У впускному тракті будь-якого двигуна внутрішнього згоряння основною деталлю є впускний колектор. Пристрій його досить складний і роль в роботі двигуна тяжко переоцінити.
Саме у впускному колекторі зустрічаються потоки повітря і палива, в результаті чого утворюється горюча суміш, що подається під всі циліндри двигуна.
Кожен канал колектора розділений на дві частини. Одна з них служить для наповнення, а інший для всмоктування вихрових газів. Від швидкості їх проходження залежить і час утворення горючої суміші, а значить і робота двигуна. А це в свою чергу безпосередньо впливає на його потужність.
Але, конструкція колектора має ряд своїх недоліків, що позначається на потужності двигуна.
Одним з таких недоліків є наявність досить товстої перегородки між частинами одного каналу, а також ряд невеликих припливів і виступів.
Все це, разом узяте, так чи інакше впливає на швидкість проходження газів і повітря.
Допрацьовуємо впускний тракт на Chery Eastar своїми руками
Відмінно усвідомивши цей сумний факт, ми вирішили трохи підзаробити впускний колектор, щоб домогтися збільшення швидкості проходження повітря в ньому.
Саме про такий доопрацювання колектора на Чері Істар і піде мова в цій статті.

- Отже, ми трохи підпиляли колектор, не знімаючи його, що тепер прекрасно стало видно, як перемичку в каналах стоять прямо навпроти форсунок.

- Крім того, добре видно на скільки ці перемички закривають простір каналу і заважають проходженню газів. А це є наслідком виникнення завихрення, що теж згубно для впускного тракту.
- Після цього ми від'єднали впускний колектор і зняли головку блоку циліндрів.
- В ній ми підпилюємо перемички у каналах проходження повітря і з допомогою напилка, вручну, очищаємо канали від всяких задирок, напливів тощо нерівностей.

- Крім того, сточуємо грань перемички, надаючи її форму гострого клина.

- Тепер, завдяки нашим нововведень, повітря буде проходити по каналу набагато швидше і не створювати завихрення.

- Крім того, тепер повітря легше буде ділитися на дві частини в кожному каналі.
- Але, після всіх цих переробок на нас чекав ще один сюрприз.
- Справа в тому, що перед установкою головки, ми взяли нову прокладку і приклали її до корпусу головки.

- Виявилася, що вона виготовлена не кращим чином і кілька закриває канали.
- Тому довелося її трохи підрізати, щоб ніщо не заважало проходженню газу і повітря.

- Таким чином нам вдалося дещо поліпшити канали проходження повітря у впускному колекторі і в головці блоку циліндрів двигуна Чері Істар.