Для запобігання перегріву в двигуні внутрішнього згоряння передбачена система охолодження. Однак, вона не завжди справляється зі своєю роллю і в результаті двигун починає перегріватися. Цілком очевидно, що така ситуація неприпустима, так як стрімко скорочується термін служби самого двигуна і деяких його агрегатів. Крім того, сама система явно не ефективна.
В підсумку доводиться шукати вихід.
Вдосконалюємо систему охолодження двигуна Acteco 2,0 на Chery Eastar
У цій статті ми вирішили поділитися деякими секретами того, як ми дещо видозмінили систему охолодження двигуна на автомобілі Чері Істар

- Ця тема особливо актуально для власників авто, які експлуатують в помірному чи жаркому кліматі.
- Отже, в нашому двигуні є підігрів дросельної заслонки.


- Він проходить до трійника, від якого маленький шланг, йде до дросселю.

- А великий та товстий йде до масляного фільтру.

- Так от замість патрубка, який виходить з термостата, ми поставили заглушку.

- Крім того, ми поставили заглушку біля трійника, перекривши при цьому надходження охолоджувальної рідини до дросселю і масляного фільтру.

- Тепер виходить, що масло в фільтрі перегрівається і стає рідшим, що призводить до падіння тиску.
- Також перегрівається повітря, яке надходить у дросель.
- Поруч них на колекторі двигуна закріплена рампа, яка також перегрівається.

- У випадку, якщо потрапляє в неї неякісний бензин, то він не горить, а просто закипає. В результаті отримуємо проблеми із запуском двигуна на гарячу.
- Крім того, ми поставили ще заглушку на шланг, який заходить в помпу.

- Чого ж ми цього домоглися? Насамперед того, що двигун став набагато швидше прогріватися.
- У зв'язку з великим нагріванням двигуна йде швидше циркуляція охолоджуючої рідини.
- А коли двигун став швидше і сильніше нагріватися, то раніше стали включатися вентилятори. Причому, якщо раніше їм доводилося довго працювати, щоб охолодити двигун, то тепер вони запускаються буквально на 20 секунд і тут же відключаються.
- В результаті вся система охолодження двигуна стала набагато ефективнішою за рахунок скасування одного виходу, а також ліквідації зайвого паразитного проходження охолоджуючої рідини по малому колу.
- Тепер при відкриванні термостата вся рідина безпосередньо йде в радіатор. В результаті за рахунок проходження через нього, а також додатково ще і за рахунок роботи вентиляторів набагато швидше остигає.
- Поки ніяких нарікань на нашу модернізацію системи охолодження двигуна на Чері Істар не надходило.