Виставлення фаз ГРМ завжди вимагає особливої уваги і деяких знань.
Одним з основних складових успіху якісного виконання цього виду ремонту є правильна фіксація валів і виставлення фаз та міток.
Проте, як виявилося в нашому випадку на двигуні Acteco об'ємом 2,0 літра це зробити не так-то просто з причини деяких недоробок виробника.
Виставляємо правильно фази і роспредвали на двигуні Acteco 2,0 Chery Easter
Дійсно, коли ми спробували виставити фази ГРМ двигуна Acteco 2,0, який розроблений китайськими виробниками автомобіля Чері Істар, то виявилися дивні речі.

- Саме про них ми і вирішили розповісти в цій статті.
- Отже, у всіх двигунах на коленвале зазвичай є мітка, але тут її чомусь не виявилося. Є якась, але що вона позначає – незрозуміло.


- Оправлення – це спеціальний болт, який має звужений кінець.
- Цим кінцем цей болт повинен укручуватися в контрольне отвір на коленвале.

- Практично у всіх автомобілях або двигунах ГРМ, як правило, виставляють по верхній мертвій точці першого або останнього циліндра. Це принципової різниці не має.
- У двигуні Актеко це робиться за середнім положенням, причому не одного, а всіх поршнів.

- Ми спеціально заміряли і скрізь глибина виявилася однаковою.
- І це ще не все.
- Шестерні на розподілвалах в цьому двигуні – бесшпоночні, тобто одягаються і обертаються вільно.

- Тому на кожен роспредвал ви можете встановлювати шестірню на свій розсуд.
- Самі ж розподільні вали ми повинні виставити таким чином, щоб виточки, які вони мають на торцях, розташовувалися суворо горизонтально.

- Варто звернути при цьому увагу, що кулачки на валах не коштують однаково і не дивляться назустріч один іншому.

- Таким чином у нас виходить, що колінвал зафіксований оправленням, а распредвали виставлені прорізами в горизонтальній площі. тобто, мотор у нас виходить виставлений.
- Значить, ніякі позначки нам по суті не потрібні.
- Також хочемо відзначити, що для кріплення распредвалів тут використовуються спеціальні болти з різьбою М6.

- Крім того, вони служать ще і оправкою для направляючих.
- Але різьби у них дуже мало, до того ж вона ще й дрібна.
- Тому, затягуючи такий болт можна легко зірвати різьбу в голівці блоку циліндрів. До речі, в нашому двигуні практично не залишилося тут цілої різьблення від попередніх майстрів.
- В результаті вони рассверлили всі такі отвори під різьбу М8.

- Ми ж рекомендуємо робити різьблення М7 і після цього вставляти в ці отвори шпильки. Так сюди дуже добре підходять шпильки від автомобілів BMW.

- До того ж, для того, щоб отримати різьблення М7 немає потреби розсвердлювати отвір, а одразу брати мітчик на 7 і нарізати різьбу.
- Так, як такі глухі отвори, то ідеальним варіантом буде застосування інструментів №1 і №2.
- У тому випадку якщо у вас немає двох номерів, то берете два мітчика під номером 1 і в одному з них обрізаєте заходную частина.

- Після цього, першим цілим мітчиком проробляєте різьблення на яку глибину зможете.
- А потім повторно проходите обрізаним мітчиком. Це дозволить вам отримати три-чотири зайві нитки різьблення. А це дуже важливо для даного випадку.
- На цьому у нас всі поради по виставленню ГРМ на автомобілі Чері Істар. Сподіваємося, що вони виявляться комусь корисними.