниками автомобіля Чері Істар, то виявилися дивні речі.

  • Саме про них ми і вирішили розповісти в цій статті.
  • Отже, у всіх двигунах на коленвале зазвичай є мітка, але тут її чомусь не виявилося. Є якась, але що вона позначає – незрозуміло.

на коленвале зазвичай є мітка, але тут її чомусь не виявилося.

коленвал двигуна виставляється зазвичай по оправці

  • Оправлення – це спеціальний болт, який має звужений кінець.
  • Цим кінцем цей болт повинен укручуватися в контрольне отвір на коленвале.

Цим кінцем цей болт повинен укручуватися в контрольне отвір на коленвале.

  • Практично у всіх автомобілях або двигунах ГРМ, як правило, виставляють по верхній мертвій точці першого або останнього циліндра. Це принципової різниці не має.
  • У двигуні Актеко це робиться за середнім положенням, причому не одного, а всіх поршнів.

У двигуні Актеко це робиться за середнім положенням, причому не одного, а всіх поршнів.

  • Ми спеціально заміряли і скрізь глибина виявилася однаковою.
  • І це ще не все.
  • Шестерні на розподілвалах в цьому двигуні – бесшпоночні, тобто одягаються і обертаються вільно.

Шестерні на розподілвалами в цьому двигуна – бесшпоночные

  • Тому на кожен роспредвал ви можете встановлювати шестірню на свій розсуд.
  • Самі ж розподільні вали ми повинні виставити таким чином, щоб виточки, які вони мають на торцях, розташовувалися суворо горизонтально.

щоб виточки, які вони мають на торцях, розташовувалися суворо горизонтально.

  • Варто звернути при цьому увагу, що кулачки на валах не коштують однаково і не дивляться назустріч один іншому.

кулачки на валах не коштують однаково і не дивляться назустріч один іншому.

  • Таким чином у нас виходить, що колінвал зафіксований оправленням, а распредвали виставлені прорізами в горизонтальній площі. тобто, мотор у нас виходить виставлений.
  • Значить, ніякі позначки нам по суті не потрібні.
  • Також хочемо відзначити, що для кріплення распредвалів тут використовуються спеціальні болти з різьбою М6.

для кріплення распредвалів тут використовуються спеціальні болти з різьбою М6.

  • Крім того, вони служать ще і оправкою для направляючих.
  • Але різьби у них дуже мало, до того ж вона ще й дрібна.
  • Тому, затягуючи такий болт можна легко зірвати різьбу в голівці блоку циліндрів. До речі, в нашому двигуні практично не залишилося тут цілої різьблення від попередніх майстрів.
  • В результаті вони рассверлили всі такі отвори під різьбу М8.

У результаті вони рассверлили всі такі отвори під різьбу М8.

  • Ми ж рекомендуємо робити різьблення М7 і після цього вставляти в ці отвори шпильки. Так сюди дуже добре підходять шпильки від автомобілів BMW.

рекомендуємо робити різьблення М7 і після цього вставляти в ці отвори шпильки

  • До того ж, для того, щоб отримати різьблення М7 немає потреби розсвердлювати отвір, а одразу брати мітчик на 7 і нарізати різьбу.
  • Так, як такі глухі отвори, то ідеальним варіантом буде застосування інструментів №1 і №2.
  • У тому випадку якщо у вас немає двох номерів, то берете два мітчика під номером 1 і в одному з них обрізаєте заходную частина.

берете два мітчика під номером 1 і в одному з них обрізаєте заходную частина.

  • Після цього, першим цілим мітчиком проробляєте різьблення на яку глибину зможете.
  • А потім повторно проходите обрізаним мітчиком. Це дозволить вам отримати три-чотири зайві нитки різьблення. А це дуже важливо для даного випадку.
  • На цьому у нас всі поради по виставленню ГРМ на автомобілі Чері Істар. Сподіваємося, що вони виявляться комусь корисними.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "ГРМ Чері Істар 2.0 виставляємо фази і распредвали"

Відгуки: 0




Вал для ремонту Чері Істар:

Колінвал для ремонту Чері Істар:

Блок циліндрів для ремонту Чері Істар:

Стартер для ремонту Чері Істар:

Болти для ремонту Чері Істар:

Циліндр для ремонту Чері Істар:

Поршень для ремонту Чері Істар:

Шестерня для ремонту Чері Істар:

Распредвал для ремонту Чері Істар:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Істар:

.