• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Перегрів двигуна Чері Істар 2.0

Для запобігання перегріву в двигуні внутрішнього згоряння передбачена система охолодження. Однак, вона не завжди справляється зі своєю роллю і в результаті двигун починає перегріватися. Цілком очевидно, що така ситуація неприпустима, так як стрімко скорочується термін служби самого двигуна і деяких його агрегатів. Крім того, сама система явно не ефективна.

В підсумку доводиться шукати вихід.

Вдосконалюємо систему охолодження двигуна Acteco 2,0 на Chery Eastar

У цій статті ми вирішили поділитися деякими секретами того, як ми дещо видозмінили систему охолодження двигуна на автомобілі Чері Істар

 як ми дещо видозмінили систему охолодження двигуна на автомобілі Чері Істар

  • Ця тема особливо актуально для власників авто, які експлуатують в помірному чи жаркому кліматі.
  • Отже, в нашому двигуні є підігрів дросельної заслонки.

Отже, в нашому двигуні є підігрів дроселя.

Так ось, внизу біля двигуна від термостата виходить патрубок.

  • Він проходить до трійника, від якого маленький шланг, йде до дросселю.

Він проходить до трійника, від якого маленький шланг, що йде до дросселю.

  • А великий та товстий йде до масляного фільтру.

А великий і товстий йде до масляного фільтру.

  • Так от замість патрубка, який виходить з термостата, ми поставили заглушку.

Так от замість патрубка, який виходить з термостата, ми поставили заглушк

  • Крім того, ми поставили заглушку біля трійника, перекривши при цьому надходження охолоджувальної рідини до дросселю і масляного фільтру.

перекривши при цьому надходження охолоджувальної рідини до дросселю і масляного фільтру.

  • Тепер виходить, що масло в фільтрі перегрівається і стає рідшим, що призводить до падіння тиску.
  • Також перегрівається повітря, яке надходить у дросель.
  • Поруч них на колекторі двигуна закріплена рампа, яка також перегрівається.

на колекторі двигуна закріплена рампа, яка також перегрівається.

  • У випадку, якщо потрапляє в неї неякісний бензин, то він не горить, а просто закипає. В результаті отримуємо проблеми із запуском двигуна на гарячу.
  • Крім того, ми поставили ще заглушку на шланг, який заходить в помпу.

Крім того, ми поставили ще заглушку на шланг, який заходить в помпу.

  • Чого ж ми цього домоглися? Насамперед того, що двигун став набагато швидше прогріватися.
  • У зв'язку з великим нагріванням двигуна йде швидше циркуляція охолоджуючої рідини.

У зв'язку з великим нагріванням двигуна йде швидше циркуляція охолоджуючої рідини.

  • А коли двигун став швидше і сильніше нагріватися, то раніше стали включатися вентилятори. Причому, якщо раніше їм доводилося довго працювати, щоб охолодити двигун, то тепер вони запускаються буквально на 20 секунд і тут же відключаються.
  • В результаті вся система охолодження двигуна стала набагато ефективнішою за рахунок скасування одного виходу, а також ліквідації зайвого паразитного проходження охолоджуючої рідини по малому колу.  
  • Тепер при відкриванні термостата вся рідина безпосередньо йде в радіатор. В результаті за рахунок проходження через нього, а також додатково ще і за рахунок роботи вентиляторів набагато швидше остигає.
  • Поки ніяких нарікань на нашу модернізацію системи охолодження двигуна на Чері Істар не надходило. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перегрів двигуна Чері Істар 2.0"

Відгуки: 0




.